Skocz do zawartości

Worynks

Użytkownik
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru STI WRC 2.5

Osiągnięcia Worynks

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  2. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  8. Tak jestem upierdliwym gościem i przyjacielem w pewnym teamie w którym jest kilka EVO, WRX i jakieś 2-3 "kaszlaki" wolnossące 1.6 :-) Tak wiem że Turbo Groovy z bodajże obym nie sklamał z niebieskimi klockami i nie słysze narzekan. Wiem że piasty mierza przed każdym torowym odcinkiem i po kazdym rajdzie, wystarczy że zaliczysz lekko większy kamyk na szutrach ... Powyżej 250km/h na asfalcie piasty i tarcze muszą być idealne. Nie wiem jakie tam mają rozrzut chyba ok. 0.05mm na biciu, przykładaja takie ustrojstwo. Klocki na zimno hamują tak sobie muszą się rozgrzać. Jak klocek do tarczy w sporcie ktoś nie umie dobrac to inna sprawa.... Napisz kolego jakie te tarcze duze się gieły i z jakimi klockami współgrały. oprócz EBC , Mintex z przodu i ATE z tyłu. Tarcze przód QH a tył BluePrint to tez się spotyka ale do 200-250KM powyzej zaczynaja sie schody. EBC daje gware 0.05mm na bicie i święto, hebel na odebrac ciepło a nie tarcza a o tym zapomina wiele zacnych userów.
  9. A cos więcej napiszesz bo własciwie nie wiem dlaczego lipa ? Siedze trochę w sporcie raczej jako towarzysz ale chętnie wysłucham dlaczego to lipa ? No takie czarne jak w tej Subarynie: http://www.subaru-impreza.org/forum/tec ... alled.html Ciekawy jestem ile osób które narzekały na jakiekolwiek zestawy hamulców wogole sprawdzaly bicie piasty czy samej tarczy.. -- Pn maja 16, 2011 11:11 pm -- Dziś pół dnia jeździli na tych tarczach i żółciótkich klockach i było dobrze nie było waty pod pedałem nawet po dłuższej jeździe i mocnych dochamowaniach. A cos więcej napiszesz bo własciwie nie wiem dlaczego lipa ? Siedze trochę w sporcie raczej jako towarzysz ale chętnie wysłucham dlaczego to lipa ? No takie czarne jak w tej Subarynie: http://www.subaru-impreza.org/forum/tec ... alled.html Ciekawy jestem ile osób które narzekały na jakiekolwiek zestawy hamulców wogole sprawdzaly bicie piasty czy samej tarczy..
  10. Panowie testował ktoś Ultimax-y z EBC ? Chodzi mi o komfort i samo hamowanie bo miałem dzis w ręce ta tarcze polimerową i wyglądała mega wypaśnie.. Kolega mi radzi żółte klocki i te tarcze bo są cichsze od "zwykłych" turbo groove. Sam ma taki zestaw i sobie ogromnie chwali.
  11. Jestem przekonany ze nie uzyskamy jednoznaczej odpowiedzi o najlepszym oleju bo jeden olej będzie spisywal sie rewelacyjnie w jednym silniku a ten sam w innym nie wytrzyma tego co teoretycznie slabszy konkurent. Widziałem w Polsce reklame Castrola widzieliście , podobno najlepszy olej jaki wyprodukowano. Ale te krzywki wałka z reklamy jakoś zamiast zachęcić mnie odrzuciły Ten olej jest najlepszy do boxerów
  12. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  13. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  15. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...