Skocz do zawartości

fiko7

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O fiko7

  • Urodziny 26.09.1978

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Białystok
  • Auto
    Subaru Forester 2.0 XT

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia fiko7

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Czy ktoś zna jakiś model felgi 18 które były by choć trochę podobne do felg z Forestera XT z 2014 roku? Mogą być nawet używane, ale mają być jak najtańsze. Muszą być choc delikatnie podobne w sensie dwukolorowe. A może ktoś ma na sprzedaż?
  2. To fakt, już kilkakrotnie nacisnąłem nie ten co trzeba. Najgorzej jest wieczorem, gdy za mocno nic nie widać.
  3. Byłem kilka lat temu u Polki, która miała męża Chorwata. Miejscówka na przepięknej wyspie Hvar. Miejscowość Vrboska chyba. Mała miejscowość, gdzie za dużo się nie dzieje. Do plaży w sumie jeździliśmy autem, ale plaża położona nad piękna zatoką jak w filmach. Można pewnie iść i na piechotę ale jak gorąco to się nie chciało. Plusem było to że dobre warunki, tanie noclegi i można było się dogadać po Polsku. Właścicielka bardzo pomocna, wiele razy rano kupowała nam u miejscowych rybaków świeżutką rybę, czy krewetki i pomagała to przyrządzić. Jeśli Cię to interesuje to podam namiary.
  4. Zastanawiam się czy da się w jakiś prosty sposób ustawić aby po ruszeniu najnowszym Foresterem centralny zamek zamknął auto po osiągnięciu jakiejś określonej prędkości?
  5. Właśnie spróbowałem i coś nie pomaga. Otwarcie samochodu wcisnąć na pilocie? Właśnie nie zamykałem centralnego. Zapakowałem rzeczy i wsiadłem do auta, potem podeszła żona otworzyła jeszcze raz i znów zamknęła i natychmiast odjechaliśmy, w aucie centralny sam się nie zamyka. Po dojechaniu na miejsce ja siedziałem w aucie a żona próbowała otworzyć, więc wydaje mi się że centralnego nie zamykałem. Otworzyłem ręcznie i sprawdziłem iż faktycznie był wciśnięty przycisk ustawiający pamięć wysokości otwierania klapy. Dziękuję za pomoc.
  6. Witam. Od niedawna posiadam najnowszego Forestera i wczoraj pojawił się pierwszy problem. Pod domem zapakowałem trochę rzeczy do bagażnika i zamknąłem go jak zwykle. Po przejechaniu kilku kilometrów chciałem wyjąć te rzeczy, a tu słyszę pikanie i klapa się nie chce otworzyć. Próbowałem go wyłączać i włączać, otwierać od wewnątrz przyciskiem i nic. Dzisiaj auto stało całą noc w garażu, teraz poszedłem zobaczyć, bo myślałem że może coś przymarzło, ale dalej się nie chce otworzyć. Ktoś ma jakiś pomysł?
  7. Przejechałem kilka dni temu z olbrzymią antena na dachu przez Czechy, Austrię, Słowenię i prawie całą Chorwację. Policji mijałem sporo i nikt do anteny sie nie przyczepił, więc nie ma z tym problemu. Pamietaj tylko że za granicą Polacy rozmawiają na 28 kanale.
  8. Ale wg mnie po zmianie Ery na T-Mobile zasięg bardzo mocno się pogorszył. Od kilku osób słyszałem ze mieli jakąs kontrolę jakis czas temu i okazało sie że ich nadajniki maja poustawiany zasilny sygnał i kazali im go pozmniejszać
  9. Ja przeszedłem rok temu z Orange do T-mobile, po dobrych doświadczeniach z zasięgiem jeszcze w Erze. W tej chwili po roku rozwarzam zapłacenie kary i zmiane operatora, pomimo bardzo dobrej oferty. Sporo jeżdżąc po całym województwie Podlaskim i częściowo Warmińsko-Mazurskim zdecydowanie mniej rozmawiam niż kiedyś bo w trasach są wieczne problemy z zasięgiem. Jak dla mnie zasięg tej sieci pogorszył się bardzo mocno w porównaniu do Ery i jesli ktos duzo podróżuje odradzam tą sieć.
