Jump to content

Maciek Wawa

Użytkownik
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Subaru Impreza STI V3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Maciek Wawa's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputation

  1. u mnie przód jest ok. był problem ale po ustawieniu zbierzności jest ok. A wymieniłeś staba? Ja nie mam miejsca na negatyw.
  2. już trochę zjadło. Dam znać jak wymienię staba czy coś się poprawiło. najwyżej pozaginam ranty jeszcze a felgi nie zmienię bo sie podoba
  3. na odbiciach mam spokój. mam problem na łukach. Wymienie stabilizator ustawię amortyzatory na maszymalną sztywność i sie zobaczy. Zostaje jeszcze założenie seryjnych sprężyn lub zagięcie rantów A jak polecasz sprawdzić amorki?
  4. ja chętnie mimo że samochód jezdny i doprowadzony do idealnego stanu. Chyba podjadę jutro do piaseczna
  5. Jak sprawdzałem amory to wszystko było ok. może go dodatkowo trochę jeszcze utwardzę i pobawię się ustawieniami.
  6. ET 48 opona 225 Ledwo weszło to koło tak też myślałem, przynajmniej mam powód do założenia grubszego stabilizatora. Wiesz liczę ze nie będzie obcierało bo problem mam narazie tylko z jednej strony wiec mozliwe ze cos sparciało i trzeba jeszcze coś wymienić. A teraz do tematu - czy regulowany whiteline z 3 dziurami oznacza że 1 dziurka daje 21mm druga 22mm trzecia 23mm? Oglądałem jakiś filmik na stronie whitelin-a i nie wiem czy dobrze rozumiem. Drugie pytanie co się zmieni przy założeniu tego staba - chodzi o prowadzenie.
  7. Witam Mam taki problem. Po zmianie felg na 17 i po ustawieniu zbieżności przy jeździe w ostrym zakręcie karoseria (błotnik lewy tył) ociera mi o oponę i skutecznie ją niszczy + błotnik sukcesywnie pozbywa się lakieru. Mam założone zawieszenie ohlinsa i obniżające sprzężny. Przy 16 felgach to nie występowało. Nie mogę już pochylić koła do amorka bo zostało około kilku milimetrów do amorka. Powiem że mało brakuje żeby wyeliminowawszy ocieranie. I teraz moje pytanie rozwiązania tego problemu czy wymiana na stabilizator 22mm z poliuretanami powinna załatwić sprawę? Jak można jeszcze to wyeliminować bez zaginania rantów.
  8. Ja już wszystko zrboiłem i błąd nie zniknął. Muszę wymienić chyba czujnik przy krokowym i zobaczymy
  9. ok dzięki za info. W takim razie działam w weekend. A jaki płyn do czyszczenia kupiłes?
  10. Nie czyscilem. No ciekawe co jest problemem. Daj znac jak poradzisz sobie z bledem. Ja tez cos pogrzebie moze dojdziemy. Warto zeby ktos sie wypowiedzial z technicznych
  11. No właśnie już zamówiłem jutro będzie. Myślałem że nie umiem jej założyć i że coś robię nie tak -- Wt lip 24, 2012 7:37 pm -- Zalozylem krokowy i dalej mam lipe tak jak ty. Czasem jest 1000 a czasem 800 i dodatkowo bardzo wolno schodzi z ovrotow od 1300. Przylaczam sie do posta
  12. Wszystko jest z sti 2004 wsadzone i komputer jest seryjny. Swoja droga zastanawialem sie tez nad wystrojeniem go.
×
×
  • Create New...