Witam
Jestem nowy na forum i sorka że od razu z pytaniem ale mam problem, który od dłuższego czasu nie potrafię rozwiązać a mianowicie
posiadam Subaru Impreza wrx 2005 seryjny wydech, dołożony zawór upustowy forge, po lekkim remapie w sensie wystrojeniu(parę koni doszło plus trochę więcej momentu na tyle ile katalizator pozwolił), włożona pompa walbro i wskaźniki temperatury oleju EGT i doładowania, auto po wymianie rozrządu i sprzęgła
przebieg 94 000 km aso polska kupione u Kopra wiec nie ma żadnej lipy, przy strojeniu trzymało serię
auto w takim zestawie przez pól roku jeździło bez zarzutu aż tu nagle jadąc tak 100km na trasie przy wciśnięciu pedału gazu do oporu na 4 biegu doładowanie nagle spadło do 0,4 bara i tak juz zostało, trwało to może ze 3 dni i wróciło do normy następnie po jakimś miesiącu znowu dmuchało 0,4 i brak mocy po tygodniu takiej jazdy znowu się odblokowało natomiast teraz juz 2 tydzień auto zamulone totalnie turbo dmucha 0,4 bara prędkość maksymalna 140km i dalej nie jedzie i nie wchodzi na obroty a i czasem zajeżdża benzyną jak stanę na światłach z otwarta szybą
nie świeci się check engine a po podłaczeniu pod kompa w aso nie pokazuje żadnych blędów w trakcie jazdy ani nie ma nic zapisane żeby takowe były, auto nie bierze oleju nie dymi na siwo nie kuleje turbo nie szumi
poprostu nie ma ochoty jechać
plusem może być spalanie na poziomie 11 litrów
po przestudiowaniu róznych wątków na forum podejrzewam parę rzeczy :
- zacięty wastgate od turbo lub ta klapka co jest w środku turbo (po zdjęciu osłony wastagete był strasznie zardzewiały więc został wyczyszczony i przesmarowany ale to nie pomogło)
- zatkany katalizator (nic w nim nie lata nie trzeszczy nie śmierdzi siarką)
- zatkany precat w uppipie (może po remapie uległ uszkodzeniu, wydmuchaniu ?)
- solenoid (wygląda na czysty i działający)
- przepływka
- zawór upustowy przepuszcza (wygląda, że działa spręzynka chodz nie robi pssst bez powodu)
- pompa paliwowa niesprawna (może ta nowa pompa jest wadliwa bo czuć zapach benzyny? )
wszelkie pomysły i fachowe rady mile widziane
w planach miał byc zrobiony cały wydech przelot 2,5 cala ale najpierw musze uporać się z tym problemem
pozdrawiam