Chodzi konkretnie o to auto: http://otomoto.pl/subaru-impreza-sti-st ... 97429.html
coś ktoś wie może na jego temat?? Bo człowiek mówi że na Europe wychodziły takie wersje z taką mocą :roll:
Panowie.. mam pytanie.. czy wychodziła jakaś specjalna wersja WRXa na Europe która miała 265KM i nie było to STi?? Ma fotele niebieskie z alcantary itp, ale nie ma hebli Brembo. Pytam bo pierwszy raz sie z takim czymś spotykam, a w zasadzie tak mówi sprzedający który chce sprzedać auto. Pomóżcie.
Elmo... bądż tak dobry i nie pisz mi co mam pisać a czego nie.. myślę że wielu forumowiczów z chęcią poczyta o tych dwóch konkurencyjnych firmach w wątku który wklejam poniżej z innego forum... jak widać zdania są podzielone...zapraszam do lektury z gatunku "Który wydech lepszy?". :wink: :
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?t=13083&start=0
a sam pewnie nigdy nie miałeś tłumika z M-Tech'a.
Co to w ogóle za domysły i stwierdzenia że "na pewno nie miałem"? Tak jak napisałem w poście wyżej byłem w posiadaniu tłumika M-Techa i nigdy więcej takiego nie kupię. W El-Tec'u robiłem wydech już do trzech samochodów i nigdy się nie zawiodłem (w przeciwieństwie do M-Techa). Tyle w temacie.
Co do porównania spawów El-Tec'a i konkurencyjnej firmy (wiem której firmy to tłumik) to wygląd wg. mnie ma znaczenie dalece drugorzędne. Tłumik ma tłumić i się nie wysrywać i w tym radzi sobie duuuuużo lepiej od przedstawionego konkurencyjnego tłumika (tak... posiadałem tłumik jednej i drugiej firmy).
Ja już w trzech autach robiłem u Wojtka kompletny wydech. Za każdym razem profi robota. Z tego co wiem to jego tłumiki są wypełniane czymś egzotycznym co się zwie "Rowing Syntex" - materiał który się nie wysrywa jak wkłady wełniane niektórych konkurencyjnych firm.
Tak.. to ta.. :wink:
-- 24 gru 2010, o 13:10 --
No właśnie tego sie obawiam że będę miał kompleks czerwonej Imprezy.. hehe.. ale w gruncie rzeczy mi sie podoba jako kolor.. taki trochę ceglasty on jest czy mi się wydaje?
Panowie.. żeby nie zakładać nowego tematu. Czy jeśli w seryjnym wydechu w Foresterze S-Turbo z roku 2000 wytnę kata i założę przelotowy tłumik końcowy to będę miał upragniony dżwięk Boxera? Chciałbym narazie to po taniości zrobić a dopiero za jakiś czas wjedzie całość od El-Tec'a.
Mam pytanie. Czy jeśli zrobię wdech trzycalowy w seryjnym Forku S-Turbo na jednym (końcowym) tłumiku to będę musiał coś stroić czy poprostu zakładam nowy wydech i wyjeżdżam z warsztatu nie ingerując w elektronikę? Chcę mieć piękny, mięsisty dzwięk boxera. Czy wydech 3" na jednym tłumiku to dobra opcja? Robiłbym go u Wojtka w El-Tec'u.