Witam wszystkich, kupilem subaru i okazalo sie ze miala wyupanego tloka-wiadomo nr 2. wymienilem kpl na kute. Po odpaleniu okazuje sie ze wypada zaplon. Wczesniej tez wypadal wiec pomyslalem ze to przez brak kompresji.. ale nie. Przy spokojnej jezdzie jakos check ingine nie swieci ale jak dam jej troche poszalec to w momencie zapalenia sie check ing. silnik szarpnie dosc mocno a potem co chwile sa szarpniecia.. komp pokazuje czujnik temperatury powietrza ale przeczyscilem go i jest sprawny. Wiec co jest? Nowe platynowe ngk, cewki ok, turbo pompuje a problem jest.. Tu podaje zmianke odn problemu w tym typie auta:
Dla właścicieli WRX 01/05 posiadających już zmodyfikowany układ wydechowy, chcących zoptymalizować osiągi, powstały specyficzne mapy. Doświadczenia zdobyte od roku 2001 na tych ECU i duża liczba zmodyfikowanych WRXów zaowocowało dopracowanymi bezpiecznymi mapami zapłonu i paliwa z rozsądnym ciśnieniem doładowania (max. 1,2 bara) i zdecydowanie lepszą dynamiką turbo (szybszą reakcją na pedał gazu). Remapy " nie-ASO" są doskonałym rozwiązaniem dla posiadaczy WRX z przeróbkami typu układ wydechowy czy dolotowy.
Software , na bazie którego powstał program, jest ostatnią ewolucją fabrycznego oprogramowania przeznaczonego do modeli WRX, pozbawioną różnych wcześniejszych wad typu błędy wypadania zapłonu itd... . Moc na seryjnej turbosprężarce w zależności od przebiegu i układu wydechowego i innych modyfikacji to 245-265 PS i 335-360 Nm momentu obrotowego.
Tu jest link: http://nie-ASO.pl/pl/oferta/impreza_wrx_20l.php
Prosze o pomoc osoby znajace sie na zeczy oraz pozdrawiam klubowiczy