Skocz do zawartości

Lenny

Nowy
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    W-wa

Osiągnięcia Lenny

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. a co tu udowadniac, wyliczac? wystarczy wsiasc na rower i pobawic sie przezutkami (tam widac, ze kola sa rozne), a jeszcze lepiej wziac rower i w nim zmiemnic kola. na pewno przy mniejszych kolach samochod latwiej rusza z miejsca, jak to dlugo trwa (do jakiej predkosci) i jak sie ma do przyspieszenia do 100km/h to juz zupelnie inna sprawa. wszystko wynika z przlozenia, mniejsze kolo - wieksze przeloznenie. Pozdrawiam Leszek
  2. Moze problem powstal wlasnie w wyniku wymiany oleju. Z tego co wiem klasyczne skrzynie automatyczne sa wyjatkowo wrazliwe na jakosc oleju. Niestety wymiana nie jest taka jak w silniku, duza czesc starego oleju zostaje w skrzyni (gl. w przekl. hydrokinetycznej). Jesli stary olej wyraznie rozni sie od nowego moga sie pojawic klopoty przy zmianie/wlczaniu biegow. Leszek
  3. Lenny

    forester 2,5

    Czy odnosnie imprezy usa tez sa jakies zastrzezenia? Ostatnio ogladalem 2,5 kombi 2004, nie miala reduktora, ale z tylu tarcze. Co do zawieszenia nie mam porownania do forestera ani innych imprez, ale mam wrazenie, ze bylo to cos podobnego do legacy 2,0 98-03. Wrazenia jak najbardziej pozytywne, chociaz wolalbym, zeby bylo ciszej wewnatrz. Leszek
  4. Lenny

    Subaru Impreza 1.5

    Wlasnie, przydaloby sie wyciac krzaki... Leszek
  5. Lenny

    Trzeszczacy Forester 06

    W nowym samochodzie za tyle pieniedzy jest to niedopuszczalne. Ja bym sie straszliwie zirytowal. I zawiodl na subaru. Leszek
  6. Lenny

    Subaru Impreza 1.5

    Namierzyl ktos moze jakis link do danych technicznych tej imprezy? Rozumiem, ze ona bedzie z japonii? Czy z wegier, albo innego dziwnego kraju? Leszek
  7. Podejrzenia mam w legacy 2,0 2000r. z manualna klima. Wiem, ze obroty spadaja, ale w innych wozach ktore widzialem (renault, honda, toyota, mitsubishi...) odbywa sie to "lagodniej". Dlatego sie pytam, czy subaru po prostu ma tak "inaczej", czy cos jest zwalone. Leszek
  8. No jak to co mam na mysli... Nie jest to taki spadek jak przy kreceniu kierownica. W porownaniu z innymi wozami z klima manualna mam wrazenie, ze w (tym) subaru odbywa sie to na swoj sposob. Moze wlasnie nawet do 500 spadaja obroty, przy wlaczeniu klimy. Obejrzalem trzy legacy i mam wrazenie, ze w kazdym tak bylo. Ale moze to tylko moje wrazenie, a po prostu tylko w jednym z nich bylo cos zwalone... Leszek
  9. Witam. Czy to normalne, ze przy wlaczeniu klimy silnik na chwile wyraznie traci obroty, prawie jakby mial zgasnac (na biegu jalowym)? Jesli nie jest to normalne, to o czym to swiadczy? Leszek
  10. Przy okazji rozrzadu - czy w subarynach reguluje sie luz zaworow? Wymienia jakies plytki jak np w toyocie, a moze normalnie reguluje jak w hondach? Pytam, poniewaz ogladalem legaca 2,0 z 2000r. i jakos tak pracowal (zimny, nie wiem jak cieply, nie zdazyl sie nagrzac), jakby mial za duzy luz na zaworach (postukiwal). Leszek
  11. Sproboj moze odpiac wtyczke od czujnika temp. wlaczajacego wentylatory w czasie jak pracuja (niestety nie wiem, ktory to czujnik). Sprawdz, czy wtedy sie wylacza. Nie wiem, jak jest w subaru, ja mialem kiedys odwrotny problem, bo wentylator sie nie wlaczal (i wlasnie wyjeciem wtyczki sobie poradzilem). Mozliwe, ze przy wtyczce czujnika nastepuje zwarcie po zalaczeniu wentylatorow lub zawiesza sie przekaznik wentylatora. Powodzenia Leszek
  12. No wlasnie w tescie forestera 2,0turbo aut. przeczytalem "forester turbo aut. w przeciwienstwie do modelu ze zwykla skrzynia ma tendencje do podsterownosci ze wzgledu na naped przenoszony w normalnej sytuacji w wiekszosci na przod a na tyl przez sprzeglo wiskotyczne" Nie wiem jak jest z ta sterownascia, ale z tym napedem to wlasnie chyba jest od 90p/10t do 50/50. Jakies doswiadczenia empiryczne? Na super sliskim przypuszczam, ze wiskoza dziala bardzo szybko, a na mokrym asfalcie? Leszek
  13. Lenny

    szumy po zmianie opon

    Jesli mozna - reasumujac nasza dyskusje akademicka :wink: - chodzi o to, ze wprowadzic samochod w poslizg (czyli w uproszczeniu wpasc w poslizg) mozna kazdy(m) samochod(em). Wiec zalozenie wstepne, ze subaru nie wpada w poslizg (czyli nie da sie nim wpasc w poslizg, lub nie da sie go wprowadzic w poslizg) jest bledne. Upraszczajac - na pewno 4x4 latwiej ruszy z miejsca i na pewno ma wyzszy poziom bezpieczenstwa aktywnego wynikajacego z napedu na 4 kola. Ale poduszki, abs i inne urzadzenia w pewnych sytuacjach nie zastapia zdrowego rozsadku... i wtedy mozna stracic kontrole w efekcie "wpadajac w poslizg" . Leszek
  14. Lenny

    szumy po zmianie opon

    Chyba w wiekszosci sytuacji tak wlasnie jest... jesli jednak tak, to znaczy, ze zaden samochod nie wpada w poslizg :wink:
  15. Lenny

    szumy po zmianie opon

    W poslizg wpasc mozna kazdym samochodem - trzeba o tym pamietac, szczegolnie w zime...Naped na 4 kola praw fizyki nie zlikwiduje (niektrore zreszta sa niezbedne, zeby wogole sie poruszac). Leszek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...