Skocz do zawartości

Pacyfa

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Pacyfa

  • Urodziny 24.03.1976

Profile Information

  • Skąd
    Kopenhaga
  • Auto
    Subaru Legacy 2000r GX 2.5 AT kombi
  • Zainteresowania
    fotografia, audio hi-fi, rock progresywny

Osiągnięcia Pacyfa

0

Reputacja

  1. Właśnie jestem w trakcie przeprowadzki i nie miałem czasu wcześniej odpisać. Wiec tak ... nie jestem z Marsa ... chociaż czasami mam ochotę opuścić ten "ziemski padół". Pisząc ten wątek mieszkałem we Wrexham (Walia), teraz przeprowadziłem się do Kopenhagi a pochodzę z Annopola (lubelskie). Dlatego sprecyzowałem że poszukuję mechanika z okolic Wrocławia lub Szczecina, bo mam tam możliwość przenocowania na czas naprawy a będąc w trakcie przeprowadzki. Pisząc "...muszę go (zawór) wymienić..." miałem na myśli znalezienie jakiegoś dobrego, polecanego przez Was warsztatu od AT. Nawet przez sekundę nie przyszła mi do głowy samodzielna naprawa. Dopytywałem się dokładnie o zawór ponieważ Zacier napisał, że jest ich kilka i warsztaty mają problem ze zlokalizowaniem tego, który odpowiada za tę usterkę. Tyle co do nieścisłości. Szkoda, że niektórzy poświecili dużo swojego czasu na zajmowanie się skąd jestem, a nie nad moim problemem. Grzesiek_67 dzięki za podpowiedź i prawdopodobnie oszczędzoną kasę. Wymienię najpierw za Twoją radą, ATF wraz z filtrem. Jeśli to pomoże to super, jeśli nie to spróbuję (oczywiście u fachowców) znaleźć i wymienić któryś z uszkodzonych zaworów. Teraz tylko muszę znaleźć mechanika w Kopenhadze, który wymieni płyn. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc.
  2. Dzięki Zacier za pomoc. Wie ktoś może który to zawór? Kurcze muszę go wymienić jak najszybciej bo ciężko i nieprzyjemnie się tak jeździ no i autko też dostaje "w kość"
  3. Dzięki za odpowiedź. Mógłbyś podać więcej szczegółów, ponieważ nie za bardzo znam się na mechanice. Jaki to jest zawór, czy to dość skomplikowana naprawa, jak długo mogę jeździć autem w takim stanie? Aha i najważniejsze, moglibyście polecić jakiś warsztat w okolicy Wrocławia lub Szczecina, który by mi to naprawił.
  4. Witam Forumowiczów. Mam duży problem ze skrzynią automatyczną. W skrócie – problem z ruszeniem do przodu, kiedy najpierw był wrzucony bieg wsteczny. W trybie D skrzynia zachowuje się jakby była na N lub P. Brak jakiejkolwiek reakcji. Pomaga dopiero wkręcenie silnika do około 3000 obrotów i poczekaniu tak 2-3 sekund. Następuje wtedy bardzo duże szarpnięcie i uderzenie w podwoziu w okolicy pomiędzy drążkiem biegów a silnikiem i załącza się bieg. Kiedy jeżdżę bez cofania (sic! niemożliwe w normalnym użytkowaniu auta) skrzynia zachowuje się prawie normalnie. Nie mam problemu z ruszeniem i podczas jazdy przełącza się normalnie między biegami. Czasami tylko przy ruszaniu po dłuższym postoju, auto nie reaguje (nie ciągnie) po puszczeniu hamulca. Pomaga wtedy lekkie dodanie gazu. Bieg wsteczny zawsze działa prawidłowo. Nawet wtedy gdy w położeniu D skrzynia w ogóle nie reaguje, na R działa bez najmniejszego problemu. Zawsze. Bardzo będę wdzięczny za wszelką pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...