W dzisiejszym wydaniu tego nowego DZIENNIKA ukazał się artykuł pod tytułem ''Geje i lesbijki ruszyli na zakupy,a wielkie firmy walczą o ich względy''.
W ramce jest podtytuł ''Te firmy kochają gejów i kierują do nich swoje reklamy'',a tam jest umieszczone logo firmy SUBARU i zdjęcie samochodu chyba Legacy(niewyrażne),a obok piwo Heineken,Sony BMG,MTV i IKEA.
W artykule można między innymi przeczytać
''Agencja Witeck-Combs Communications,która pomaga firmom w dotarciu do sektora klientów oznaczonego skrótem GLBT (geje,lesbijki,biseksualiści,transseksualiści)....''
''W tej chwili prym na tym rynku wiodą m.in. samochodowa marka Subaru i karty kredytowe American Express. W trwającej od ponad dekady kampanii produktu przyjaznego gejom i lesbijkom Subaru wspierało organizacje walczących na rzecz równych praw,a także zatrudniło niekryjącą się ze swoimi skłonnościami homoseksualnymi legendarną tenisistkę M.N. jako rzeczniczkę prasową w dużej kampanii telewizyjnej.''
I co o tym myślicie?
Ja mam nadzieje,że jedynie słuszna MARKA nie zyska miana gejowskiej!
Pozdrawiam.