Skocz do zawartości

LEGA-CY-CY

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Sanok
  • Auto
    FORESTER SF 2,5 XS '05

Osiągnięcia LEGA-CY-CY

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki. Z tego rozumiem (po oznaczeniach), że przedni most chodzi w oleju ze skrzyni, a tylny jest bez lsd? Czyli potrzebuję ok. 5l oleju?
  2. Witam. Przymierzam się do wymiany olejów przekładniowychw LegacyIII, proszę o jakieś sugestie/ewentualnie odsyłacz. Głównie nie wiem co wlac do tylnego mostu, czy ten most ma szperę czy nie? Jakie oznaczenia klasy oleju? Czy przedni most chodzi na oleju ze skrzyni biegów?
  3. U mnie w Legacy było podobnie, sprawdzałem termostat, korek od chłodnicy, nawet jeździłem bez termostatu, ale problem wciąż powracał po ostrzejszym pokręceniu silnika. U mnie ewidentnie była to uszczelka pod głowicą. Jest takie badanie, któro bardzo łatwo może potwierdzić obecność CO2 w płynie chłodniczym - popytaj w warsztatach, koszt ok. 20z. Umieszcza się fiolkę z jakimś niebieskim płymem w otworze po korku od chłodnicy i po krótkiej chwili już wiadomo czy tłoki przepychają spaliny do układu chłodzenia - płyn zmienia wtedy kolor na żółty. Rozebrałem silnik, uprzednio sprawdzałem jeszcze drożnośc w chłodnicy i badanie potwierdziło się w 100% - wydmuchało lekko jedną uszczelkę. Warto sprawdzić jeszcze wpływ LPG na to zjawisko, jak piszą poprzednicy, ja nie sprawdzałem mimo, że też mam LPG (fabryczny KOLTEC). Po wymianie uszczelek problem (póki co) nie istnieje.
  4. Ogromne dzięki za informacje bo przymierzam się do tej roboty (CO w płynie chłodniczym, wywalanie płynu ze zbiorniczka wyrównawczego) zetknąłem się z opinią kilku mechaników, że głowic w Subaru nie powinno się planować. Teraz wiem, że można na pewno - jak jasno pisze w manualu. Potrzebne takie forum. Jeszcze raz dzięki i pozdrawiam.
  5. LEGA-CY-CY

    Planowanie gowic EJ25

    Chciałbym się zorientować jak wygląda sprawa z planowaniem głowic w silniku EJ25 Legacy III po wymianie uszczelek. Można szlifować / ile max. / nie można?
  6. To jest skopiowany Twój link, nie wiem czemu nie działa, ale nie ma to tu znaczenia.
  7. ... http://www.youtube.com/watch?v=sekbbPQt ... re=related Dystans jest, ale pytanie co ze zbieżnością. Hipotetycznie przy dystansie długości np. 85mm kąt koła zmienia się aż o 10stopni, czy jest aż tyle pola manewru na ustawienie prawidłowej zbieżności? -- Pn lip 25, 2011 8:07 am -- Może chodzi tu bardziej o geometrię zawieszenia niż o zbieżność, sorry za niefachowość.
  8. Czy ma ktoś wiedzę o ile maksymalnie da sie podnieść na podkładkach zwykłego Legaca przy zainstalowanych standardowych sprężynach i amortyzatorach?
  9. Amor jest w sprężynie. Jeszcze nie zabierałem się do tego, ale na pewno gforce wie więcej bo zakładał. P.S. Gdzie moje maniery - gforce dzięki za fotę!
  10. Dzięki wielkie za info. Zdaje się, że wreszcie coś znalazłem - fajny @sklepik. Wklejam link,mod edit - regulamin forum zabrania wklejania takich linków na pewno przyda się niejednemu legacowiczowi. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za pomoc! -- Cz lut 24, 2011 1:45 pm -- Jeszcze pytanie do Gforce. Czy mógłbyś wrzucić jakiegoś linka do przykładowych podkładek z W124 bo są przecież różne wersje budy, roczniki , pojemności itp., a Twoje pasują na bank, trochę zaoszczędziłoby to zachodu. Może być na @prw.(kubikbig@poczta.onet.pl), ale z racji, że jeszcze komuś się przyda to może lepiej na publicznym? -- Cz lut 24, 2011 2:29 pm -- Może chociaż jakieś zdjęcie poglądowe tej podkładki?
  11. [quote="gforce"]Nie wiem tez czy np od vitary nie pasowałyby podkladki. http://allegro.pl/lift-podkladki-sprezyn-jimny-vitara-poliuretan-i1465178846.html, trzebaby sprawdzić srednice. Wydaje mi się, że dolne kielichy nie są płaskie, lecz są chyba ukształtowane do początku sprężyny, ale nie jestem pewien na 100%. Trochę to chyba komplikuje wstawienie płaskiego od spodu dystansu. Muszę się jeszcze dokładniej przyjrzec tym amorom. -- Cz lut 24, 2011 8:46 am -- Te sprężyny z W124 albo 210 to sprawdzony temat? Mozna kupić w ciemno?
  12. Ogromne dzięki za sugestie, postaram się to sprawdzic! -- Śr lut 23, 2011 8:48 pm --
  13. Świeży zakup. Specjalnie sprawdzałem przed zakupem bo nie chciałem samopoziomującego. Zawieszenie zwykłe, chyba,że coś kombinowane z tyłu... -- Śr lut 23, 2011 2:44 pm -- A może któryś z kolegów zna wymiary sprężyn na tył, to coś bym spróbował dobrać bez rozbierania?
  14. Ma to w ofercie: Kayaba, Lesjofors, QH, Spidan, Suplex.... Dzięki za wskazówkę szczur75. Sprawdzałem, lecz do tego modelu brak, przynajmniej obecnie. Myślę, że muszę zakombinować z czegoś innegu lub niestety tylo serwis. Czy z poprzedniej generacji lub dla innego silnika sprężyny się czymś różnią? A co z Foresterem np.? Coś kiedys dyskutowaliście w podobnym temacie, o ile dobrze pamiętam chodziło o zmianę pneumatyki na zwykłe zawieszenie?
  15. WITAM. Orientuje się ktoś jakie są możliwości podebrania z czegoś innego sprężyn na tylne amortyzatory w Legacy III EJ25 Wagon'2000? Z tego co się zorientowałem totalny brak zamienników. Może podejdą np z forestera/imprezy lub Legacy II ? Nie wiem czy istotna jest pojemność silnika. Ja mam 2,5l. Auto oryginalnie na zwykłym zawieszeniu, w bagażniku butla gazowa - prawdopodobna przyczyna. Czy można zastosować dłuższe sprężyny? Wolałbym nawet mieć tył lekko uniesiony bo obecnie ciężko zjechać z czarnego. Proszę o podpowiedź. W szukajce nie doszukałem się miarodajnych informacji.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...