Skocz do zawartości

bad_brain

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia bad_brain

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, Od pewnego czasu przy większych prędkościach występuje drżenie kierownicy, a nawet całego samochodu. Myślałem, że problem pochodzi od opon. Podjechałem więc do "oponiarzy" ale ci zbadali każde z kół i stwierdzili, że opony na pewno są ok. Zauważyli jednak, że ścierają się bardziej od wewnątrz i w ich ocenie coś jest nie tak z geometrią. Czy w takiej sytuacji ustawienie geometrii kół powinno zostać wykonane na gwarancji ? Pozdrawiam Mariusz
  2. Poznański jest "kumaty" ?
  3. Witam, Jeżdżę 3-letnim Legacy 2.0 w Diesel-u. Od pewnego czasu po naciśnięciu sprzęgła na postoju pojawia sie dodatkowe klekotanie silnika. Poprzednio ujeżdżałem Forda i tam taka sytuacja skończyła się wymianą koła dwumasowego -> czy tutaj też o to chodzi ? Czy wymianę koła dwumasowego obejmuje gwarancja ? Czy jego wymiana wiąże sie też z wymianą sprzęgła i jak tutaj można skorzystać z gwarancji ? Pozdrawiam MK
  4. Trzymany w garażu. To nie jest problem "od wczoraj". Męczę się z tym już od kilku miesięcy. Na początku występowało to rzadziej, wystarczyło podczas jazdy zjechać na pobocze, zgasić i zaplaić silnik i było ok. Teraz problem występuje już coraz częściej.
  5. Witam, Ujeżdżam 3-letnie Legacy 2.0 Diesel. Od pewnego czasu zdarza mi się, że reakcja na pedał gazu jest bardzo spowolniona - samochód zbiera sie około 1,5 sekundy żeby zacząć przyśpieszać, szczególnie przy zmianie biegu, rzez chwilkę brak reakcji i potem zaczyna przyśpieszać. Problem ten niestety nie jest ciągły, co utrudnia mi jego prezentację w serwisie. Po prostu raz jest ok., a innym razem "nie ciągnie". Czy ktoś spotkał sie już z takim problemem ? Pozdrawiam MK
  6. No cóż, wyczuwam ogólne przyzwolenie na olejożarstwo SUBARU więc rozumiem, że "muszę z tym żyć". Mam jeszcze pytanie o drgawki na biegu jałowym - troche nierówna praca silnika na postoju, od czasu do czasu dobrze nim zatrzęsie. W ASO powiedzieli, że na postaju silnik "się uczy nowych ustawień" i dlatego tak się dzieje ? Czy tak jest na prawdę ?
  7. Reasumując dwa nowe samochody wyjeżdżają z salonu, jeden w ogóle nie bierze oleju, drugi bierze 1l na 1.000 km i obydwa są tak samo sprawnne ? Facet z ASO powiedział, że może być uszkodzony jakiś pierścień ale przecież nie będzie rozkręcał silnika, żeby to sprawdzić bo to zajmuje za dużo czasu (!!!). Powstaje pytanie, kiedy zdecyduje się to sprawdzić ? Ile oleju musi chlać ten silnik żeby ASO w ramach gwarancji sprawdziło jaki jest tego powód ??? Panowie, przecież widzicie, że to jest jakiś absurd ! A w kwestii szybkiej jazdy, to zadam prozaiczne pytanie: po co kupiliście SUBARU ? Przecież znacznie taniej można kupić dużo lepiej wypasionego Forda, Opla, Fiata lub jakiegoś koreańca. Myślę, że większość z nas nie kupiła tego samochodu, żeby jeździć nim do kościoła tylko WŁAŚNIE PO TO, żeby trochę POSZALEĆ, żeby słyszeć ten boski pomruk boxera i brać zakręty szybciej od "konkurencji". Teraz okazuje się, że SUBARU "tak" ale ostra jazda "nie". Żeby była jasność - nie jestem kierowcą rajdowym, na trasie za zwyczaj jeżdżę w granicach 120-170, a biegi zmieniam przy około 3.000 obrotów - czy w taki sposób zarzyna się auto za 120 tys zł ???
  8. Witam, Wczoraj robiłem przegląd mojego LEGACY 2.0D na 15.000 km i zwróciłem ASO uwagę, że w międzyczasie musiałem dolać 5l oleju. Powiedziano mi, że przy szybkiej jeżdzie jest to normalne, a standardy SUBARU pozwalają na zużycie nawet 1l oleju na 1.000 km. Czy to jest prawda ? Czy to na prawde jest normalne ? To prawda, że nie daje sie wyprzedzać rowerom ale 5l na 15.000 km to chyba przegięcie !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...