Skocz do zawartości

lajzitsu

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lajzitsu

  • Urodziny 30.09.1983

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn
  • Auto
    OBK'07, 2,5, EU

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lajzitsu

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Przed założeniem instalacji palił tyle samo co po założeniu. Wcześniej tez była instalacja, tyle że już mocno przechodzona bo zakładana przez producenta (instalacja koltec). Teraz jest STAG4Plus, na wtryskach magicJet, reduktor ze sporym zapasem mocy - Zavoli Zeta-s. Zaobserwowałem dziwne zachowanie samochodu - do 2300 obrotów brakuje mu mocy. Gdy przekracza 2300 dostaje wyraźnie wyczuwalnego "kopa" i jedzie normalnie. Objaw występuje tylko na rozgrzanym silniku. Gdy jest zimny ciągnie równo w całym zakresie. Pozdrawiam
  2. instalacja założona miesiąc temu. Wysokie spalanie występuje zarówno na Pb jak i na LPG. tak, skrzynia na pewno wrzuca 4-kę... Udało mi się zejśc do 15,5l LPG w długiej trasie, przy mega-emeryckiej jeździe - "sukces" Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły?
  3. sonda pracuje w zakresie 0,2 -0,8V. wskazania są z komputera diagnostycznego, nie z multimetru - sam widziałem na wyświetlaczu. Z tego co mi wiadomo to jest to prawidłowy zakres pracy. No chyba, że mam nieprawidłowe informacje. Nieszczelności w dolocie na pewno są - przed filtrem powietrza. Nie wiem jak kolektor bo go nie zrzucałem do tej pory. Dziękuję za sugestię- sprawdzę na pewno.
  4. Katalizator był pusty - tez chciałem go sprawdzić bo myślałem, że zabity. Zamiast kata jest wstawiony tłumik rozprężny czy jak się to tam nazywa. Hamulce i łożyska też sprawdzone - wszystko OK. Czy ktoś ma jeszcze jakieś pomysły? właśnie zatankowałem LPG i znowu wyszło 25l na 100km...
  5. Jakieś konkretne pomysły? Jeśli jesteś w stanie to ogarnąć - chętnie podjadę. Daj tylko znać gdzie Cię szukać.
  6. W moim modelu nie ma przepływomierza... W warsztacie posiadającym komputer już byłem. Podobno od 10 lat specjalizują się w Subaru - rzeczywiście pod warsztatem same Subaraki stały. Podpięli i nic nie stwierdzili, wykazało tylko stare błędy czujnika spalania stukowego (już wykasowane). Pozdrawiam
  7. Witam wszystkich. Mam problem z bardzo wysokim spalaniem zarówno benzyny jak i LPG w moim OBK. Trasa - minimalnie 14l Pb, 16l LPG Miasto - krótkie odcinki około 10-15km, 2-3 razy dziennie, większość w korkach - 20l Pb, 25l LPG Wydaję mi się, że to troszkę za dużo, nawet na Subaru. Jeżdżę raczej spokojnie, bez szaleństw, przeważnie do 3000 obr. Sprawdziłem/wymieniłem już wszystko co mogłem i już mi zabrakło pomysłów. -Sonda lambda sprawna (4-krotnie podłączana pod komputer diagnostyczny) -świece wymienione -kable WN wymienione -cewka wymieniona - zawory wyregulowane -czujnik spalania stukowego wymieniony -filtr powietrza wymieniony -dzwoniący i prawdopodobnie przypchany tłumik końcowy wymieniony -ciśnienie sprężania na każdym cylindrze ok. Zwracam się do Was z prośbą o pomoc bo mi już ręce opadły. Wszystkim znajomym mechanikom również... Jeśli ktoś ma pomysł co może być przyczyną to proszę o sugestie. Pozdrawiam
  8. Witam wszystkich. Niedawno stałem się szczęśliwym (z każdym dniem coraz bardziej) posiadaczem Outback'a z 1999 roku. Strasznie komfortowe auto (nie spodziewałem się aż takiej wygody) choć trochę mułowate - silnik 2,5l. Wprawdzie dużo pali (22l/100) ale to ze względu na uszkodzona sondę. Poza tym nie mam pytań Już nie wrócę do samochodów z napędem na 1 oś. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...