Skocz do zawartości

lugi666

Użytkownik
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lugi666

  • Urodziny 11.11.1989

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    szukam

Osiągnięcia lugi666

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. lugi666

    WRX Blob ABS problem

    To nie jest mój samochód. Przyjechał do mnie do warsztatu na naprawę usterki:P Tak jak powiedziałem, nie poddaje się, będę walczył
  2. lugi666

    WRX Blob ABS problem

    Bezpieczniki przejrzałem dokładnie na samym początku, te w komorze silnika i pod kierownicą. Dochodzi i wychodzi 12V. Mam już schemat, jutro się do niego zabieram. Jeśli zlokalizuję usterkę oczywiście napiszę co to było. pozdrawiam
  3. lugi666

    WRX Blob ABS problem

    A może znacie miejsce w którym wiązka lubi się monotonnie przecierać lub gnić?? Orientuje się ktoś który przekaźnik pod kierownicą jest od ABS-u?? pozdrawiam
  4. lugi666

    WRX Blob ABS problem

    mam schemat imprezy GT ale nawet nie jest podobny
  5. lugi666

    WRX Blob ABS problem

    jak mam "wymigać" skoro nie ma komunikacji z modułem ABS-U ?? A może wie ktoś gdzie dokładnie idzie ta wiązka?? Z tego co zauważyłem, to idzie w błotnik i pewnie gdzieś do wnętrza. Ale wywalanie całej tapicerki nie bardzo mi się widzi. pozdrawiam
  6. lugi666

    WRX Blob ABS problem

    Witam Mam problem w diagnozowaniu ABS-u. Otóż sytuacja wygląda następująco, Na początku Co chwilę zapalała się i zaraz gasła kontrolka ABS-u oraz lampka od hamulca ręcznego. Gdy podłączyłem komputer nie pokazało żadnego błędu. Czujniki widzi dobrze, bezpiecznik jest OK. Po kilku dniach lampki palą się cały czas i komputer nie może połączyć się z modułem. Co zauważyłem pompa ABS-u dziwnie "tryka". Gdy sprawdzałem wtyk sprawdziłem, czy dochodzą prawidłowe napięcia. Otóż są dwie stałe masy i dwa stałe 12V, ale powinno być jeszcze jedno napięcie do sterowania. W danym pinie napięcie nie wynosi 12V tylko 6-8 V. KIedy dałem " na krótko" prawidłowe napięcie pompa przestała "trykać". I teraz nasuwa się pytanie: co dalej robić z tym fantem. pozdrawiam
  7. lugi666

    pomoc w wyborze

    SUPER:D a co do wypadku to zajechała mi drogę corolla e12 ja mam błotnik do wymiany i drzwi do malowania a w toyocie tylko drzwi przytarte :shock:
  8. lugi666

    pomoc w wyborze

    miałem niedawno małą stłuczke i doszedłem do wniosku ze trzeba przesiąść się w coś większego (bezpieczniejszego)
  9. lugi666

    pomoc w wyborze

    tzn wystarczy na teraz zime przejezdze i trzeba bedzie się pozbyć. W pierwszym poście napisałem ze w przyszłym roku chce zmienic
  10. lugi666

    pomoc w wyborze

    mam już starą hondę i mi wystarczy
  11. lugi666

    pomoc w wyborze

    zawsze mi się wydawało ze zakucie wytrzyma dłużej niż seryjne tłoki. Ale dzięki za wyprowadzenie mnie z błędu Nie chce robić sti, chce tylko aby moj samochód był niezawodny
  12. lugi666

    pomoc w wyborze

    zależy co mamy na myśli mowiąc "ulepszenia" chodziło mi o to zeby trzymać się z daleka od np: stożka albo BOVa Jeśli silnik padnie to bede myślał o zakuciu dzieki o takie coś mi chodziło pozdro
  13. lugi666

    pomoc w wyborze

    chciałbym aby mój samochod służył mi jak najlepiej a z tuningiem to w parze zbytnio nie idzie
  14. lugi666

    pomoc w wyborze

    mowie poważnie może kiedyś jakiś wydech ale to może.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...