Tips and Tricks jeśli nie chcesz rozstać sie ze swoim EGR:P
- nie używaj chemi, kwasów itd bo tylko zwiekszysz chropowatość kanału, może uszkodzisz cos jeszcze nie wiem ale napewno szybciej sie bedzie zapychal (za pierwszym razem tak zrobilem i zje... beszcześcielm sprawe po 30 tys kolejne czyszczenie)
- trzeba stosować ognie piekielne czyli palnik i jaramy popiół aż da sie go skrobać (nie zjarać plastikow)
- czyścimy rozpalony EGR na cacy, wkładamy i staramy sie nie mulić jak emeryt
- silnik ma pracować jak u Japca na chamowni spokojnie do 2 k i dopiero mozna mu depnąć do 3 k
- jak wciskamy gaz na niskich obrotach to w wyobraźni powinna ukazywać się czarna chmura jak za Jelczem
- w trasie nie sluchamy strzaleczek (wer 6MT) tylko jeździmy na 2,4-2,6 k obr wtedy pracuje EGR (NIE spalanie nie wzrośnie o 500 litrów)
- lejemy gnojowke premium (ja stoluje Subie na Lotos ale pewnie Shell itd tez ok zeby reklamy nie robic)
z tak traktowana EGR problem wystepuje raz
tak BTW na EGR i filtr duzy wplyw ma stan wtryskow. Jak ktos mial talent i lał tanią gnojówe to niech nie oczekuje ze cokolwiek w tym silniku bedzie dobrze chodzić. Dla pocieszenia lepiej EGR niz Filtr