Skocz do zawartości

keeper

Użytkownik
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Ursynów
  • Auto
    kwadrat GT
  • Zainteresowania
    kręcenie śrubek i naked-y, snb, kite, wake i jeszcze trochę :)

Osiągnięcia keeper

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Coś takiego świetnie uzupełniłoby moją turbo wannę i liczę na to, że projekt dojechał do końca. Szczególnie tył i dół mnie interesuje bo góra przód to prosta sprawa.
  2. keeper

    SWIST W BOCZNYCH DRZWIACH

    Wężyk ma 5mm (taki akurat miałem), 4mm też będzie dobre.
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. keeper

    SWIST W BOCZNYCH DRZWIACH

    Proponuje proste rozwiązanie w stylu wężyka gumowego/silikonowego. Musi być miękki i okrągły. U mnie zadziałało. Wszelkie płaskie podkładki pod uszczelkę to pomyłka moim zdaniem. Nic nie kleić i za nic w świecie nie wyginać trójkąta od lusterka. Jeżeli weżyk nie pomaga (po wsadzeniu we wszystkie 4 drzwi) zostaje wymiana uszczelki ale to już droga impreza
  5. A ja myślałem, że najbliższy jest hostel przy Bokserskiej. a u proszę Hilton pod domem
  6. Nie idź tą drogą - SAMO ZŁO!!! lepiej kup STI lub WRX bo seria da ci więcej niż zabiegi przy forku. Jeżeli się uprzesz tak jak ja to szykuj worek pieniędzy bo jeżeli chcesz zrobić to porządnie to wydasz drugie tyle co na forka 1 gen. Tip na początek - zanim wystartujesz pomyśl o hamowaniu bo seryjne hamulce masz stare i od nowości do bani. Jak już dojdziesz do siebie po rachunku za hamulce to pogrzeb w nielegalu i polecam wątek Siekli.
  7. keeper

    Wydech do Forestera

    Głośno robi się dopiero jak wywalisz katalizator. Remap nie jest konieczny po samym tłumiku. U mnie jest przelot 2,5 cala, turbo VF39 i cały dół od GTka a mapy jeszcze nie robiłem. Mój doktor zaleca lać 98 albo lepiej bo FM tedy jest niższy. Pamiętaj, że z przeglądem problem a samochodem ciężko pojechać dalej bo jest dość głośno (poszukaj wątku o wyciszaniu - warto).
  8. Nie i dla tego potrzebna mi wersja elektroniczna. Jakbym znał japoński to bym kupił sobie ten katalog. A tak mój translator sobie z tym poradzi, nie bój żaby. Jak znajdziesz jaką kolwiek inna wersję to też daj znać. I dzieki za cenne uwagi.
  9. Ja bym sprawdził ciśnienie na cylindrach. Jak silnik miał remont to może byc zarysowany cylinder i auto czka czarnym dymkiem - kiedyś już to widziałem. Podobna usterka moze powstać np przy wymianie swiec - jak coś wpadnie do cylindra. Przy boxerku jedak mało prawdopodobne. Przy takim przebiegu to i pierścienie mogą dzwonić - sprawdz jeszcze czy przy mocnym bucie diesle czadu nie puszcza wydech. sprawdz też w jakim stanie jest olej. Czarna maź to nic dobrego - slomkowy nie musi byc ale na pewno klarowny i o jednolitym kolorze. Na koniec sprawdził bym jeszcze wszystkie połączenia z wydechem turbo itd bo może poprostu coś sie poluzowalo.
  10. zapowietrzony układ łatwo sprawdzić. zagrzej auto - termostat musi puścić obieg. zgaś silnik i zdejmij korek z chłodnicy i zbiorniczka. odpal znowu i uważając na ręce uciskaj przewody od płynu w różnych miejscach. jeżeli to zapowietrzenie to powinno pomóc. z drugiej strony układ sam nie powinien się zapowietrzyć - chyba, że był duży ubytek płynu albo przy ostatniej wymianie płynu. niestety uszczelka głowicy też mogła walnąć - sprawdź czy na bagnecie oleju widać coś poza olejem lub czy pod kokiem oleju jest jakiś osad. jeżeli tak to bym odwiedził warsztat celem weryfikacji.
  11. keeper

    halogeny dalekosiężne

    Wesem godne polecenia jakość względem ceny - super. Przez wiele lat montowałem w każdej terenówce. Jak będziesz porównywać modele zwróć uwagę na efektywny zasięg (rysunek w karcie katalogowej).
  12. keeper

    Hill holder S-turbo

    mój ma i to była opcja
  13. http://www.ebay.co.u...sd=220859290641 witam, skan albo jako kolwiek inna wersja - ktokolwiek widział, ktokolwiek wie? pozdrawiam.
  14. 2.0 T zdecydowanie najlepszy wybór. Sam nie mam gazu ale obserwuje kilka zagazowanych i dają radę. 2.5 T to dość kapryśna jednostka i mało odporna na "intensywne" użytkowanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...