Jump to content

Siela

Użytkownik
  • Content Count

    836
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Siela

  1. No chłopaki daliście radę w Subarakach Evoszczaki pogonione zostały My z Jędrula też nie narzekamy Wygraliśmy klasę i wbiliśmy się na 12 miejsce w generalce ustępując tylko Subarakom i Evo i oczywiście swietnie dzisiaj dysponowanemy Poletyło w BMW Pozdro i do zobaczenia za dwa tygodnie
  2. Pozdro dla wszystkich spotkanych. Jak by sie komus zawieruszyly fotki albo filmik ze srebrnym Saxo to chetnie przytule :-)
  3. nikon dzieki za filmik. Jak masz wiecej materialu to bardzo chetnie przytulimy :-) w ogole wszystkie zdjecia i filmy srebrnego Saxo mile widziane :-) -- 28 lis 2011, o 15:02 -- nikon dzieki za filmik. Jak masz wiecej materialu to bardzo chetnie przytulimy :-) w ogole wszystkie zdjecia i filmy srebrnego Saxo mile widziane :-)
  4. Gracu - Adrenalina to absoultnie mistrzowska impreza. Szczytny cel, zajebista atmosfera i mozliwość potrenowania na Słomczynie. Jestem od pierwszej edycji i mam nadzieje, żę będę mógł być na Adrenalinie zawsze bo to co robisz to super sprawa! Wielkie dzieki! Kwapcio23 jak by Ci się chciało znaleźć (jeżeli zrobiłeś) zdjęcie srebrnego Saxo z pomarańczową "dupą" to było by super Pozdro dla wszystkich spotkanych! Grzehoo Nie ma problemu Mam nadzieje, że Ci się podobało
  5. To musiał być on: zgadza się opis wozu i lokalizacja 8). bakupno odpozdrawiam chociaż Cię nie widziałem Przemeq zgadza się ale lokalizacja się już niedługo zmieni
  6. to on jeszcze jeździ Niestety w tej chwili brak subaru na stanie Że co i jak?
  7. Jestem Legacem 1.MaciekSubru + Aga 2. Kudłaty Booyakashą 3.amateus 4. doCtor 5,6 MAZI666 + PRZYLEPKA 7. szubaru 8,9. Harv/Lynx 10. MarioF 11. -Chudy- 12.waszka 13.kuchar 14. Simon 15. Oko 16. Gieta 17. mati 18. rpw 19. bartekfi 20. sendrek 21.Dymek 22. beben 23. Otori 24. KALI (jako kibic tylko) 25. Pablo (Fiat126p) i Misia 26. Hogi 27.Fit EvoFIT 28.Bartezz EvoKill 29.Ygrek 30 Castrol - ostatnia pojezdzawka w stanie wolnym 31. koval 32. STIFF - jak zdążę złożyć bolid 33.Kical 34. MaciejM 35. samochodzik 36. Nita 37. MSR 38. Cichy + biała wścieklizna
  8. pytasz jakbys nigdy nie startowal pewnie jak zawsze 120-150pln No to chyba nie dam rady jednak . Wpadne po prostu po egzaminie na Słomczyn.
  9. Pozdrawiam pozdrawiam To z tobą sobie kiwałem ? Jeśli tak to gratuluje STI
  10. Pytanka dwa: 1) Jakieś koszty udziału? 2) O której startujemy? Bo mam o 9 30 egzamin jeszcze i bym po egzaminie wpadł
  11. No Przemeq się na prawdę pilnuje podczas jazdy. Ostatnio miałem okazję z nim jechać i to zaobserwować. Ale i tak "słychać" potencjał zakutego motoru. Taki ładny, mocny, głuchy dzwięk tłoków A swoją drogą fajny ten nowy STI
  12. Dzięki jeszcze raz za wszystko Przemeq ! Obiecuje, że będzie miał u mnie dobrze
  13. No tak jak by troche mniej Ale jak Harvester napisał jest cały czas w dobrych rękach
  14. No to mogę powrócić do tematu Gdyż długo bez Turbodziadka nie wytrzymałem. Od dzisiaj będzie mnie można spotkać w byłym aucie Przemqa
  15. Pozdrawiam Simona spotkanego niedawno na Energetycznej, który nawet nie zauważył białego Legasia (tak mu się na ..... spieszyło )
  16. no i Mazowiecki za nami Wielki szacun dla kierownika z "Grabowa" - Daniela Kamieńskiego znanego także jako Owiewka za 3 miejsce w generalce i pierwsze w N3 - za kierownicą trzeba to powiedzieć kilkunastoletniego Clio. Oby tak dalej !
  17. No widziałem go biedaka na seriwsie ale dobrze, że już lata Ja swojego też już odebrałem Nowe sprzęgło, oleje w silniku i dyfrach, wszystko cacy malina działa Nawet przepływka błędy przestała wywalać
  18. A ja pozdrawiam Edga i Simona, których spotkałem w korku na Puławskiej jadąc srebrną A-Klasą. Chyba mnie Simon nie poznał i Jędrule, z którym lecieliśmy wczoraj Legacem i STI odstawić moją Turbowiśnię na serwis
  19. złączyłem te kostki i wyskoczyło tak: wolno x 2 i zaraz potem szybko x 3. Jak odczytać ten kod bo nie bardzo rozumiem sens tych kodów z tabelki błedów i sposobu odczytywania. EDIT Dobra już wszystko wiem. Przepływka ja to mam szczęście. Drugie Subaru, drugi raz przepływka do wymiany :] Ma ktoś może z Legaca Turbo dobrą do sprzedania?
  20. taaa torebkę z niego kradli na światłach ale świnki i przód było dobrze widać
  21. Odpozdrawiam Sielę spotkanego w Koscielęę :cool: Pozdro pozdro
  22. W pierwszym odcinku serialu "Dom nad rozlewiski" - scena ze złodziejem gra mój Legac
  23. Szanowni koledzy Turbodziadkowcy, jak zrestartować kompa w Legacu ? Bo zdarza się, że wywala jakiś błąd CHECK ENGINE i auto mi na gaz niereaguje. Zupełnie niezaleznie od warunków i pory. Pozdrawiam Siela
×
×
  • Create New...