Skocz do zawartości

ZBYCHU-ST

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ZBYCHU-ST

  • Urodziny 12.04.1965

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    Subaru WRX STI 2016

Osiągnięcia ZBYCHU-ST

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. ZBYCHU-ST

    Fotele WRX STI 2016

    Witam Mam pytanie czy oparcia foteli RECARO od subaru WRX STI 2016 pasują do siedzisk zwykłych foteli WRX STI 2016 ? pozdrawiam ZBYCHU-ST
  2. witam Już wiem , dzwoniłem do Serwisu - , czujniki potrzeba zaprogramować w serwisie , nie wiem tylko czy po zmianie z powrotem na koła zimowe muszę to zrobić jeszcze raz , ale się dowiem Katowice biorą za to 70 zł , Jelenia Góra 50 zł sprawdzę jak u innych . Sprzęt do programowania kosztuje minimum 3000 zł a więc się nie opłaca kupować tego dla siebie . I jeszcze jedno pytanie , może ktoś to potwierdzi , ponoć koła muszą wrócić na te samo miejsce z którego zostały zdjęte ? ( to by była lipa bo przód tył wypada zamienić po jakimś czasie dla równomiernego zużycia opon , chyba że się przełoży tylko same opony a to znowu dodatkowe koszty i strata czasu ) zdjęcia wrzucę ok soboty bo jest teraz brudny a to wstyd !!! pozdrawiam podrawiam
  3. witam posiadam subaru WRX STI MY 2016 ( kupione w salonie Subaru w Polsce ) założyłem letnie opony z nowymi czujnikami TPMS ( oryginalne SUBARU ) również kupionymi w serwisie SUBARU w Polsce i nie da rady ich skalibrować . Ćwiczyłem to wcześniej na czujnikach które były przy zakupie auta . i tu nie było żadnego problemu . Przy przebiciu opony czujniki zadziałały ( nawet przy spadku o 0,2 bar ) i po naprawie opony i skalibrowaniu wszystko było OK. Procedura kalibracji jest opisana w instrukcji obsługi i niema ta żadnych cudów . Proszę o podpowiedź kolegów co mam zrobić ? Pozdrawiam
  4. witam Szanownych Kolegów ponownie , dzisiaj czyściłem czujnik . Mój czujnik w porównaniu z tym który widać na zdjęciun Kolegi wygklądał poprostu jak koerk , totalny syf ( ja mam przejechane 130 tys. - jak do tej pory bezawaryjnie !!! ) , kanał w którym był czujnik był cały zapchany , dziwiłem się , że on działał do tej pory , będę zagladał do niego częsciej a na razie będe jeździł i obserwował co sie dizeje . Serdecznie dziekuje Wszystkim którzy odpowiedzieli na mój problem . Podzielę sie z Wami jeszcze kilkoma moimi spostrzezeniami : wczesniej pisałem o Błedzie nr P0638 ( Błąd połozenia potencjometru przepustnicy ) , otóz ten bład pojawiał mi się zawsze po dokładnym ( napewno za dokładnym ) myciu samochodu KARCHEREM , nadkola przednie . Gdy auto wyschło to było potem OK . Przestałem myć nadkola tak nadgorliwie i tego błedu juz nie mam , moim zdaniem któraś wiązka lub czujnik jest słabo zabezpieczona przed wilgocią. Jesli chodiz o diagnostyke samochodową to kupiłem na allegro płytke instalacyjna , dedykowaną do wszystkich modeli SUBARU po 2000r i innterfejs OBD II ( podłaczenie do laptopa przez USB - Windows XP wystarczy ) . działa to w miarę przyzwoicie , jest w języku polskim , mozna odczytac i kasowac kody błędów , sa licznik , wykresy itd.. Dla serwisów na pewno jest tio zbyt prymitywne ale dla amatorów i miłosników ktorzy nie chcą wydac za duzo pieniedzy ( zapłaciłem za to ok 350 zł ) moim zdaniem wystarczy . Jeszcze raz Wszystkich Serdecznie Pozdrawiam i DZIĘKUJĘ za Pomoc
  5. Witam Posiadam Subaru Legacy 2,0D ( 2008 r ) od nowości pojawił mi się BŁĄD P0107 ( BŁĄD Czujnika Ciśnienia doładowania ) dzieje się tak gdy jest wilgotno , błąd po czasie znika , auto jeździ normalnie . Proszę Szanownych Kolegów o informację czy wystarczy wymienić tylko MAP Sensor czy jeszcze coś więcej ? Ile taki sensor kosztuje jeśli ktoś już miał taki problem Pozdrawiam
  6. Witam Serdecznie Wszystkich Posiadam Subaru Legacy 2,0D rok 2008 Kupiłem tester kodów ( plyta + kabel - instalacja na laptopie ) w opisie aukcji dedykowany do subaru . Pojawia mi sie błąd Check engine , pali się przez kilka odpaleń silnika potem gasnie , auto jeździ normalnie . Po podłaczeniu testera odczytałem P0638 . Proszę o iformacje co jest przyczyna błędu i jak moge to usunąć ? Pozdrawiam
  7. Witam Serdecznie Posiadam subaru Legacy 2008 2,0 Diesel .Na zimnym silniku jeździ dobrze ( wyraźnie czuć kiedy się załącza turbina ) po rozgrzaniu zwłaszcza w te upały turbina się nie załącza i autko nie ma mocy Jak wyłączę silnik i trochę ostygnie to przez chwilę jest dobrze a potem znowu lipa . Proszę Szanownych Subarowiczów o podpowiedź co mam z tym zrobić ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...