Skocz do zawartości

Mori

Użytkownik
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.audisport.prv.pl

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia Mori

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tutaj znalazłem jeszcze coś takiego (nie jest mojego autorstwa):
  2. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    Efekt patrząc na poprzednią SI napewno będzie interesujący.
  3. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    Marcin: no właśnie - jak Tam cacuszko Twoje się buduje? Kiedy silnik będzie gotowy? A zdjęcia jakieś są już?
  4. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    Ale jednak na inne pytania moje nie odpowiedzieliście, chociażby silnik vs. turboback...
  5. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    Dobra, wróćmy na chwilkę do tej gwarancji ... Pomijam już coś jest legalne a co nie zgodnie z polskim prawem, bo szczerze mówiąc nasz rząd i prawo mało mnie obchodzi - rok temu byliśmy 20 lat za Hiszpanią, a dzisiaj już 30 lat ... Anyway ... pytanie to kieruję do dyrekcji i ew. dealerów - chętnie też posłucham całej reszty. Kupuję STi dajmy na to we Wrocławiu. Na pierwszy ogień leci zawieszenie - wstawiam sobie coś ciekawszego. Na drugi kompletny wydech od turbiny puszczony z wymienionym katalizatorem na metalowy + dwie puchy (nie wiem ile ma Subaru - zakładam że dwie). Na co wg. Was tracę gwarancję? Wg. mnie na wydech + zawieszenie, ale szczerze mówiąc mało mnie to interesuje, bo mam gwarancję producenta wydechu i zawieszenia. Krok trzeci: remap ECU biorąc pod uwagę zmiany wydechu + jakiś BOV, większy IC (pewnie FMIC od razu). Tutaj powinienem stracić gwarancję na silnik. Jak mi coś padnie to mój problem - OK, rozumiem to i akceptuję. Krok czwarty: hardcore robimy powoli - wymieniamy cały dół, turbinę, kolektory, itp. i robimy 400KM. Jak krok 3? Nic się nie zmienia? Po tym wszystkim pada mi przednia lewa lampa z niewyjaśnionych przyczyn. Jak na to reaguje Subaru? Honorują gwarancję na ten element czy nie? Teoretycznie to mogło ją szlag trafić dlatego, że zawiecha jest twardsza lub bo różowy w sraczkowate ciapki kot przebiegł przed autem... Czyli po prostu: jak wygląda sprawa gwarancji na wszystkie elementy NIE zmienione? A to, że mi dealer Audi idzie na rękę znając moje upodobania to tylko i wyłącznie na plus dla mnie. Mało mnie obchodzi jak oni to robią i czy jest to zgodne lub nie z prawem. Oni starają utrzymać przy sobie klienta (który od nich już kupił cztery samochody), a ja mam spokój. Zresztą, aby nie było, że Audi jest dziwne to taki sam układ mamy w BMW i Mitsubishi ...
  6. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    hwojtek właściwie powiedział wszystko za mnie. Jedna rzecz: turboback = wydech od turbo do końca, czyli kompletny. catback = od kata do końca. A jeśli chodzi o jazdę próbną to nie kupię napewno dopóki nie przejadę się. Sorry, ale jak się wykłada szmal to najpierw chcę wiedzieć czego się spodziewać. Lancer'a dali mi na cały dzień - sam nim jeździłem i jakoś dealer/importer nie robił z tego problemu. Po to jest to auto prawda? A poza tym chyba lepiej testować auto do jazd próbnych niż jedno z Waszych prywatnych forumowych - jazda na miejscu pasażera ok - może mnie ktoś przewieźć, ale na tej podstawie nie powiem Ci czy mi auto odpowiada czy nie. :|
  7. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    Czytałeś moje posty? Tam są powody. Ale tak naprawdę to nie jestem nadal pewny na ile wiesz czego chcesz i rozumiesz swoje oczekiwania. O Lancerach nie za wiele. Tu na tym forum szukać Twoich? Pewnie, że nie wiem co chcę. Obecnie jestem na etapie zawężania listy aut. Auta które mi pasują na dzień dzisiejszy: MB SLK350 nowy (ze względu na wygląd), BMW Z4 + sprężarka (świetnie się prowadzi), Lancer (rewelacyjne zawieszenie + układ kierowniczy), Wrangler Rubicon (bo mi się podoba), Mazda MX-5 (fajny miejski roadster), Audi TT roadster 3.2, Audi S2 nowe (jeszcze nie wiadomo co to będzie), S4 cabrio, Porsche Boxster ... Niektóre uzwzględniają pozostawienie S3 i byłoby jako drugie (np. Wrangler czy MX-5), inne że sprzedam nerkę czy wątrobę. Cenowo optymalnie pasuje mi STi, no i w zimie jest czym jechać wtedy ... ale chciałbym być w okolicach 300HP, bo obecne ~250 już mi nie starcza.
  8. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    Z tego wszystkiego szukałbym jednak Lancernika w dobrej cenie. Jak chcesz Mori, to znajomy sprzedaje siódemkę, która jest dla niego "zbyt dużą ilością samochodu na sekundę", naprawdę dobra sztuka i pewnie w dobrej cenie. A masz jakieś konkretne powody na myśli dla promowania Lancer'a? Ogólnie Subaru bardziej mi się podoba i IMO łatwiej go grzebnąć... Poza tym wolałbym jednak nowe auto..... złe doświadczenia z używanymi w naszym kraju.
  9. Bardzo chętnie balecik w wykonaniu Imprez z fotografuję.
  10. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    Luz. Powiem tak: Impreza - 160K PLN STi - 200K PLN M3 - 320K PLN M3 CSL - ~400K PLN Krótko i zwięźle.
  11. EXIF prawdę Ci powie. Ale tutaj wkleję Ci coś z jednego ze zdjęć bom skromny:
  12. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    To czarne VI GSR jeśli to to które myślę to lekko zajechane wydaje się ...
  13. Bart: super. Jak będzie jakiś trackday albo coś może? Albo zawieje mnie do Krakowa?
  14. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    Na skidpad bez rewelacji. Głupi Focus RS robi 0.96G czy coś w tych rejonach ... moża wina ogumienia? No i co zrobić z podsterownością?
  15. Mori

    Impreza STI 2004/2005

    Śliczny Makinen. Będzie OT, ale widzę, że to nie rzadkie tutaj. Jak z awaryjnością i serwisem EVO? Pewnie Jetronik we Wrocku poradzi sobie, ale dostęp rozsądny do części jest? Nie mam pojęcia jak dobrze ASO Mitsu jest przygotowane do tych aut u nas, ale kojarzy mi się to z podstawieniem Skyline'a R34 do serwisu Nissana.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...