Skocz do zawartości

bpil

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Impreza 2.0R 2006

Osiągnięcia bpil

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. też uważam, że to nie ma znaczenia czy 4x4 czy 2x4. Zawsze trochę węższa jest lepsza w zimie ale tylko na sniegu. Praktykowalem to w poprzednim aucie gdzie z letnich 205 przechodzilem na zimowe 185 i zawsze wyzej, szybciej i lepiej podjezdzalem na sniegu niz znajomi w porownywalnych autach przy 205-tkach.
  2. Dzieki za pomoc, W takim razie poszukam 195/55/16 a jak beda problemy to postaram sie upchac :-) 205/55/16. Moja jest w specyfikacji EU (przywiozlem ja z Fr), ale faktycznie wczytalem sie wczoraj w instrukcję i w specyfikacji (I TU UWAGA!!!) australijskiej :-) jest dopuszczony rozmiar 205/55. Mam nadzieję, że nie wsadzaja tam (i w US) innego zawieszenia. Najwieksze obawy w przypadku ocierania zawsze budza kielichy macpers v obudowy sprezyn. To jest cos co zmienia polozenie wzgledem kola przy zmiennym obciazeniu.
  3. Juz tez sprawdzilem, ze na obwodzie jest to dokladnie 20mm różnicy, więc niby niewiele. Serwisant się poprostu ubezpieczyl. Bierze 1600 i mowi, ze w katalogach sa 50-tki, wiec jak cos bedzie obcieralo to moja sprawa = strata. Ja go rozumiem. To moze tylko powiedziec ten kto ma identyczne auto i "mu nie obciera:-)" czasami jest tak, że 15% nie robi różnicy a czasami 5 może być kłopotem - stąd ten mój post i poszukiwanie kogoś kto jezdzi GG na 205/55/16
  4. grzywaczewski i Qba25 - dzieki. Dzis byle w serwisie i juz mialem podwindowane auto. Zdecydowalem sie na dunlop sp 3D 205/55/16 za 370zł/szt. Wtedy powiedzialem, ze na kolach mam letnie o profilu 50. Tak mam tez zapisane w instrukcji. I sie zaczelo - przymiarki na sucho, sprawdzanie w katalogu i sie okazalo, ze Subaru dla tego modelu chce /50. To jest impreza kobmi GG z 2006r. Wtedy mi powiedzieli, ze ryzyko biore na siebie bo jednak moze obcierac - no i zjechalem z windy i problem wymiany opon mam ciagle przed sobą . 195/55/16 z pewnoscia sie zmieszcza, ale to tez rzadki rozmiar i nie ma na stanie.
  5. Koledzy POMOC PILNIE POTRZEBNA. Pierwszy sezon mam subaru impreze z 2006 2.0 160KM. Idzie zima i musze kupic nowe opony. Letnie mam 205/50/16 i tak jest w specyfikacji auta. Takich rozmiarów nie ma od reki w serwisach, trzeba zamawiac a przez to sa sporo drozsze. Czy ktos z Was zakladal na to auto 205/55/16??? Nic nie ociera??? W przypadku dunlopa 3D różnica wynosi 150PLN na sztuce - 350 - profil 55 i 500 - profil 50.
  6. OK, muszę podjechać do Zbyszka, nie-ASO z flaszką... :wink: Jak podjedziesz i pomoże to daj znać i prześlij koniecznie namiary na nie-ASO
  7. OK, dzieki - ja w takim razie wypinam akumulator, resetuje ECU i dopiero po tym przystapie do dalszych czynnosci. Następnie przypuszczam, że niestety bede musial sie poddac kolejnym zabiegom: soft, przepustnica, wtryski. Najgorszcze jest to, że zjawisko to wystepuje w róznym nasileniu. To samo tankowanie/paliwo, warunki jazdy itp. Raz niewyczuwalne a raz aż irytuje. To jest jakis przepal, ze w takiej marce nikt nie moze sobie z tym poradzic. Dzialania ASO raczej przypominaja tryb pracy pana Zenka w stodole, ktory dla rozwiazania problemu zaleca kolejne wymiany i naprawy poszczegolnych czesci. A nuż pomoże. CREM współczuje - ja w porę zamieniłem Bemowo na Mokotów, ufff. Pozostanę na forum i jak tylko zaobserwuje w swoim subaru jakieś zmiany (mam nadzieję, że na pozytywne) to dam znać
  8. Witam, sprowadziłem 2 miesiące temu imprezę 2,0N/A 160KM (80Kkm) z 2006 roku i niestety mnie też ten problem nie ominął. Jeszcze nic nie robiłem, ale dokładnie przeczytałem wszystko w tym temacie na forum i doszedłem do wniosku, że pewnego rozwiązania nie ma. W warszawskim ASO powiedzieli mi że soft za 140 a jak powróci to czyszczenie przepustnicy, ale i tak gwarancji nie dają - może powracać. Powiedzcie mi proszę, bo jestem laikiem, czy reset ECU to zwykłe odpięcie akumulatora? Jezeli tak to na jak długo i kiedy to najlepiej zrobić? Na noc i rozpocząć od normalnego trybu miejskiego (niskie obroty) z porannym ssaniem, czy lepiej gdzieś na trasie na chwilę stanąć i przy dobrym spalaniu i wysokich obrotach go przegonić. Jezdze na 98, ale to chyba bez róznicy. pozdrawiam i z góry dziękuję za info;
  9. bpil

    Świece

    Koledzy mam subaru impreza 2.0 160KM sprowadzoną 2 miesiące temu z FR (instrukcja j. francusku). Chcę zmienić w nim świece i niestety stanąłem przed dylematem. Wg instrukcji są 2 modele 2.0L bez turbo. SIMPLE ACT i rekomendują RC10YC4 oraz double ACT ILFR6B (NGK). Jaki to ja mam silnik i które świece zamówić (?) -- Śr wrz 08, 2010 12:17 pm -- Koledzy mam subaru impreza 2.0 160KM sprowadzoną 2 miesiące temu z FR (instrukcja j. francusku). Chcę zmienić w nim świece i niestety stanąłem przed dylematem. Wg instrukcji są 2 modele 2.0L bez turbo. SIMPLE ACT i rekomendują RC10YC4 oraz double ACT ILFR6B (NGK). Jaki to ja mam silnik i które świece zamówić (?)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...