o wlasnie istony elemcik na korku od skrzyni byl maly jezyk troche drobnych opilkow, tylny dyfer znacznie lepiej ale tez troche opilkow sie znalazlo no i oleje byly bardzo ciemnej barwy ,
no i tylko dla pewnosci tylny dyfer wiadnomo nalewanie az sie przeleje weszlo okolo +- 1,3 l
a przod dyfer razem ze skrzynia ? czyli spuscilismy korkiem spustowym i nalalismy bagnetem az pokazalo poziom na bagnecie
nie wiem teraz co robic czy szukac juz skrzynie i kombinowac z wymiana czy jezdzic narazie az obiawy beda jednoznaczne i wtedy wymienic
jeszcze jedno tak sie zatanawiam czy moze miec wplyw na to SHORT SHIFTER byl juz zalozony jak go wziolem moze jakos lipnie zalozone ,
bo pilowanie wystepuje tez przy zminach biegow ,jeszcze zanim bieg wskoczy jest troszeczke glosniejsze potem cichnie np. z 2 na 3 i cisza jak przyciagne lewarek albo odepcham to nieznacznie ale slychac reszta jest znana czyli na 4czwartym biegu i na piatym piluje oklo przedkosci 80km/h .
"tragiedji" jeszcze nie ma ,jak znajomi jezdzili to nic na poczatku nie uslyszeli ,do piero jak powiedzialem ( a moglem nie mowic )