Skocz do zawartości

panrahk

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O panrahk

  • Urodziny 30.12.1970

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    okolice Jeleniej Góry
  • Auto
    Subaru Outback 2D 2012
    poprzednio Subaru Forester 2.5XT Turbo 2005
  • Zainteresowania
    Subaru

Osiągnięcia panrahk

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Panowie "Artur i Piotruś" nie dajmy się zwariować najważniejsza jest nasza satysfakcja, dzięki za głos spokoju, wiadomo że na forum piszą zazwyczaj Ci co mają problemy ja trzy lata nie miałem powodów do pisania, a napisałem bo już jestem zdeczka zmęczony tym straszeniem 2.5 XT. Każdy sam decyduje jak jeździ i jakie przeznaczenie ma jego Forek. Wiadomo że przegrzanie jest od grzania:) PS. Przepraszam kolegę założyciela wątku i współczuję z powodu problemów z pupilem. Wpis nie miał na celu odciągnięcia od tematu a jedynie podniesienie morale:)
  2. Dzięki za podpowiedzi i nawiązania, a szczególne podziękowania za głos rozsądku od Eddie_gt4. Znam oczywiście lokalizacje serwisów w szeroko pojętej okolicy i znana mi jest ich renoma (czytaj renoma MTS Dzierżoniów , i jej brak w np w Jeleniej Górze:) ). dla takich dolewek nie będę robił remontu silnika który i tak nadejdzie, ale jeszcze nie teraz a dopiero jak poważniej będzie niedomagał. Z zmianą oleju już próbowałem i jakiś mały 0.1l/1000 spadek otrzymałem (był Castrol 5W30 i przeszedłem na Elf 5W40) ale nie chciałbym tematu olejowego na tym wątku rozwijać bo są do tego odpowiedniejsze gdzie godzinami można czytać o cudownych własnościach jakiś "M.." czy innych i oczywiście to czytam i choć jestem inż Mechanikiem to nie mogę ich sensy do końca ogarnąć, szczególnie w kontekście zwykłej jazdy, bo do sportowych zastosowań to OK tam staje się na głowie dla każdego z parametrów bez względu na koszty. Pozdrawiam wszelkiego rodzaju użytkowników Subaraków i życzę odpowiedniego chłodzenia do warunków jazdy
  3. Witam Panowie. Nie sądziłem że moje dolewki czy jak wyżej napisano tankowania:) oleju wywołają taki odzew. Skoro to nastąpiło to może ktoś udzieli pomocnej mi informacji co może to wyleczyć co na początek trzeba sprawdzić ?, gdzie? i ewentualnie za ile? można doprowadzić mojego pupila do opisywanych stanów aut (czytaj nie pijania oleju). Auto jak pisałem jest poza "tym" sprawne nie odczuwam ucieczki koników, a nawet niedawno Panowie z warsztatu po jeździe nim i prawie identycznym po liftingowym czyli o 19KM silniejszym, stwierdzili że moje lepiej przyśpiesza. Z góry dziękuje za porady
  4. Większość silników ma w instrukcji że 1l na 1tyś to OK. Więc jeżeli ten typ tak ma i nie wpływa negatywnie na pracę silnika to dlaczego miałbym to leczyć drogimi lekami:) Pozytyw to zawsze świeży olej w układzie i w aucie "cywilnym" nie rajdowym czy zmuszanym do bycia rajdowym nie ma to znaczenia w codziennej jeździe. PS. Miewałem inne auta gdzie nie robiłem dolewek pomiędzy wymianami, ale tu dolewam do "seryjnego silnika" i jestem zadowolony. Jak bym miał "nie seryjny silnik" i bym dolewał to bym się bardziej martwił że poskładany źle.
  5. Witam forumowiczów pierwszy raz piszę na forum choć w sekcie Subaru jestem od 3 lat. Mam Forka 2,5XT 2005 r. z przebiegiem 267 tyś i jak na razie od nowości żadnych większych awarii a jestem drugim właścicielem i przejechałem nim 60tyś. Auto w tym czasie wymagało zmiany tylnych amorków (to wiedziałem w momencie kupna) oraz tarczy klocki i rozrządu, czyli typowa eksploatacja. Jedyny mankament to pilnowanie poziomu oleju i dolewanie około 0,5 l na 1tyś (Elf 5W40). A co w zamian to wszyscy na tym forum wiedzą, wieczny banan na twarzy. Więc te wszystkie historie o UPG itd. w cale nie są takie konieczne a na pewno nie przy niskich przebiegach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...