Skocz do zawartości

benefitus

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Subaru Forester 2.0

Osiągnięcia benefitus

0

Reputacja

  1. Zawsze robię to po zatrzymaniu samochodu.
  2. Mam kłopoty z wysprzęgleniem reduktora, tj. włączenie idzie jak po maśle, ale gdy chcę go wyłączyć, słychać jak koła zębate robią: trrrrrrrr.... i tyle. Jedyny sposób to na minimalnej prędkości (poniżej 2-3 km/h) próby aż reduktor wyskoczy i się rozsprzęgli. Udaje się średnio za 10 razem. Stawiam na synchronizatory, albo za krótkie cięgno od reduktora. Tyle, że nie chcę go rozbierać w ciemno. Może ktoś miał taką sytuację ?
  3. właśnie skończyłem wymieniać świece w moim Leśniku. robiłem to pierwszy raz odkąd go kupiłem i stwierdzam że widziałem auta w których robi się to prościej, ale jeśli ktoś wyposaży się w klucz 10 i 12, oraz łamany klucz do świec to zrobi to w godzinę (bez podnoszenia silnika). I mój wniosek: bez łamanego klucza do świec - mission impossible, chyba, że ktoś ma cały dzień na zabawę z odkręcaniem świec.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...