Skocz do zawartości

radzior

Nowy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radzior

  • Urodziny 31.01.1974

Profile Information

  • Skąd
    Radom / Jedlnia Letnisko
  • Auto
    Foreś 2.5 XT AT 06'

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia radzior

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Mam informacje, ze short block jest taki sam, ale tloki juz nie, pompa tez rozni sie szerokoscia lopatek, fabryczna ma 10mm a STI 11mm Pozdrawiam
  2. O ktory pomysl chodzi, o wymiane tych elementow czy o zamiar podniesienia mocy?? :roll:
  3. Po co ? Wymienilem te podzespoly ze wzgledu na zamiar podniesienia mocy
  4. respect, dzieki, mamy podobne podejscie do tematu :-) -- Wt paź 18, 2011 11:32 am -- Od tygodnia Forek znowu daje mi wiele frajdy z jazdy, mam nadzieje, ze teraz nie bedzie juz problemow i radosc potrwa dluzej... Silnik naprawiony w Wawie (zainteresowanym podesle wiecej info na priv). Glowice oraz blok zostaly splanowane, poszly nowe, oryg. uszczelki pod glowice, sroby wymienione na ARP-y, wymieniona rowniez pompa oleju na STI. Od tygodnia tylko radocha z jazdy i banan na twarzy :-) 8-)
  5. Koledzy Grzesiek_67 i gryzli, dzieki za dobre slowo :-) Kasy wcale tak duzo nie trace, jedynie koszt samych uszczelek i 150zl za planowanie glowic Zgadzam sie z tym w 100% :-)
  6. emotorsport to mialo byc zabawne, gratuluje koledze poczucia humoru -- So paź 01, 2011 11:10 am -- carfit wiedza jakas jest, doswiadczenia z Subaru niestety brak. Pewnie masz troche racji i nie chodzi o zaoszczedzenie 800zl, poprostu lubie grzebac przy swojej maszynie, tutaj jednak sprawa mnie przerosla o tyle, ze nie oddalem bloku silnika do planowania a przede wszystkim, ze nie sprawdzilem jego plaszczyzny :-( -- So paź 01, 2011 11:13 am -- gryzli jak sie pewnie domyslasz cisnienie w wezach rosnie, znaczy padla UPG :-( Tak jak napisalem wyzej carfitowi podstawowy blad to blok silnika, ktory nie zostal splanowany a w Subaru niestety trzeba go planowac przy naprawie UPG :-(
  7. gryzli, wczoraj po pracy przygotowalem silnik do ponownego wrzucenia czyli poskrecalem to co juz zdazylem rozkrecic (wyjalem termostat, zalozylem doloty, rozrzad i podpialem elektryke). Byc moze dzis uda mi sie go wrzucic i potestowac
  8. gryzli dzieki za rede, tak zrobie, czyli jak bedzie pompowalo w weze - znaczy padnieta UPG, Mam nadzieje, ze tak nie bedzie
  9. pmlody 100% racji -- N wrz 25, 2011 12:47 pm -- RoadRunner to zrobilem tylko korki zamienilem
  10. pmlody u Ciebie jednak objawy troche inne niz u mnie, u mnie po tym jak wyrzucilo plyn do przelewowego wskazowka od razu na czerwone, po ostudzeniu i przelaniu plynu z przelewowego do chlonicy :wall: (powinienem do wyrownawczego) temperatura sztywno tuz przed polowa, jedynie cisnienie roslo i przerzucalo do przelewowego z chlodnicy.
  11. pmlody wreszcie cos bardziej optymistycznego 8) Korki powinny byc sprawne, tylko ze je zamienilem i na chlodnicy znalazl sie korek o zbyt niskim cisnieniu otwarcia a na wyrownawczym o zbyt wysokim. Mowisz, ze gotowal Ci sie plyn a czy przy okazji tez wyrzucal Ci plyn do przelewowego? Tylko u mnie kurcze cisnienie na wezach moim zdaniem zbytnio roslo :? Jeszce gdybym wiedzial, czy zapowietrzony uklad moze generowac zbyt duze cisnienie na wezach to mialbym dosc motywacji zeby jeszcze raz go wrzucic i pobawic sie korkami i termostatem
