Skocz do zawartości

KTT

Nowy
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    forester
    2.0 MY99 125KM

Osiągnięcia KTT

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. no niestety muszę Cię zmartwić to samo było u mnie - na zimnym nie stukało jak tylko nabrał temperatury -stuki oczywiście na pełnym skręcie w prawo lub lewo jak podniosłem koło - nie stosowałem sie do porad że trzeba jedno kręcić inne ma się obracać w inną stronę- to nie dało sie obracać ( z wielkim trudem) stan oleju bez zastrzeżeń jak nowy po wyjęciu wiskozy -jak nowa ocena była bardzo trudna ale musiałem zaryzykować i kupiłem nową na którą czekałem 3 tygodnie a kosz nie mały po wymianie wszystko ustało , chodzi jak nowiutki oby jak najdłużej dodam że mam model 2.0 z 99 roku, i sprawdzałem mam tylko centralną wiskozę w skrzyni biegów smarowaną tym samym olejem
  2. niestety , padła mi szpera i musiałem ją wymienić i teraz następuje dylemat jaki olej zastosować Wiem że auto nie jest nowe ale może ktoś pomoże w tym wyborze. Mój " doradca" twierdzi że zwykły przekładniowy wystarczy, ale ja robię auto dla siebie a nie na sprzedaż więc wolę się poradzić fachowców. Czytałem na FAQ ale ciężko coś konkretnego wybrać pod ten model, chyba mało popularny lub za stary. Jak coś możecie to pomóżcie, po to jest to forum, chyba. z góry dzięki
  3. mam te same objawy,więc nachodzi pytanie -czemu padła wiskoza ? mam forka rok i dochodze do wniosku że moje użytkowanie doprowadziło do jej padnięcia. zatem jeżeli nie można holować forka to czy można jeździć nim na "luzie" a często mi się to zdarza,może to jest przyczyną awarii, a poza tym jeżdżę spokojnie i nie wariuję na drodze ani w terenie Więc zadaję sobie te pytanie- CZEMU padła ? Po zakupie nowej nie chcialbym jej wymieniać ponownie bo to nie mały koszt proszę o podpowiedź na moje pytanie dzięki z góry
  4. KTT

    stukające koło

    jak to sprawdzić ?
  5. KTT

    stukające koło

    Witam !!1 mam taki problemik, przy pełnym skręcie ale tylko w lewo coś stuka jakby koło było niedokręcone , nawet nie wiem gdzie, moim zdaniem w przedniej części odczuwalne na całej podłodze . Jeden mechanik twiedzi że to sprzęgło wiskotyczne siada drugi że przegub a trzeci jeszcze co innego. Nie mam dostępu do serwisu(daleko) ,wszystkie luzy zlikwidowałem a bicie zostało. Może coś poradzicie, i jeszcze jedno -na zimówkach jak już było ciepło stukanie było bardziej odczuwalne i TYLKO na skręconych kołach w lewo, w prawo jest ok. forester ,99 rok, 125 KM, wolnyssak, jak możecie to proszę o podpowiedź
  6. potentatem finansowym nie jestem ale oczywiście równiez pomogę, grosik do grosika ...... powrotu do zdrowia życzę trzymaj się
  7. dobra, zaliczone, glos oddany ale powiem szczerze że jestem zawiedziony tak slabą pozycją a szkoda bo jesteśmy( jesteście) dobrzy, naprawdę dobrzy
  8. co mam zrobić aby oddać głos, wyleciałem trochę z tematu
  9. Przysiągłbym, że wolnessaki 2.0 z pierwszej edycji nie miały szpery z tyłu... :? pierwsza edycja to chyba 97 rocznik, 98 i dalej to już ciut inny-tak gdzieś czytałem
  10. KTT

    Rajdy, a wizerunek...

    jak widzę wyniki w normie, jak dla mnie dziwne pytanie-odpowiedź przecież jest tylko jedna- co to za rajd bez SUBARU
  11. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  12. KTT

    instrukcja

    może ktoś posiada instrukcje do forka benzynka rocznik 99 125 km najlepiej po polsku ale moze byś i angielski, przelecialem całe FAQ dotyczącą tego tematu i nic na ten model nie ma a poza tym jest już forum wiekowe więc odnawiam temat może ktos pomoże
  13. Fido__, masz może jeszcze ta instrukcję do forka 99-03,bardzo by mi sie przydała , jak cos podaj e e- z góry dzieki i będę bardzo wdzięczny
  14. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...