Skocz do zawartości

zakaven

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    forester D MY11

Osiągnięcia zakaven

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Jeden lubi ogórki drugi ogrodnika córki
  2. To i ja pozwolę sobie dorzucić swój grosz. Oczywiście miałem identyczne dylematy co przedmówcy. I wiecie co zadecydowało o wyborze? Po prostu DZIUPLA. Nie jestem jakimś hardcorowym fanatykiem marki ale Subaru bez dziupli to jak kobieta bez...wiecie czego . Pzdr
  3. i jest to dobra odpowiedz.... :wink: -- 14 mar 2011, o 22:00 -- :shock: .....zaskoczył mnie Pan.....napewno nie zapomne zadzwonić.. ps. dzwoniłem , to nieporozumienie lub zbytnie zagłębianie się w pochodzenie nalepki na plastiku pod maską :roll: Z całą stanowczością zapewniam że rozmawiałem z człowiekiem a nie z nalepką pod maską Po za tym wiadomo jakie auto, kiedy odbierane to i kto wydawał... :roll: Może zostałem potraktowany, jak wcześniej pisałem, jak klient-idiota, nie wiem i szczerze mówiąc zupełnie mnie to nie obchodzi. Nauczyłem się cedzić wszystko co usłyszę/przeczytam przez swoje sito z dużymi otworami w przeciwnym razie, pewnie nigdy bym się nie zdecydował na Subaru D. Gdybym usłyszał że po opuszczeniu fabryki przez auto nikt do oleju się nie dotykał to na pierwszą wymianę pojawiłbym się przy przeglądzie na 15 kkm gdyż nie odnotowałem w dokumentach aby producent zalecał inaczej. A tak pojawię się po 3-5 kkm ze swoim olejem. Ot i wszystko w tej kwestii 8) Pzdr
  4. Które aso i kto plecie bzdury ...chciałbym wiedzieć Warszawskie ASO Styl Subaru. Ja wiem co mówię .....nic co ma związek z olejem nie jest w trakcie "O" wykonywane.... Nie wątpię ale zgodnie z informacją wymiany miałby dokonywać importer nie ASO. Nie wiem czy to w ogóle możliwe a tym bardziej nie dostrzegam zasadności takiego działania. A może po prostu zostałem potraktowany jako klient: typ - idiota, podtyp - "łyka wszystko" Na marginesie, dwa lata temu odbierałem nowe auto innej japońskiej marki i na to samo pytanie padła odpowiedź - niestety nie wiemy jaki olej leje producent ale wiemy napewno że odpowiedni Pzdr
  5. Swoją drogą bardzo jestem ciekawy jakie zastosowanie znajduje ten "zlany" olej Znając polską przedsiębiorczość... to aż strach pomyśleć
  6. Fabryczny podobno był mineralny :!: Ponoć wielu producentow tak zalewa na poczatek; niestety nie potrafię w tej chwili wskazać źródła tego info; sory za ew. zamieszanie. myślisz, że jakiś współczesny diesel wytrzymałby docieranie i 15k km na kujawiaku ? nie mówiąc o DPF'e..... Jak widać powyżej - niektóre muszą wytrzymać bo na dotarcie jest zalewany minerał i to jest zupełnie normalne i prawidłowe. DPF się nie buntuje bo ten olej zbyt wiele dodatków nie zawiera, które mogłyby nadmiernie do zapychać/wypełniać/brudzić (chyba, że na skutek podwyższonej konsumpcji oleju ). Na Quazarze jest głośniej bo nie zawiera on modyfikatorów tarcia jak OEM dotarciowy. Każdy silnik na dotarciu ma prawo łyknąć sobie trochę więcej niż normalnie a norma obecnie podawana np. w US to max. 1L na 2kkm (po dotarciu ) a dodatkowo, dotarciowy minerał po tych 10-12kkm ciężkiej pracy ma prawo gorzej trzymać parametry - stąd pod koniec okresu wymiany może znikać go więcej - jeśli ktoś "upiera się" aby dokręcić go do książkowych 15kkm :wink: ale ma do tego prawo bo gwarant płaci - przynajmniej za ewentualne tego skutki w okresie gwarancji :wink: Jeśli jednak (odpukać) docieranie zużytym olejem zakończy się stanem regularnego konsumowania oleju w ilościach "w normie" dopuszczanej przez gwaranta - czyli np. ten 1L na 2kkm = ~7L pomiędzy wymianami zgodnie z książką to wątpię, że ktokolwiek to zaakceptuje - w szczególności DPF, który będzie wymagał znacznie częstszego wypalania co będzie skutkowało przedostawaniem się większej ilości ON do oleju silnikowego = regularnym obniżaniem jego smarności = podwyższonym zużyciem silnika + samego DPFa. Może to czarna wizja, której ziszczenia oczywiście nikomu nie życzę ale może to jednak trochę "jak sobie pościelesz, tak się wyśpisz" Kilka dni temu odbierałem nowe auto z salonu. Na moje pytanie jaki olej jest zalany padła odpowiedź Lotos Quazar :shock: Zdziwiony pytam czy producent w JP leje Quazar :shock: Odpowiedź - nie ale importer, ze względów marketingowych, zlewa fabryczny olej i zalewa Lotosem :shock: :shock: :shock:
  7. zakaven

    DPF

    Ot co... wkur...ego to aż miło posłuchać.
  8. Zmiany w wyposażeniu w M11 D wersja XC: + radio z kolorowym wyświetlaczem + kamera cofania + bluetooth Normalne teraz benzyniaki będą trochę lepiej wyposażone (nowe zegary+dwustrefowa klima z wyświetlaczem). Ale dlaczego tylko benzyniaki :?: Diesele pewnie przy MY12 albo MY11,5 Pzdr
  9. Święta prawda...niestety . Powiem szczerze że gdybym nie zachował dystansu do wszystkiego co na tym forum przeczytałem nigdy bym się nie zdecydował kupić Forka D. Nie jestem jeszcze jego użytkownikiem (będę wkrótce, zamówiony MY11 ) ale jestem użytkownikiem min. avensis T25 D4D i wiem na pewno że kultura pracy diesla jest wprostproporcjonalna zarówno do temp. silnika jak i temp. zewnętrznej. Dopiero teraz zaczęło Ci przeszkadzać? :roll: Nie piszę tego złośliwie ale uwierz takie posty sieją niepotrzebny zamęt w głowach przyszłych właścicieli... no chyba że o to chodzi 8) Pzdr
  10. Dyrekcja bardzo słowna jest, MY11 już od dziś na stronie importera . Czekamy jeszcze na specyfikacje wersji wyposażenia i cennik oczywiście . Pzdr
  11. Jedyna zmiana to bedzie sportowa wersja ....znaczy ...z tom półeczkom na tenisówki mamusia Ale co chodzi bo nie wiem czy płakać a śmiać się to raczej nie ma z czego. :roll: zakaven
  12. Dołączam się do pytania Mazzurka. Kiedy będą dostępne specyfikacje wersji wyposażenia dla MY11? Pozdrawiam
  13. Witam się z dwóch powodów a w zasadzie jednego... Wyjątkowej urody Katarzyna i wpłacony zadatek na forestera. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...