Skocz do zawartości

SaikoCebull

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Impreza Wrx 2005

Osiągnięcia SaikoCebull

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Wiatm ponownie właśnie jestem po wymianie wydechu i po remapie na hamowni (odetkany precat 2,5 cala od turbo na 2 tłumikach końcówka supersprint - wynik 270KM 370nm) auto nie jest za głośne ani nie za ciche zbiera się ładnie z dołu i już nie muli jedyny minus to jak stanę na światłach z otwartym oknem to czuć brak kata niestety mam jednak jeden problem a mianowicie przy ruszaniu a następnie lekkim dodawaniu gazu na każdym biegu tak w przedziale 1000-3000 obrotów (na tzw. podciśnieniu) słychać jakiegoś świerszczyka, powyżej 3000 jak już turbo wstaje słychać tylko cichy gwizd turbiny taki jaki był zawsze do tej pory i teraz pytanie czy to może być jakaś nieszczelność w nowym wydechu np puścił gdzieś spaw albo cos nie dokręcone czy może po wywaleniu katów słychać bardziej turbo juz na podciśnieniu ? oprócz tego dźwięku wszytko jest jak najbardziej poprawnie na hamowni powiedzieli ze wszytko w normie co o tym sądzicie może ktoś miał coś podobnego pozdrawiam
  2. witam ponownie po podpięciu po laptopa i gruntownym sprawdzeniu przyczyną odcinania turbo było wykrywanie przez kompa na 5 biegu spalania stukowego (zbyt uboga mieszanka) spowodowanego dogorywającym katalizatorem stąd tez smród benzyny na razie mam zrobioną drobną korektę mapy na 4 i 5 biegu żeby dać bogatszą mieszankę paliwa do czasu wymiany katalizatora po przejechaniu 50 km auto jedzie jak trzeba i już nie odcina natomiast wiem ze jest to chwilowe rozwiązanie i za jakiś czas znowu zrobi się to samo więc czeka mnie wymiana wydechu mam w planach 2,5 cala przelot z tym że ma być w miarę cichy coś żeby było słychać bulgot boxera natomiast żeby dało się i w trasę polecieć bez zatyczek do uszu co proponujecie czy coś firmowego czy możne jakiś custom bo jest parę firm w co takie robią? czytałem że jak się zastosuje środkowy tłumik wtedy mimo iż to wydech przelotowy może być nawet taki cichy jak seria kwota jaką bym chciał wydać max to do 4 tys z montażem czekam na wasze propozycje i dzięki za wszystkie rady dot. usterki a i na przyszłość lepiej od razu jechać do speca podpiąć pod kompa niż szukać wiatru w polu samemu pozdrawiam
  3. witam ponownie przepraszam, że nic nie pisałem ale wyjechałem na parę dni się odstresować dziękuję za wszystkie porady tak jak pisałem żaden cel się nie świecił ani razu, po odłączeniu klemy auto śmiga jak należy do czasu aż nie wciśnie się pedału gazu na 4 lub 5 biegu do oporu wtedy pod dużym obciążeniem komp mi odcina jakby turbo, przypomina to boostcuta z tym ze po zgaszeniu i uruchomieniu silnika już tak zostaje pomaga ponowne odłączenie klemy (jazda na 2/3 wciśnięcia gazu nie powoduje odcięcia) wstępna diagnoza to uszkodzony solenoid który po re-mapie mógł lekko zwariować i odcina turbo, na dniach podmienię go na nowy i zobaczymy czy to coś zmieni podejrzenie jest też na mapę która mi została wgrana, ustawiona jest na 1,2 bara z tym ze czasem w peaku pokazuje 1,4 bara wydaje mi się ze to za dużo ale auto naprawdę bardzo fajnie jeździ na hamowni wyszło 264 konie i 360 nm hamowane na 4 biegu (z tym że jeżeli to wina mapy to dlaczego przez pół roku auto jechało jak należy ?) co do smrodu paliwem obstawiam, że to przez wymianę pompy na walbro, na forum ktoś już pisał że jeżeli się wymieni pompę i założy ją na starą uszczelkę może ona poopuszczać i dlatego co jakiś czas zalatuje paliwem co do kata i tak idzie niedługo idzie do wywalenia będę robi przelot cały na 2,5 cala poza tym odcięciem turbo nic się nie dzieje z autem obroty nie falują przyspiesza normalnie do 0,5 i dalej się dusi auto mechanicznie sprawne nieszczelności brak wastegate wyczyszczony i przesmarowany auto 6 tys po wymianie rozrządu i założeniu nowego sprzęgła przy okazji było przejrzane na wylot także zostaje elektronika po podmianie solenoidu napisze co i jak pozdrawiam
