Skocz do zawartości

camil

Nowy
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    ALFA Q

Osiągnięcia camil

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. camil

    przekładka imprezy... GH?

    Kolego, piszesz poważnie, czy raczej uskuteczniasz prima aprilis? -- Wt lis 08, 2011 3:05 pm -- Kolego, piszesz poważnie, czy raczej uskuteczniasz prima aprilis?
  2. OK, to również bardzo miła wiadomość. WIELKIE DZIĘKI za pomoc i dostarczone informacje!
  3. szukałem i znalazłem, ale na temat starszych wersji, na temat GH nic nie znalazłem... źle szukałem?
  4. no widzisz, to mnie pocieszyłeś, w takim razie temat warty rozważenia... a może wiesz coś na temat przekładki GH z UK na EU jeszcze? W sensie czy poziom skomplikowania operacji jest taki sam jak w poprzednich wersjach, czy tu już się coś pozmieniało?
  5. Hehe, tak mi się wydaje chodzi mi właśnie o budę, jeśli jest taka sama, to nie powinno być problemu... ale własnie takie rzeczy mnie zastanawiają, czy wszystko przypasuje 1:1, czy mogą być w innych miejscach mocowania, itp itd.
  6. Hehe:) wiem, że tak jest najlepiej, ale przy założeniu o którym myślę, zaoszczędzę sporo kasy, więc jeśli się da, to jest to opłacalna sprawa. Pytanie, czy się da:) STI GH...
  7. Hmm, dokładnie jak napisałem - załóżmy sytuację, że mam zwykłą Imprezę (bez turbo) i wszystkie części do takiej samej Imprezy, ale STI. Czy będę mógł do zwykłej budy przełożyć te wszystkie bebechy, tak, żeby zrobić z niej pełnoprawną STI? Teoretycznie sprawa prosta, ale może czegoś nie biorę pod uwagę stąd moje pytanie. ------- Pozdrawiam Camil
  8. Cześć, przy okazji poruszenia tematu "przekładek" jeszcze jedno pytanie mi się kołacze po głowie, na razie czysto teoretyczne - czy ze zwykłej wersji N/A można również na zasadzie "przekładki" zrobić STI? Chodzi mi o to, że gdybym miał wszystkie potrzebne części z STI i całe auto w zwykłej wersji, to czy mógłbym to zwykłe wybebeszyć i powkładać wszystkie części z STI, czy nie jest to takie proste? W tym przypadku rozpatrujemy wersję EU --> EU, bez anglików. Jeśli dobrze mi się wydaje, to największy problem byłby z błotnikami, które w przypadku STI są szersze. O ile w przypadku przednich błotników, to raczej nie jest problem, bo to jakby nie było jest część wymienna, to w przypadku tyłu nie obejdzie się bez cięcia blachy i wstawiania poszycia z STI. Nie jest to jakoś specjalnie skomplikowany proces, więc mnie to jakoś specjalnie nie martwi, ale być może coś jeszcze pominąłem/nie przewidziałem? Dlatego będę wdzięczny za wszelkie sugestie w temacie. --------- Pozdrawiam Camil
  9. Cześć, pytanie jak w temacie. Poczytałem już, że wcześniejsze wersje można stosunkowo bezproblemowo zrobić, czy to samemu z odpowiednią wiedzą, czy też w profi warsztacie za około 10k pln. Dlatego też mam pytanie jak to jest z GH, czy ktoś już może przerabiał ten temat, albo słyszał, że ktoś przerabiał na przykład? Będę wdzięczny za informacje w tej kwestii. ---- Pozdrawiam Camil
  10. Cześć, czy wie ktoś z Was może, czy gdzieś w pobliżu Warszawy można gdzieś pojeździć w ten najbliższy weekend 6 lub 7.08? W Ułężu nic się nie dzieje, albo gdzieś w podobnej odległości? Przejrzałem forum, ale nic nie znalazłem, stąd pytanie. Z góry dzięki za informację zwrotną. -- Pozdrawiam Camil
  11. ja potwierdzam swoją obecność, chyba, że organizatorzy powiedzą, że z racji dużej ilości ludków nie przyjmują innych aut niż EVO i Subaru... wtedy będzie smutek:( w każdym razie chcę być, hamulce mam już zrobione na tyle, że powinno być OK:) | 1. Adam 2. Bryku 3. Harv/Lynx 4. Elberoth (do potwierdzenia) 5. Małgosia 6. Piotr K 7. Kameleon (do potwierdzenia) 8. GC8 9. Koras 10. Tomek Clio F1 11. nozder 12. konrad ctr 13. mamba (do potwierdzenia,sprzet sie jeszcze robi) 14. 15. 16. alphaOne 17. Mati MR2 (do potwierdzenia) 18. Otori 19. Lordseq 20. Bart900 21. Robert 22. MAZI666 23. carlos 24. Urban Legacy 4T ( raczej się uda ) 25. plejadek (wrx) 26. cybel GT 27. Camil ALFA Q 28. evo 11 29. Wielki 30. bartezz dupartezz (mam nadzieje ze sie ogarne sprzetowo ) + Fit na zaczepke 31. Pinch (jak kapcie kupię) 32. Przemek_Evo 33. ogorass 34.FELIX 35.FELIX 36. vert 37. Ania 38. 39. Oko 40. Edge
  12. 1. Adam 2. Bryku 3. Harv/Lynx 4. Elberoth (do potwierdzenia) 5. Małgosia 6. Piotr K 7. Kameleon (do potwierdzenia) 8. GC8 9. Koras 10. Tomek Clio F1 11. nozder 12. konrad ctr 13. mamba (do potwierdzenia,sprzet sie jeszcze robi) 14. DJK 15. Tomek RX-8 16. alphaOne 17. Mati MR2 (do potwierdzenia) 18. Otori 19. Lordseq 20. Bart900 21. Robert 22. MAZI666 23. carlos 24. Urban Legacy 4T ( a może się uda ) 25. plejadek (wrx) 26. cybel GT 27. Camil (ALFA Q do potwierdzenia)
  13. Cześć Małgosiu i Panowie (miało być odwrotnie, ale etykieta zaważyla) ogólnie rzecz biorąc na forum dopiero co się zarejestrowałem, bo sam Subaru (ani Evo) nie posiadam:) Na torze też stawiam pierwsze kroki, autko co prawda do tego celu nie przeznaczone, szczególnie według wszelkich prawideł - diesel, kombi, ciężki jak cholera... jedynie co go ratuje (i mnie czasem) to napęd na cztery łapki niemniej jednak po pierwsze dziękuję za świetną zabawę, złapałem bakcyla i na pewno nie jest to mój ostatni raz. Czeka mnie teraz trochę pracy przy samochodzie, ale na pewno się jeszcze z Wami spotkam, mam przynajmniej taka nadzieję Dlatego też oprócz podziękowań chciałbym zapytać jak często organizujecie takie wypady? Czy to odbywa się w miarę regularnie, czy po prostu ktoś od czasu do czasu wpada na taki pomysł i się to dzieje? No i czy można od czasu do czasu się z Wami zabrać, nawet jeśli nie posiada się Subaru, Evo czy innego wymiatacza, a tylko "rodzinne kombi"? I na koniec (last but not least ) wielki szacun dla Małgosi. Nie mieliśmy co prawda okazji poznać się osobiście, ale zarówno Twoje autko jak i wyniki na torze robią piorunujące wrażenie! :shock: Oby więcej takich kobiet za kierownicą!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...