Skocz do zawartości

Maciek Wawa

Użytkownik
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Impreza STI V3

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Maciek Wawa

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. u mnie przód jest ok. był problem ale po ustawieniu zbierzności jest ok. A wymieniłeś staba? Ja nie mam miejsca na negatyw.
  5. już trochę zjadło. Dam znać jak wymienię staba czy coś się poprawiło. najwyżej pozaginam ranty jeszcze a felgi nie zmienię bo sie podoba
  6. na odbiciach mam spokój. mam problem na łukach. Wymienie stabilizator ustawię amortyzatory na maszymalną sztywność i sie zobaczy. Zostaje jeszcze założenie seryjnych sprężyn lub zagięcie rantów A jak polecasz sprawdzić amorki?
  7. ja chętnie mimo że samochód jezdny i doprowadzony do idealnego stanu. Chyba podjadę jutro do piaseczna
  8. Jak sprawdzałem amory to wszystko było ok. może go dodatkowo trochę jeszcze utwardzę i pobawię się ustawieniami.
  9. ET 48 opona 225 Ledwo weszło to koło tak też myślałem, przynajmniej mam powód do założenia grubszego stabilizatora. Wiesz liczę ze nie będzie obcierało bo problem mam narazie tylko z jednej strony wiec mozliwe ze cos sparciało i trzeba jeszcze coś wymienić. A teraz do tematu - czy regulowany whiteline z 3 dziurami oznacza że 1 dziurka daje 21mm druga 22mm trzecia 23mm? Oglądałem jakiś filmik na stronie whitelin-a i nie wiem czy dobrze rozumiem. Drugie pytanie co się zmieni przy założeniu tego staba - chodzi o prowadzenie.
  10. Witam Mam taki problem. Po zmianie felg na 17 i po ustawieniu zbieżności przy jeździe w ostrym zakręcie karoseria (błotnik lewy tył) ociera mi o oponę i skutecznie ją niszczy + błotnik sukcesywnie pozbywa się lakieru. Mam założone zawieszenie ohlinsa i obniżające sprzężny. Przy 16 felgach to nie występowało. Nie mogę już pochylić koła do amorka bo zostało około kilku milimetrów do amorka. Powiem że mało brakuje żeby wyeliminowawszy ocieranie. I teraz moje pytanie rozwiązania tego problemu czy wymiana na stabilizator 22mm z poliuretanami powinna załatwić sprawę? Jak można jeszcze to wyeliminować bez zaginania rantów.
  11. Ja już wszystko zrboiłem i błąd nie zniknął. Muszę wymienić chyba czujnik przy krokowym i zobaczymy
  12. ok dzięki za info. W takim razie działam w weekend. A jaki płyn do czyszczenia kupiłes?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...