Jump to content

mskk

Użytkownik
  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralny

About mskk

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..
  • Birthday 01/13/1986

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Bielsko-Biała
  • Auto
    WRX 02 kombi
    FORESTER SG 07
  1. mi też wystawili homologację na butle bez wyjmowania w Krakowie (w Pszczynie demontaż miał być ) . tylko dlatego że butla nie miała 10 lat (samochód sprowadzony), u ciebie było tak samo. Na wajdeloty bardzo dobry serwis, mi zaś w głowie siedziało że Krajewski robi brc, przepraszam za wprowadzenie w błąd. Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Było dokładnie tak jak piszesz moja instalacja miała dopiero 2 lata i opłacało się jeszcze wystawiać polskie papiery na butle. W przypadku kolegi mskk za 2 lata znów się z tym bujać to strata czasu i pieniędzy. butla wymieniona na w
  2. Dzięki wielkie, byłem przed chwilą i faktycznie doszliśmy do tego że cała legalizacja jest nieopłacalna, demontaż butli, wywózka do pszczyny (najbliższy termin na 14 stycznia:) ) ,legalizacja za ponad 200zł i s powrotem po butle po paru dniach, szkoda czasu na oszczędność paru złotych. Jednak Krajewski nie specjalizuje się w BRC i nie chce się podejmować regulacji, dobrze że są ludzie, którzy się nie pchają tam gdzie nie czują się dobrze. wielki plus dla warsztatu, polecił panów z Wajdeloty, serwisowałem tam impreze więc jade w tym kierunku.
  3. To co mam jest Włoskie z oryginalną książką bifuel itp. Nie znam się na tym ale na butli jest wyryte logo BRC z datą zgodną z pierwszą rejestracją, instalacji nie zgłębiłem jeszcze. Auto świeżo sprowadzone, więc nikt tam nic nie wymieniał w PL. Dzięki za info, zgłoszę się tam na przegląd i strojenie. Pozdr.
  4. Witam, Wszedłem w posiadanie BI FUELA forester, i mam do was pytanie - gdzie najlepiej jeździć na regulacje i serwis blisko Bielska, "fabryczny" gaz to tak naprawdę instalacja BRC.
  5. grzebie bo u mnie tył jest ok, 3-4 cm niżej niż przód a slsy się porzygały i buja tyłem niemiłosiernie. Więc SLS chce zamienić na zwykłe, pytanie co wstawić żeby była fabryczna wysokość i w miarę sztywna ale wygodna charakterystyka jezdna czekam na fotki po założeniu ironmenów (będzie chyba delikatnie wyzej niż seria?), Na tym zestawie będzie wysokość seryjna? : http://www.subarak.pl/zawieszenie/350-zestaw-tylnego-zawieszenia-kayaba-do-subaru-forester-sg-2002-2008.html czym się różni od tego zestawu (tańszy) http://motoroils.pl/zestaw-tylnego-zawieszenia-kayaba-do-subaru-forest
  6. to może się nie dogadaliśmy albo ja czegoś nie rozumiem, mój wygląda mniej więcej tak: http://similarcar.com/img/thumbnail/20627/20645/20646/pp_600x340.jpg i licząc bieżnik do nadkola to jest z przodu 15cm, powiedz mi że to nie jest seryjna wysokość ?
  7. no, przy 15cm wygląda jak seria czyli w twoim przypadku masz obniżone zawieszenie? ten zestaw kayaby da seryjną wysokość? będzie równo z przodem bez dłubania w przednich amorach? http://motoroils.pl/zestaw-tylnego-zawieszenia-kayaba-do-subaru-forester-sg-2002-2008.html http://motoroils.pl/images/Forester_SG_wysokosc.jpg
  8. Jak to 8 ?! ja mam z padniętym slsem z tyłu 7-9cm, a z przodu conajmniej 15. opona 215/60r16
  9. Hej, prośba powrzucajcie fotki jeżeli ktoś posiada na różnych zestawach jak to siedzi, bo czeka mnie wymiana i nie chce przesadzić z wysokością.
  10. nie zauważyłem żeby miał gwint, bo też o tym pomyślałem ale sprawdze jeszcze raz, duże prawdopodobieństwo że tak jest. co do pokrętła to na bank jest jak piszesz, dzięki za info lece do ASO ... oile takie jest w moim mieście .. podobno jest;) Dzięki za odpowiedzi
  11. Witam, jako, że nabyłem dzisiaj forka II po lifcie w skórze (może być istotny fakt do regulacji fotela), mam pytanie odnośnie regulacji fotela oraz kanapy. FOTEL: Regulacja pokrętłem nie działa, pokrętło się kręci bez oporu nie regulując wysokości siedziska, czy są jakieś sposoby naprawy we własnym zakresie takiej przypadłości ? SKŁADANIE KANAPY TYLNEJ: Został mi w ręce dzyndzel od składania kanapy (na szczęście mniejszej części) nie mam pojęcia co z tym fantem zrobić nie da sie złożyć kanapy i brak dostępu do mechanizmu. pytanie w zasadzie jak z pokrętłem czy da rade to jakoś podr
  12. mój tez był uderzony w przód, ale podłużnice nie były prostowane i silnik nie był przesunięty, przynajmniej tak twierdził sprzedawca co zostało potwierdzone w warsztacie na tyle na ile to było możliwe do potwierdzenie, napisałem ze auto jest niezłe i moim zdaniem warte zachodu sprawdzenia przez fachowca z racji na przebieg chociażby. Bratu nie do końca odpowiada historia.
  13. hej, byłem go oglądać bo brat jest zainteresowany takim pojazdem, właściciel nie ukrywa ze był walnięty z przodu pod kątem (brak zdjęć), przywieziony z francji. ogólnie bardzo fajne auto, ale do dokładnego prześwietlenia pod względem geometrii bo walnięty był moim zdaniem nieciekawie. drążek kierowniczy do wymiany. Brat raczej pasuje z zamiarem kupna.
  14. Hej. Sorki ze tak sie wbijam z buciorami w temat, potrzebuje zrobić przegląd z wymianą rozrządu ... możecie polecić jakiś warsztat z mechanikami z powołania do subaru? auto w moich rękach od niedawna, na pierwszym przeglądzie było w Warszawskim aso (tam było kupione). bym był wdzięczny za sugestie na PW.
×
×
  • Create New...