  4. no czekam na speca z laptopem odłączyłem na 2 godziny klemę akumulatora żeby zresetować EKU po podłączeniu z powrotem i jeździe próbnej auto wróciło do normy dmucha tyle ile powinno i przyspiesza normalnie rozpędza się tez jak trzeba więc chyba mechanicznie jest wszystko sprawne także chyba coś z elektroniką (popsuty solenoid ?) wygląda to wszystko jakby auto wpadało w jakiś tryb awaryjny serwisowy i odcinało turbo i moc tylko dlaczego nie ma błędów nic jak znów się przytnie to postaram się skombinować nowy solenoid i i podmienić bez resetu EKU może pomoże no i pod komputer podłączę zobaczymy co wyjdzie
  5. no własnie komputer w aso nie wykazał nic natomiast spec z laptopem wyjechał na urlop więc czekam
  6. Witam Jestem nowy na forum i sorka że od razu z pytaniem ale mam problem, który od dłuższego czasu nie potrafię rozwiązać a mianowicie posiadam Subaru Impreza wrx 2005 seryjny wydech, dołożony zawór upustowy forge, po lekkim remapie w sensie wystrojeniu(parę koni doszło plus trochę więcej momentu na tyle ile katalizator pozwolił), włożona pompa walbro i wskaźniki temperatury oleju EGT i doładowania, auto po wymianie rozrządu i sprzęgła przebieg 94 000 km aso polska kupione u Kopra wiec nie ma żadnej lipy, przy strojeniu trzymało serię auto w takim zestawie przez pól roku jeździło bez zarzutu aż tu nagle jadąc tak 100km na trasie przy wciśnięciu pedału gazu do oporu na 4 biegu doładowanie nagle spadło do 0,4 bara i tak juz zostało, trwało to może ze 3 dni i wróciło do normy następnie po jakimś miesiącu znowu dmuchało 0,4 i brak mocy po tygodniu takiej jazdy znowu się odblokowało natomiast teraz juz 2 tydzień auto zamulone totalnie turbo dmucha 0,4 bara prędkość maksymalna 140km i dalej nie jedzie i nie wchodzi na obroty a i czasem zajeżdża benzyną jak stanę na światłach z otwarta szybą nie świeci się check engine a po podłaczeniu pod kompa w aso nie pokazuje żadnych blędów w trakcie jazdy ani nie ma nic zapisane żeby takowe były, auto nie bierze oleju nie dymi na siwo nie kuleje turbo nie szumi poprostu nie ma ochoty jechać plusem może być spalanie na poziomie 11 litrów po przestudiowaniu róznych wątków na forum podejrzewam parę rzeczy : - zacięty wastgate od turbo lub ta klapka co jest w środku turbo (po zdjęciu osłony wastagete był strasznie zardzewiały więc został wyczyszczony i przesmarowany ale to nie pomogło) - zatkany katalizator (nic w nim nie lata nie trzeszczy nie śmierdzi siarką) - zatkany precat w uppipie (może po remapie uległ uszkodzeniu, wydmuchaniu ?) - solenoid (wygląda na czysty i działający) - przepływka - zawór upustowy przepuszcza (wygląda, że działa spręzynka chodz nie robi pssst bez powodu) - pompa paliwowa niesprawna (może ta nowa pompa jest wadliwa bo czuć zapach benzyny? ) wszelkie pomysły i fachowe rady mile widziane w planach miał byc zrobiony cały wydech przelot 2,5 cala ale najpierw musze uporać się z tym problemem pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...