Witam wszystkich subarzystów... milczałem do tej pory ale miarka sie dzis przebrała
Ale po kolei:
Pewnego dnia, ze 3 miechy wstecz, zapaliła się kontrolka CE i Cruise, podjechałem do znajomego diagnosty, werdykt - 1 sonda padła... a że samochód swieżo kupiony no i wszystko wskazywało, że trzeba powymieniac rozrzad, filtry itp. wiec poszla i sonda. dostalem jakis zamiennik NGK i lipa... dalej swieci.... wiec edukuje sie, czytam, porad szukam i doaszukalem sie ze musi byc oryginał... ale jaki? Denso, wiec zamawiam czesc z Denso... przyszla do sklepu ale kolory sie nie zgadzają... zwracam nie wkladając... już z jedną nową jeżdzę... szukam dalej... jes dostepna w USA... importerzy wolają 1200-1600 zl - zgroza, na aukcjach w USA za 120-150 $. W koncu doszla Paczka z USA, dziś, wymiana od reki i.... dupa blada... nadal swieci....
Forester 2.5 X z USA
oryginalna sonda: 22641 AA150
wg. katalogu Denso
http://www.benitomo.com/CATALOGOS/Denso/2008_DENSO_O2_Catalog_-_Cross_Reference.pdf
pasuje 234-9122
kolory pasują, kostka pasuje, tylko swieci dalej...
Diagnosta mowi ze bez zmian... nadal to samo... sprawdzane bylo okablowanie, jest ok... sprawdzana byla druga sonda... tj, po odłaczeniu wykazywala na kompie ze Bank2 nie działa...
wiec sonda za kat. jest ok...
i tak jeżdze sobie z kolekcją sond w schowku... help me... trace cierpliwość
zakochalem sie w samochodzie, zadbałem o wymiane wszystkiego co potrzebne bylo, kupilem dwa komplety nowych laczków... leje dobre paliwo, moze rzadko odkurzam w środku... ale poprawie sie...
pozdrawiam