  10. To wskaż jakiegoś kolegę który wtedy z Tobą jechał, a On niech wskaże drugiego kolegę który też z wami jechał a ten drugi kolega niech wskaże Ciebie bo przecież jadąc we trójkę zmienialiście się za kierownico co kilka kilometrów i każdy z Was uważa że w tej miejscowości jechal kolega. Każdy sprawcę wskaże i niech sąd rozstzryga który z Was trzech jechał.
  11. Nie jeździłem autem z filtrem cząstek ale mam wielu znajomych którzy wymieniali filt w 2 letnim aucie więc chyba tak łatwo z tym nie jest by nagle pojechac w trasę i on się wypalił. Niewielu sprzedawców się do tego przyznaje, ale sami producenci diesla zalecają go do jazdy w trasy. Mam znajomego który podpisał dłuższy kontrakt na szkolenia sprzedawców w pewnej Japońskiej marce aut. Przez miesiąc testował sobie jedno z aut i chciał sobie takie auto kupić z silnikiem diesla. Powiedzieli że mu auta z takim silnikiem nie sprzedadzą bo w ogólnym rozrachunku koszty utrzymania tego auta będą znacznie wyższe niż auta benzynowego. Dodam tylko że silniki diesla u tego producenta cieszą się bardzo dobrą opinią.
  12. Ja zazwyczaj w nowych dieslach słysze o filtrze cząstek stałych który zazwyczaj kosztuje 8-18 tys i jak ktos jexdzi głównie po mieście to trzeba go co 2 lata wymieniać i to na właśny koszt bo na gwarancji tego nie zrobią. Nowoczesny diesel nadaje sie tylko na trasy.
  13. Zgadza sie w subaru mogą różne rzeczy padać ale każdy mówi ze diesel tani a subaru drogie. skoro w mondeo przez rok jak by doliczyc koszt paliwa plus wtryski, ubezpieczenie, swiece zarowe ktore trzeba bylo zrobic to laczne koszty wyniosly by ponad 30 tys. Czy w Subaru normalnie uzytkowanym na drodze z rocznym przebiegiem ok 30 tys koszty beda sporo wyzsze niz jak niektorzy twierdza oszczednego diesla?
  14. To koszty jeszcze nie sa tak straszne. Przez rok w 5 letnim Mondeo, od nowosci w rodzinie i do końca serwisowane w ASO wygladało to tak: - przegląd 160 tys, łącznik stabilizatorów, zarowki, przełącznik otwierania klapy bagaznika - 1291 zł - wycieraczka tylna - 28 zł - diagnostyka turbiny - 100 zł - wymiana turbiny na regenerowaną, przegląd klimatyzacji - 4 tys. - osuszacz klimatyzacji, dysze dławiace - 600 zł - zawór ciśnieniowy - 328 zł - korozja rantów drzwi - na gwarancji - termostat, płyn, woda destylowana, czyszczenie chłodnicy - 388 zł - zaślepka zderzaka - 26 zł - obszycie kierownicy - 140 zł - zaprawki, polerka - 384 zł - klocki hamulcowe tylne - 318 zl - dywaniki gumowe - 95 zł - żarówka podświetlenia tablicy rej. - 14 zł - przegląd 180 tys, filtr paliwa, zapachów i powietrza - 940 zł - naprawa fabrycznego radia - 100 zł - przewód intercoolera - 300 zł - przewód hamulcowy tylny - 271 zł - rura intercoolera - 264 zł - pasek wielorowkowy, uszczelniacz wału korbowego, koło pasowe wału korbowego, rolka napinacza - 1031 zł - laweta - 100 zł Łącznie 10718, nie wliczajac paliwa i ubezpieczenia. Dodatkowo 2 razy laweta w ciagu roku i nie chciało mi sie juz robić wtrysków, oraz wymieniać świec żarowych aby znów nie wykładac kolejnych kilku tys, więc auto sprzedałem. Także Subaru w użytkowaniu nie jest wcale droższe od jakiegos diesla.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...