Skocz do zawartości

autopragma

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    subaru impreza wrx 2.0 2001

Osiągnięcia autopragma

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Witam, dzisiaj odwiedzilem ASO subaru w Rzeszowie i powiem ze w zyciu wiecej tam nie pojade. Potraktowali mnie jak dziwaka z dziwnym samochodem...Twierdzac ze my tu takich nie robimy.. Nie polecam tego miejsca. Jutro powykrecam sondy lambda i wyczyszcze, jedna znich ma zly sygnal ale w serwisie tego mi nie powiedzieli. Mysle ze przysmolilo sonde jak tlok mial slaba kompresje okl 2.5 atm przed remontem. Wiem z doswiadzczenia ze czasami warto przedmuchac i przemyc sonde a nie odrazu wymieniac. Poinformuje o rezultacie.
  2. Jeszcze podsylam fotke odn czujnika temp. powietrza w dolocie.
  3. info dla -piotrgarwolin- odn czujnika temperatury..Jest zintegrowany z przeplywka,
  4. Witam, pod maska kiedys cos tam niby bylo ale we francii koles przy sprzedazy zostawil tylko przelot Madac-a, pompke paliwa oraz ten controler. A przy okazji zakatowany silnik.. Przyznal sie ze byl wpiety jakis power box?? Co mi sie wydaje dziwne ale ok. Podsylam fotki tloka, panewek i kopulki filtra powietrza.. Odn kopulki prosze popatrzec jak debile kombinuja aby zmniejszyc spalanie tegio silnika i co za tym idzie... Turbo bylo odkrecone na 100% i idiota nawet nie myslal o tym ile to moze dmuchac bo nawet nie mial zegarka. Silnik odratowalem, kom byl wpinany 5 razy w tygodniu. Jak na ta pore wszystko ladnie pracuje ale nie chodzi plynnie, Sa drgania na wszystkich zakresach rpm, sprawdzone czujniki walkow i 3 sondy, jeszcze wymienie filtr paliwa i myslalem o jakims dolocie w tym tygodniu. Glowie sie nad tym i jedno co mi przychodzi do glowy to uszkodzony albo rozstojony komputer-kiedys byla ingerencja w nim.. Turbo zkrece do 1.2-1.3 i bede informowal was co sie dzieje. Pozdrawiam.
  5. Bardzo prawdopodobne z tym cisnieniem, bo mam taki pierdolnik do westegate, czyli pseudo boost controle firmy numatics fotki przy okazji. Na zegarku zakrecony dmucha 0.5 bara a na odkreconym do konca nawet do 1.6b, i nawet to jedzie wtedy..No ale dlawi ja.. Co proponujesz? wieksze dysze, pompke i mapke ? Pozdrawiam
  6. Witam wszystkich, kupilem subaru i okazalo sie ze miala wyupanego tloka-wiadomo nr 2. wymienilem kpl na kute. Po odpaleniu okazuje sie ze wypada zaplon. Wczesniej tez wypadal wiec pomyslalem ze to przez brak kompresji.. ale nie. Przy spokojnej jezdzie jakos check ingine nie swieci ale jak dam jej troche poszalec to w momencie zapalenia sie check ing. silnik szarpnie dosc mocno a potem co chwile sa szarpniecia.. komp pokazuje czujnik temperatury powietrza ale przeczyscilem go i jest sprawny. Wiec co jest? Nowe platynowe ngk, cewki ok, turbo pompuje a problem jest.. Tu podaje zmianke odn problemu w tym typie auta: Dla właścicieli WRX 01/05 posiadających już zmodyfikowany układ wydechowy, chcących zoptymalizować osiągi, powstały specyficzne mapy. Doświadczenia zdobyte od roku 2001 na tych ECU i duża liczba zmodyfikowanych WRXów zaowocowało dopracowanymi bezpiecznymi mapami zapłonu i paliwa z rozsądnym ciśnieniem doładowania (max. 1,2 bara) i zdecydowanie lepszą dynamiką turbo (szybszą reakcją na pedał gazu). Remapy " nie-ASO" są doskonałym rozwiązaniem dla posiadaczy WRX z przeróbkami typu układ wydechowy czy dolotowy. Software , na bazie którego powstał program, jest ostatnią ewolucją fabrycznego oprogramowania przeznaczonego do modeli WRX, pozbawioną różnych wcześniejszych wad typu błędy wypadania zapłonu itd... . Moc na seryjnej turbosprężarce w zależności od przebiegu i układu wydechowego i innych modyfikacji to 245-265 PS i 335-360 Nm momentu obrotowego. Tu jest link: http://nie-ASO.pl/pl/oferta/impreza_wrx_20l.php Prosze o pomoc osoby znajace sie na zeczy oraz pozdrawiam klubowiczy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...