Skocz do zawartości

KReNto

Nowy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    SI GT '00

Osiągnięcia KReNto

0

Reputacja

  1. Grzesiek_67 Urządzenie założone przez poprzedniego właściciela, a chyba nawet poprzedniego poprzedniego Z tego co ostatnio wyczytałem to raczej więcej z tym kłopotów niż korzyści i chyba summa summarum zbędny gadżet więc pewnie poleci i wróci standard. Pytanie tylko czy te objawy to przez uszkodzonego BOV'a czy może coś innego... Lucza Check engine od czasu do czasu mignie na ułamek sekundy, ale nie za każdym razem gdy następują zawieszki/odcinki. Podczas spokojnej jazdy kontrolka nie daje znać o sobie. Pozdrawiam
  2. Witam! Mam problem z moim GTkiem rocznik 2000. OStatnimi czasy pojawiły się 2 problemy: turbina wariuje w różnych zakresie obrotów oraz auto coraz częściej gaśnie przy hamowaniu. 1. Podczas jazdy bez doładowania auto przyśpiesza jak należy, żadnych szarpnięć ani dziwnych objawów. Ciśnienie oleju w granicach 6-7. Podczas przyśpieszania mam wrażenie jakby się turbina zawieszała, dziś ładuje do 0,6-0,7 i auto jakby dostało ogranicznik, a strzałka na wskaźniku doładowania wariuje w tym zakresie. Dodatkowo jak dostaje takiego 'odcięcia' z rury leci dym, bardziej ciemny niż jasny. Normalnie pomyślałbym że turbina dogorywa, ale wczoraj zacinało się przy 0,1-0,2 a przedwczoraj ładowało normalnie czyli w okolicach 1 bara. Oczywiście wszystkie pomiary na rozgrzanym silniku, olej w normie, ciśnienie na biegu jałowym 1,8-2,0. 2. Gasnące auto na dohamowaniach: wcześniej tylko z wysokich obrotów, teraz coraz częściej także ze średnich i nieraz niskich. Auto zamiast zatrzymać się na obrotach jałowych gaśnie całkowicie. Objaw denerwujący, niebezpieczny i co gorsza katujący dodatkowo turbinę. Macie jakieś pomysły/propozycje co to może być? Mechanik ze mnie żaden, i tak muszę udać się do jakiegoś warsztatu (przy okazji jak ktoś może polecić jakąś solidną firmę w Rzeszowie lub okolicach), ale chciałbym z grubsza przynajmniej się zorientować co wymaga naprawy i oszacować koszta. W aucie turbina z STI 2.0 VF35, BOV Greddy, wydech przelotowy. Przy okazji, zdecydowałem się pozbyć BOV'a.. Jak to zrobić? Seryjny zawór gdzie dostanę? Pozdrawiam
  3. Witam Forum czytam od daaaawnaaa, ale dopiero niedawno przyszła potrzeba rejestracji Posiadacz Imprezy GT '00 oraz Legacy H6 2004. Niestety Legaś miał bliskie spotkanie lewym bokiem z latarnią i pozostaje mi pozbyć się to co z niego zostało W niedalekiej przyszłości planuje STI i/lub kolejny Legaś. Subaru uzależnia 8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...