Skocz do zawartości

goner

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    GC8 STI

Osiągnięcia goner

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. odkopuje temat, sprawdzałem cewki, odpinając jedną nie było zmiany więc wymieniłem na nową ale nic nie pomogło, wymieniłem krokowiec też bez różnicy, mierzyłem napięcia na cewkach i na każdej jest inne a tak chyba nie powinno być? bezpiecznik dalej wywala od razu przy wymianie. Ma ktoś jakiś pomysł?
  2. dodam że auto na obrotach normalnie jedzie, czuć tylko trochę benzyną jak by je podlewało.
  3. Witam, wczoraj jak odpalałem auto, już na ciepłym silniku zaczęło falować na obrotach i początkowo było słychać jakiś przekaźnik załączający się później przekaźnik ucichł i zapaliła się kontrolka check engine po przekroczeniu 2 tyś obrotów zgasła, następnie zgasiłem ponownie auto, odstało z 10 min i przy ponownym zapaleniu kontrolka pali się już na stałe a obroty falują na wysokości 1400-1500. Dzisiaj zacząłem sprawdzać jaki błąd to wywaliło 24 czyli czujnika kontroli powietrza biegu jałowego, sprawdziłem wszystkie wtyczki, siedzą dobrze i nie zaśniedziałe, dodatkowo sprawdziłem bezpieczniki w kabinie i jeden 10A spalony wsadziłem nowy od razu strzelił, sprawdziłem w internecie od czego jest (bo opis po japońsku) i wychodzi że jest od Transmission module control, engine module control (zgodnie ze stroną http://bbs.scoobynet.com/general-techni ... agram.html bezpiecznik F14 ) a ( zgodnie ze stroną http://www.rs25.com/forums/f72/t136304- ... agram.html ). Czytałem w innych wątkach żeby zacząć od czyszczenia wtyczek i przepływki, wtyczki nie pomogły przepływkę dopiero w czwartek sprawdzę. Ma ktoś jakieś inne rady? Pzdr.
  4. a ja bym obstawiał parownik, prosta sprawa, silnik zimny więc i parownik nie ma właściwej temp żeby zamienić gaz ze stanu płynnego (w jakim jest w zbiorniku) w stan lotny (w jakim jest spalany), prosty sposób sprawdzenia, w momencie jak zgaśnie Ci auto na gazie zobacz czy parownik jest zimny czy ciepły, jak jest zimny to wina parownika jak będzie ciepły (mniej więcej temp przewodów ) no to niestety coś innego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...