Skocz do zawartości

w2000

Nowy
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Pomorze

Osiągnięcia w2000

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. w2000

    Skrzynia biegów

    Taki sposób rodem z cięzarówek nieposiadających zsynchronizowanych skrzynek nie rozwiązuje problemu przy zimnym oleju podczas zimy,oczywiście da sie na dwa razy wbić dwójkę,jednak uważam ,że ta minuta -dwie pracy silnika na wolnych obrotach rozwiązuje najlepiej tą niedogodność drugiego biegu.
  2. w2000

    Skrzynia biegów

    Przy mrozie o poranku to cięzko wchodzi dwójka. Są dwa sposoby na tą niedogodność. Pierwszy (jak się nie spieszysz do pracy): włączyć silnik,po czym powoli odsnieżyc subarynkę,oczyścić szybki, pogadać z sąsiadem. Drugi (jak zaspałeś) :odpalić silnik , włączyć jedynkę a potem trójkę. NIE PRóBOWAć WBIJAC DWóJKI NA SIłę!!!!!! OLEJ RACZEJ SHELLA 80W/90 DLA STARSZYCH MODELI, DO DYFRA 75W/90,PO 2000 WSZEDZIE 75W/90
  3. Kombi 2.0 -trasa 8,3 -8,5 po naszych drogach ,na banie 7,8 na sto ze średnią 120 !!! - miasto 10,5 po emerycku ,srednio to 11,5. Na sekwencji trasa srednio 11, miasto 11 plus etylina ze 2 litry.( tak czy siak na zbiorniku 40 litrów gazu wystarcza na 370 km plus- minus 5 km zawsze!!! Dlaczego tak,bo gazik puszcza przy 40 st. C. (dziwne troche kiedyś starałem się jezdzić po emerycku aby sprawdzic ile na gazie pali, a teraz to cisne ide wlezie , a spalanie niemal identyczne więc teraz nawet nie zważam na tryb jazdy ). PS. Co do 1,6 to zdecydowanie odradzam,miałem i sie przekonałem,to po prostu nie to ,2,0 to minimum przyjemności..
  4. w2000

    Wymiary halogenów

    To są oczywiście ha przeciwmgielne, i takie też polecam, więcej z nich bedzie pożytku,dobrze oświetlają boki itd...a drogowych nie ma gdzie włączyć...
  5. w2000

    Wymiary halogenów

    Mocowanie jest chyba na dwie srubki , a trzecia słuzy do regulacji kąta.
  6. w2000

    Wymiary halogenów

    To co pamiętam to średnica 17- 17,5 cm ,glębokość chyba 8,5 cm,oryginały - spójrz są bardziej płytkie niż te podane niżej zamienniki,zresztą jutro wymierzę dokładniej to podam. Jakbyś znalazł prawy oryginał to bym był chetny na niego,ponieważ mój jest pęknięty. PS.Szkoda ,że wcześniej nie dałeś znać pół lutego byłem w Brzezinach to byś sobie sam wymierzył.
  7. Co do check engine jezeli był to kod 13 ,to wine miały styki na czujnikach, co do gaśnięcia zagazowanej imprezki (wypadanie zapłonu na wolnych obrotach np.przed swiatłami lub toczeniu się na niskich ) to zbyt uboga mieszanka,mała dawka gazu, - w sekwencji pomaga rozwiercenie dysz wtryskiwaczy gazowych ewentualnie podciągnięcie na mapie.Ale to pierwsze jest pewniejsze,nie bedzie zbyt uboga mieszanka ( a to wiadomo czym grozi) a komp i tak obetnie czas otwarcia jak bedzie zbyt bogata,spalanie gazu się nie zwiększy tak ,żeby to odczuć.
  8. Co do problemów z czujnikami,to sobie poradziłem w prosty sposób . Kilkakrotnie styki czujników czyściłem bardzo dokładnie i z uzyciem spreya do połączeń elektrycznych,niestety nie pomagało,podginałem ,wyginałem i nie było poprawy ,chciałem już je wymienić,ale zauważyłem ,że powierzchnie pokryte "złotkiem" są już trochę starte,więc zdecydowałem się na bardziej drastyczne kroki : styki potraktowałem kwasem do lutowania i nałożyłem cieńką warstwę cyny na nie. (tylko nie za dużo bo kostka nie wejdzie) - efekt zdumiewający,mija czwarty miesiąc i zapomniałem,żę miałem kiedyś taki problem!!!!
  9. No i stało się mnie dopadł ten sam problem,na zimnym zawsze zapali ,a na rozgrzanym czasem nie można uruchomić a i czasem chodź rzadko w czasie jazdy tzn. na wolnych obrotach i na luzie (korek,światła itp). Mam pytanie ,który czujnik ewentualnie zmienić od wału czy wałka (wyświetla mi kod 13 co wskazuje na wał ale podejrzewam ,że diagnostyka tak szczegółowo nie określi który,więc wnioskuje ,że może być uszkodzony ten drugi) ,czy faktycznie jest potrzeb wymiany dwóch na raz?Jak można sprawdzić ,który strajkuje?
  10. Zdecydowanie 2.0 i nawet wolnossaca daje dużo zadowolenia ,szczególnie powyzej 4500 rpm,a spali wtedy nawet przyzwoicie, ostatnio na odcinku 900 km średnie spalanie miałem 7,7 /100 przy 130-160km/h[/hide]
  11. Uwaga!!! A teraz rozwiązanie zagadki!!! Nie dawało mi to spokoju i zdemontowałem co sie dało zdemontować w kabince.Wynik: to był olej przekładniowy,który przywędrował sobie do kabiny ze skrzyni biegów linką prędkościomierza!!!! Takich "cudów" sie nie spodziewałem zwłaszcza ,że linka nie jest bezpośrednio dołączona do skrzyni ale przez łącznik.Lineczkę oczyściłem z oleju ,te plamy w kabinie również,i czekam kiedy ponownie to "coś" pojawi sie w kabinie ,bo nie znalazłem na razie sposobu odpowiedniego "odizolowania" (zapewne ten łącznik miał spełniać tą rolę)
  12. w2000

    Jakie felgi wybrać ?

    Z tego co zaprezentowałeś to faktycznie najbardziej pasują 950,po prosto musisz dobrac coś bez zbytnich bajerów,a z nutką dostojności wedle bryki.
  13. w2000

    Jakie felgi wybrać ?

    Racja,to nie to szukaj dalej.
  14. Jednak, to jest płyn wspomagania (stracił kolor ze starości), co do ubytków sa niezauwazalne,widocznie cosik sie przesączyło po ostatnim "alarmowym" dłuższym hamowaniu gdzie troszke mocniej kierownią potelepało .Hmmm .. chyba mam pokrzywione tarcze ...ech.
  15. w2000

    Rozrząd

    Zapewne twój mechanik nie będzie miał części z serwisu , tylko od importerów lub zamienników.Według mnie koszt przyzwoity , a jakby uciął stówke to by było całkiem tanio. Jakbys jeszcze znalazł ze dwa tysiące ,to by starczyło na wymiane w serwisie.Decyzja należy do Ciebie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...