  12. gryzli mam jeszcze taki cien nadziei, ze to moze korki lub nowy termostat jest przyczyna. Chyba wrzuce tak na szybko silnik i podepne tylko cala elektryke i wode zeby potestowac z tymi korkami, to kilka godzin pracy a naprawde nie chce mi sie wierzyc, ze uszczelka puscila po 250 kilometrach :? To co piszesz o bloku troche mnie przeraza, jak mozna sprawdzic czy blok wymaga planowania, czy do jego planowania trzeba polowic i rozbebeszac silnik czy mozna planowac szortblock w calosci?
  13. Grzesiek_67 Zrobie jak mowisz, w pon. porozmawiam z ASO odnosnie mojego problemu, wielkie dzieki za pomoc i rady. Radek -- So wrz 24, 2011 10:37 pm -- Jeszcze jedna rzecz mnie nurtuje. Prosze, poprawcie mnie jesli zle rozumuje. Uklad chlodzenia w Subaru teoretycznie powinien sam sie odpowietrzyc przez korek w zbiorniku wyrownawczym, gdyz jest to najwyzej polozony punkt ukladu chlodzenia. Jednak jesli pomylkowo zamienilem korki to ow korek otwieral sie przy zbyt wysokim cisnieniu (137kPa) a nie jak powinien przy 108kPa co moglo skutkowac tym, ze uklad nie mogl sie odpowietrzyc, gdyz pod wplywem wytworzonego cisnienia w ukladzie wczesniej otwieral sie korek na chlodnicy pomylkowo zalozony 108kPa zamiast 137kPa i zamiast powietrze uchodzic z wyrownawczego do przelewowego to przelewal sie tam plyn z chlodnicy. Po zalozeniu silnika wspominalem, ze tydzien wytrzymal moze dlatego, ze uklad nie byl jeszcze zapowietrzony, jednak po kilku dniach kiedy silnik stygl i rozgrzewal sie moglo dojsc do zapowietrzenia ukladu ze wzgledu na zamienione korki a dalej do przelania plynu do przelewowego. Czy zamiana korkow mogla do tego doprowadzic? Prosze o Wasze opinie.
  14. Grzesiek_67 glowice planowal polecany i znany od lat w Radomiu czlowiek. Fakt, wszystko zrobione zgodnie z manualem, momenty i katy dokrecenia srob od glowic, tu pomylki nie bylo, chyba ze sa sztuczki ktorych nie ma w manualu :wink: Niepokoi mnie tez, ze nie sprawdzilem glowic na szczelnosc, moze ktoras jest peknieta (to podobno tez czesta przypadlosc) Tylko dlaczego wytrzymal az tydzien (badz tylko tydzien)? -- Pt wrz 23, 2011 10:56 pm -- Jeszcze jedna wazna rzecz, ktora mi sie przypomniala. Otoz po tym jak ostatnio temp. wskoczyla na czerwone pole po ostudzeniu silnika i przelaniu plynu ze zbiornika przelewowego do obiegu bardzo szybko roslo cisnienie na wazach przy chlodnicy. Gorny waz nagrzewal sie bardzo szybko a dolny (przy termostacie) nawet w momencie kiedy cisnienie bylo na tyle duze, ze plyn wywalalo do przelewowego a temp. na desce uzyskala normalny poziom pozostawal jedynie ledwo letni :shock: Moze uklad byl zle odpowietrzony? Piszac w to sam w to nie wierze, staram sie sam siebie pocieszyc -- So wrz 24, 2011 4:32 pm -- Grzesiek_67 doszukalem sie wlasnie jednej pomylki w ukladzie chlodzenia, choc nie wiem czy moze miec to wplyw na rosnace cisnienie w wezach. Mianowicie zamienilem korki na chlodnicy i wyrownawczym
  15. Dobry wieczorek Mam na imie Radek Jak obiecalem SUBRU naprawiam moj blad i pragne przywitac sie z jak widac bardzo licznym gronem milosnikow i pasjonatow Subaru. Szkoda, ze dla mnie moment nie jest najszczesliwszy ale mam nadzieje, ze wkrotce sie to zmieni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...