To chyba było by warto ustalić z lakiernikiem - bo raczej ci "nie zrzeszeni w aso" powiedzą, że śladu by nie było...
Taa....
To chyba trzeba by wydrukować i powiesić w serwisie
Zresztą temat prosty, jeśli dealer mówi, że było więcej rys - wystarczyło je chyba pokazać klientowi
by utwierdzić go w swojej wersji (o drastycznej skrobaczce) i po temacie.
Byłem u Pana Panie Andrzeju po jakieś drobne graty - mówię od siebie - nie podobała mi się jakość obsługi.
Subaru kreuję się na markę premium - i tyle - kreuje się...
Smutna prawda jest taka, że aso leży (przynajmniej waw) - serwis jak każdy - tyle, że przeglądy
do gw zaliczają...
Przez wiele podobnych czynników jest to marka, dla tych co stać ich na trzecią wymianę silnika i kolejną skrzynię biegów.
A w US filtr oleju kosztuje 3USD - sprawdźcie ile u nas (no i w tych 3USD przecież też jest marża)
A ogólnie czasem wystarczy się postawić w sytuacji drugiej osoby
i przemyśleć czy faktycznie tak mogło być, czy ktoś inny ew nie ściemnia - po prostu
rozważyć wszystkie opcje...
Życzliwości....