Skocz do zawartości

maciekv8

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciekv8

  • Urodziny 04.08.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    GTek z lekką nutką STI :P
  • Zainteresowania
    Motorsport

Osiągnięcia maciekv8

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ja niestety do roboty muszę więc odpadam
  2. Ja do 16:00 dam odpowiedź, bo nie wiem czy nie będę musiał iść do pracy
  3. To jest dzisiaj spocik? Bo chętnie bym wpadł i poznał Was w końcu
  4. pilnie przepływka do GT 99-00 poszukiwana :)

  5. Czytałem co napisałeś tylko napisałeś to zanim napisałem, że tam siedzi silnik z sti. Dzięki za info
  6. Po długich poszukiwaniach ustaliłem, że jest to prawdopodobnie ta sama przepływka co w GTku o numerze 22794AA010 Czy to możliwe? Firma specxpl sprzedaje takie przepływki na allegro za 419zł
  7. Silnik jest włożony z STI ver.5 więc takiej przepływki szukam. Ktoś coś gdzieś?
  8. Na 99% uszkodzona przepływka. Czy ma ktoś auto z silnikiem STI ver.5? Potrzebuję podmienić przepływkę dosłownie na 15minut. Stawiam dobrą flachę. Chętnie kupię przepływkę do STI ver. 5.
  9. Dzięki Panowie za rady. Jak tylko coś dalej ruszę to będę pisał. Pozdro
  10. No właśnie rozruszałem ją do tego stopnia, że da się ją ruszyć kombinerkami, ale bardzo ciężko chodzi. Mimo tego po odpaleniu dalej nie lata. Może gruszka uszkodzona?? A myślisz, że taka usterka może powodować opisane objawy?
  11. Witajcie. Od kilku dni jestem szczęśliwym właścicielem Imprezy GT 2000 rok. W sumie nie wiem czemu szczęśliwym, bo auto jak na razie nic nie jedzie Ale do rzeczy. Impreza bardzo wolno wkręca się na obroty i przy 4000obrotów całkiem się zatrzymuje. Wczoraj obadałem dokładnie to co potrafiłem. Ciśnienie paliwa za filtrem 2,5-3bar więc myślę, że ok. Podciśnienie w kolektorze dolotowym na jałowym biegu -0,55 do -0,6 bara więc wygląda też ok. Mapsensor pomierzony miernikiem i wartości po stacyjce 2,5v po odpaleniu 1,2v czyli sensowne. Za to po całym dniu poszukiwań odkryłem, że nie chodzi sztanga od kierowic spalin w turbinie. I teraz pytanie czy możliwe jest, że takie objawy wynikają z tego właśnie, że kierownice spalin w turbinie są cały czas w tej samej pozycji czyli prawdopodnie pompują cały czas na maxa przez co ECU wykrywa przeładowanie i hamuje mi motor na 4000obr? Dodam, że diagnostycznie ściągnąłem intercooler i silnik zasysając z powietrza wkręca się na obroty normalnie- tylko wiadomo bez doładowania Proszę o Wasze opinie na temat mojej usterki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...