Skocz do zawartości

trinitron

Nowy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    2.0D MY09

Osiągnięcia trinitron

0

Reputacja

  1. Zdjętym grill to bezproblemowy dostęp do linki otwierającej klapę silnika. Przy założonym dostęp ten jest tylko trochę trudniejszy o czym się boleśnie przekonałem.
  2. Dobry polski hak, oryginalna wiązka Subaru Forester (produkcja Brink), montaż w warsztacie do którego pojazdy przywozi na montaż haków pobliskie ASO Subaru. Całość 3x taniej niż w ASO.
  3. Witam Prosiłbym bardzo o małą edukację w temacie rozdzielania napędu w 2.0D MY09. Próbowałem dzisiaj różne konfiguracje braku przyczepności i udało mi się osiągnąć następującą sytuację: - wrzucony bieg pierwszy, puszczone sprzęgło, gaz, hamulec, samochód stoi w miejscu - koła przednie lewe (widziałem) i prawe (sądząc po śladach) obracają się w miejscu (oblodzona pryzma śniegu, koła na lodzie) - koła tylne lewe (widziałem) i prawe (sądząc po śladach) nie obracają się (koła na ubitym śniegu, dobra przyczepność) Sytuacja identyczna z włączoną jak i wyłączoną kontrolą trakcji. Opony zimowe. Dla pewności postaram się powtórzyć operację z obserwatorem abym być na 100% pewnym ale trochę zmartwiło mnie takie zachowanie Forestera.
  4. Wszystkich witam ja - roczny kierowca Forestera 2.0D MY09.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...