Skocz do zawartości

sllew

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sllew

  • Urodziny 21.06.1969

Profile Information

  • Skąd
    Rzeszów
  • Zainteresowania
    Film, Podróże, Sport

Osiągnięcia sllew

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam! Czy po wymianie radia wyświetlają się wam "linie naprowadzające" z oryginalnej kamery cofania? pozdrawiam sllew
  2. Nie chciałbym chwalić dnia przed zachodem słońca - ale mam takie zasady, że jeżeli ktoś zasługuje na pochwałę, to chwalę! Uwazam, że trzeba być obiektywnym. Przecież gdyby SIP mnie "olał" to przeżyłbym i ja i SIP (tylko po prostu byłbym zawiedziony),ale taka postawa liczy się firmie SIP na plus. U mnie mają po prostu wielki plus. pozdrawiam sllew
  3. Witam Jestem mile zaskoczony, że to forum nie jest tylko "sobie, a muzom". Pisząc posta nie liczyłem na jakąś reakcję lecz chciałem wyrobi sobie opinię na temat wizerunku firmy SIP (sposób traktowania klientów oraz rozwiązywanie problemów). Faktycznie rozmowy o próbie satysfakcjonującego rozwiązania problemu zaczynają nabierac realnych kształtów, gdyż zostałem poinformowany o mozliwości sprowadzenia przez SIP z niemiec autka o tych samych parametrach jak w moim zamówieniu z terminem realizacji "koniec lipca - początek sierpnia". Nie wnikam czy jest to inicjatywa Dyrekcji czy ASO Rzeszów, ale podjęcie jakichkolwiek działań oznacza, że Firma SIP dba o swój wizerunek i powaznie traktuje opinie wyrażane na forum. Chwała wam Panowie za takie podejście i mam nadzieję były to tylko "złe miłego poczatki". pozdrawiam wszystkich użytkowników sllew
  4. I to jest dla mnie światełkiem w tunelu A co do opinii deptux-a to faktycznie w Niemczech jakoś dziwnie nie mają takiego problemu jak SIP, a wręcz przeciwnie - nadmiar!!! pozdrawiam wszystkich
  5. - Umowa była podpisana po katakliźmie. - W momencie podpisywania umowy auto wg. Pana z salonu (po sprawdzeniu w systemie) miało być już na statku płynącym do Europy. - Rozumiem, że występują opóźnienia i błędy ludzkie, ale należy o nich niezwłocznie informować klienta wraz z ewentualną propozycją rozwiązania problemu. Nie jest moim celem wzbogacenie się kosztem dilera czy np. SUBARU Polska - lecz uzyskanie informacji czy takie przypadki są częstym zjawiskiem (poinformowano mnie iż moja sprawa nie jest odosobniona). Jak na razie nie spotkałem się z podobnym przypadkiem dot. Subaru. Również dilerzy nie powinni "ryzykować" kosztem klientów oraz dawać obietnic bez pokrycia, bo to rzutuje na wizerunek SUBARU jako całości !!!!.
  6. Zamówiłem auto Subaru Forester XC w benzynie z AT u dilera w Rzeszowie. Pan w ASO zarzekał się na wszelkie świętości, że auto dotrze do Europy w 24 tyg., a na pytanie co jeśli nie (chcieliśmy nowym autem jechać na wakacje) - odpowiedział, że dostaniemy auto zastępcze (nie do końca mu uwierzyłem!). Podpisaliśmy umowę wstępną z terminem odbioru na 5 lipca. Kiedy zadzwoniłem 20.6 z zapytaniem kiedy mogę odebrać auto, okazało sie że autka nie załadowali na statek i nikt nie był mi w stanie udzielić informacji na kiedy mogłobybyć w salonie. Po kilku rozmowach i moim rozczarowaniu bo z nowym autem wiązałem moje plany wakacyjne - otrzymałem odpowiedź, że nie jestem jedynym, którego auto nie dotarło (w związku z tym nie mogą mi dać auta zastepczego na wyjazd ) i ewentualnie mogę rozwiązać umowę - albo czekać do połowy września na odbiór auta. Mam pytanie do użytkowników forum: - czy to normalna praktyka dilerów SUBARU (wprowadzenie w błąd!)? - czy ktoś miał podobny przypadek? - co w tej sytuacji można zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...