przepraszam ze linki nie działają chciałem dobrze. Wyczytałem w necie że w tym zaworze nie ma się co psuć;
cyt" Wg mnie eewntualne uszkodzenie nie powinno czynic większych problemów - tam nie ma sie co zepsuc!
Jedyna rzecz jaka mi przychodzi do głowy to zatkanie układu. Wówczas silnik będzie wysysał paliwo ze zbiornika, będzie w nim powstawało podciśnienie które w pewnym momencie może spowodować, że pompa paliwa nie da rady... ale to IMO nierealne...
Ewentualnie dzialanie zaworu moze komplikować wolne obroty:
silnik pracuje, podciśnienei kolektora otwiera zawór kanistra - silnik dostaje wiecej powietrza - obroty wzrastaja, ale wiecej powietrza = niższe podciśnienie - zamkniecie zaworu kanistra - spadek obrotow, wzrost podcisnienia - otwarcie zaworu - wzrost obrotow... i tak w kolko macieja.
Możesz sprawdzić zawór http://imageshack.us/photo/my-images/83 ... 11515.png/
-- Wt lip 19, 2011 8:11 pm --
jak działa pochłaniacz
http://imageshack.us/photo/my-images/10 ... 04955.png/