Skocz do zawartości

DEFTRONIC

Nowy
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DEFTRONIC

  • Urodziny 20.06.1974

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.orangebee.pl

Profile Information

  • Auto
    Shelby GT500, Nissan GTR R35

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DEFTRONIC

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Cześć. Padły mi w moim 22B : -vehicle speed sensor oraz - electronic speed convertor. Czy trudno dostać te części? Jaki może być koszt ich zakupu oraz naprawy?
  2. Dzięki za odpowiedzi. Tarcze i klocki są zdemontowane, bo poprzedni właściciel do normalnej jazdy wolał zwykłe. No ale w końcu i tak nim niewiele jeździł. A co do sprzęgła to pojawiła się na chwilę w mojej głowie taka paranoiczna nieco myśl... że skoro właściciel serwisu sprzedaje swoje 22B, to może wykombinował, żeby sobie przełożyć moje do swojego. Jednak facet zawsze był uczciwy. Poza tym pewnie większość jeżdżących 22B ma już wymienione sprzęgło. Subarki, póki co nie zamierzam sprzedawać. Ofert kupna w ciągu 1szego dnia miałem już kilka. Obecna cena tego auta to jakieś szaleństwo.
  3. A to lipa, bo auto stoi paręnaście mil ode mnie w serwisie Subaru. A co do ceny... No taka angielska. Za zrobienie mini-ogródka 20mx20m, Anglicy zawołali 14 tyś f. Nasi zrobili za 2 tyś. Do tego lepiej. OK, pozostaje dowiedzieć sięna co im te 2 miesiące. Dzięki za pomoc. Z Subaru dostałem zdemontowane tarcze ceramiczne(?) i klocki AP Racing. Standardowo były instalowane zwykłe tarcze?
  4. Dzięki za odpowiedzi i rozwianie wątpliwości. Temat Subaru jest mi generalnie obcy. Auto kiedyś już tutaj przeze mnie prezentowane, - nr 316, ten oklejony - dosyć nieoczekiwanie, 2 tyg temu stał się moją własnością. Subaru było praktycznie nieużywane przez poprzedniego właściciela. Robił nim rocznie moze jakieś 100 mil. A ostatnie półtora roku stał w garażu. Na dzisiaj auto ma na liczniku... uwaga: 31933 mil. https://youtu.be/4vFwaVHORhI Nie dawało się wrzucić wstecznego. Tylko przy wylączonym silniku. Po dostarczeniu do serwisu, dostałem telefon że tylko 1ka działa (mnie działały wszystkie oprócz wstecznego, ale może padło już u nich). Zawołali 4 tyś f za przygotowanie i założenie przerobionego sprzęgła i 2 miesiące czasu. Numer skrzyni? Sprawdzę wieczorem w papierach (tam jest, tak?).
  5. Witam po długim czasie. Panowie padło mi sprzęgło w 22b. Nowe jest ponoć nie do dostania - info z serwisu Subaru, którego właściel ma wystawiony obecnie do sprzedaży nr 122 (zdjecia i link wyżej). Co tera, co tera? Można jakieś inne dostosować? Bo taka propozycja padła ze strony serwisu.
  6. Dzisiaj w zastępstwie kolegi odebrałem jego 22B z przeglądu. To samo którego filmik zamieściłem parę stron wcześniej. Miało wymieniany pasek rozrządu, naprawiany 5 bieg bo coś tam się psuło, przednią część wydechu i jakieś duperele. Części ściągano 2 tyg. z Japonii. Koszt w sumie prawie 3.5 tyś funtów. Obecnie auto jest w doskonałym stanie mechanicznym na liczniku ma 31115 mil. Przy okazji okazało się że właściciel serwisu (w sumie diler Subaru) też ma 22B, dlatego zaopiekował się autem osobiście (ogólnie obchodzono się z nim jak z jajkiem). Kiedyś sprzedali jedno używane 22B, ale nabywca odrazu brał na lawetę i do garażu gdzie stoi nieużywane jako inwestycja rodzinna. Uploaded with ImageShack.us
  7. Nie, auto nie jest moje. Ja tylko czasami się nim zajmuje w zastępstwie kolegi, który jest jego właścicielem. Auto na filmiku było brudne niestety - felgi są OK, były bardzo brudne. Teraz stoi pod domem umyte i czyste po przeglądzie, prezentuje się dużo lepiej. Niedługo będzie miało zmieniane pasek rozrządu. Mechanicznie bez zmian - tak jak pisałem parę stron wcześniej w tym wątku. Auto mało jeździ. Krótkie przejazdy średnio raz na 2 tyg. W zeszłym roku przejechało może z 500 mil. Nalepki zostaną bo akurat tutaj się wszystkim podobają. Zreszta mi też powiem szczerze - wygląda jak rasowa rajdówka Niedługo postaram się wrzucić filmik z Videoboxa z jakiegoś przejazdu.
  8. Odstawiałem parę dni temu do serwisu na przegląd. Jutro auto przyjedzie do mnie na kilka dni.
  9. Nie, auto nie jest na sprzedaż. Przynajmniej przez najbliższe lata. Subaru jest w b.dobrym stanie, garażowane, z pełną dokumentacją techniczną (po japońsku, bo auto pierwotnie było kupione w Japoni, na rynek UK do sprzedaży było chyba tylko przeznaczone paręnaście nie-ASO), serwisową oraz wszelkich przeróbek tunningowych. Jako ciekawostkę mogę podać, że kolega dostał swego czasu, od jakiejś firmy produkującej modele samochodów ofertę - chcieli produkować model wyglądający dokładnie tak jak auto kolegi, niestety nie był on tym zainteresowany. W sumie szkoda.
  10. Cześć wszystkim. Jestem użytkownikiem innych aut, ale mam stały dostęp do Subaru22B kolegi, więc po otrzymaniu namiarów od szwagra na to forum, postanowiłem się zapisać aby powiększyć swoją wiedzę o tych maszynach. Pozdrawiam wszystkich.
  11. Cześć wszystkim, szwagier dał mi namiar na to forum i postanowiłem tutaj zajrzeć. Numer 316 jest w tej chwili własnością kolegi Marcina. Jest mało jeżdżone. To jest ta oklejona maszyna z pierwszego postu: http://www.exoticcars.pl/forum/viewtopic.php?t=5137&postdays=0&postorder=asc&start=45 i tutaj na zdjęciach z GTRem http://nissangtr.org.pl/viewtopic.php?f=7&t=119&sid=4d20601bd74d653883f0ca184790de70 Miałem okazję wiele razy nią jeździć - świetna, choć trochę przerażająca maszyna.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...