Skocz do zawartości

zenont

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wwa
  • Auto
    Ford Fiesta Xr2i - ex-rajdówka

Osiągnięcia zenont

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Poza imprezami nie będę używał, ale rhd odpada - chcę zarejestrowane i nie chcę sobie wyrabiać złych nawyków. Evo tez raczej nie - po pierwsze sentyment, po drugie raczej szutry mnie bawią niż asfalt (przynajmniej obiegowa opinia jest taka, że jak szutry to raczej subaru - a może to błędna opinia?) -- N paź 30, 2011 10:12 pm -- Nad tą opcją tez myślałem - tyle, że jest ich sporo mniej na rynku, a cześć jest tak pomodzona, że rodzony mechanik nie poznaje. Ale jaki już będę szukał konkretnie, to też wezmę pod uwagę.
  2. Niczego nie wymagam. Proszę grzecznie o radę, licząc na to, ze maniacy marki podzielą się swoją wiedzą, z czystej manii do marki. Nadal na to liczę Może patrzyłem nie na ten "co drugi", bo to co znalazłem, to porady jak kupić samochód do codziennego używania oraz jak unikać wad, które dla amatorskiego sportu raczej nie mają znaczenia. Dziękuję za radę.
  3. Czytałem cały dzień. Ale pytań i porad dotyczących Imprezy do zakatowania między trzepakiem, a śmietnikiem, z przerwą na slalom między pachołkami nie widziałem. Dlatego pytam w osobnym wątku.
  4. Poinstruowany odpowiednio witam wszystkich. Co prawda jeszcze nie posiadacz, ale od zawsze entuzjasta - może już niedługo.
  5. Witam Jestem tu nowy - witam wszystkich. Zarejestrowałem się, żeby prosić o radę. W tym sezonie zacząłem zabawę w kjs-ach i w tym celu kupiłem pojazd , w którym miałem sprawdzić czy mi się to podoba czy nie i czy nie jestem ostatni najgorszy. Fiesta swoją rolę spełniła i teraz mam dylemat co dalej. Mam kilka opcji - większość dotyczy pozostania w FWD, w różnych klasach, ale jedna z nich to zakup niskobudżetowej Imprezy. Na zakup (i ewentualne modyfikacje) mam około 30 tys., na eksploatację (w tym paliwo, opony, itp.) 15 tys. rocznie. Samochód będzie służył jedynie do amatorskiego sportu (kjs-y, Miedziana Góra, Puchar Toru Słomczyn) - do 10 imprez rocznie. Jednocześnie zależy mi na jako-takiej (japońskiej ) konkurencyjności. Nie chodzi tylko o emocje i palenie opon. Mój problem jest taki, że się nie znam na samochodach, tylko lubię jeździć. Pytań jest kilka: 1 - czy taki budżet wystarczy na Imprezę, która kilka sezonów przejedzie (zakładając brak większych przygód)? 2 - czy w takim budżecie można zrobić konkurencyjny samochód (na amatorski poziom - powiedzmy porównywalny z samochodami startującymi w Pucharze Toru Słomczyn, jeżeli coś to komuś powie) 3 - jaki samochód wybrać (specyfikację, rocznik) 4 - na co zwrócić uwagę przy ewentualnym zakupie (samochód do dobicia w moich rękach, więc różne estetyczne kwestie - typu składanie z trzech samochodów i przystanku, o ile tylko geometrię trzyma i rdza nie bierze - nie są najważniejsze. O ile oczywiście będą uwzględnione w cenie i wystarczy na zawias, a przynajmniej kilka kompletów opon więcej - może właśnie to jest kierunek) Nie szukam jeszcze niczego konkretnego - swoją babinką chcę dojechać do końca sezonu, a może i jeszcze trochę jak się nie rozpadnie - jeszcze sporo mam do nauczenia się. Ale budżet przyszykowany i rozglądam się po różnych możliwościach. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...