Skocz do zawartości

jcheba01

Użytkownik
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana jcheba01 w dniu 21 Lutego 2014

Użytkownicy przyznają jcheba01 punkty reputacji!

O jcheba01

  • Urodziny 18.04.1980

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Cz.-Dz.
  • Auto
    był GX i RS jest GC8

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jcheba01

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

15

Reputacja

  1. Nie było tematu. Nie zauważyłem, że w airbagu są tylko dwa piny pod niebieski i brązowy przewód, a w kostce kierowownicy do klaksonu tylko jeden pin od kabelka zielono czerwonego... wiedziałem żeby tego nie robić po ciemku... hehe
  2. Cześć. Wymieniam standardową kierownice na sportową z nabą i mam problem z przewodami od zwijaka - za co są odpowiedzialne. 2 kostki żółta airbag i biala od klaksonu w każdej po 3 przewody. Między które mam w lutować opornik airbagu żeby nie świecił i jak podłączyć klakson? Wiem, było kilka wątków i mniej eiecej wiem co zrobić ale zdjęcia już nie działają a kolory kabli z instrukcji forumowych są inne... poniżej zdjęcie mojego zwijaka z GC 97 rok. Pomóżcie.
  3. Będę po kawalerskim kolegi, więc dlatego na 50%
  4. "Jako że warunki gwarancji nie zostały dotrzymane ( niezależnie od faktu zróżnicowania korozji od wewnątrz od powierzchniowej ) w grę wchodzi tylko tzw. dobra wola ( czyli "gest handlowy") importera. Po przekazaniu do nas kompletu dokumentów - kopie książki gwarancyjnej z odpowiednimi przeglądami, kopie dowodu rejestracyjnego, zdjęcia, w tym także zdjęcie szyby przedniej z oznakowaniem typu ( w dolnym lewym rogu ) oraz nazwy preferowanej stacji ASO - podejmiemy wspólnie z DT decyzję o ew. partycypacji w kosztach. Powyższe proszę przesłać na adres centrala@subaru.pl z dopiskiem Dział Techniczny. Pozdrowienia" I o to właśnie chodzi...
  5. Wynika z tego, że różnica w pomiędzy sprawdzeniem powłoki lakierniczej w ramach przeglądu mechanicznego (wspomniana chcecklista), a przeglądem powłoki lakierniczej różni się kosztem i wpisem w książkę, bo pewnie nie wykonanymi czynnościami - jest to takie "ubezpieczenie" w razie wystąpienia korozji.... Taka usługa, wynikająca z warunków gwarancji jest pewnie u wszystkich producentów. Na własnym przykładzie zauważyłem (miałem kilka samochodów służbowych, różnych producentów), że tam gdzie "problem" z korozją nie jest znany to na przeglądach mechanicznych przypomina się/doradza aby taki przegląd zrobić (w Fordzie nawet zrobiono bez mojej wiedzy) ale tam gdzie taki problem występuje to jest cisza na przeglądach... nie mam na myśli akurat Subaru - bo jeszcze służbowego się nie dorobiłem . Przykładem może być KIA Ceed która miała problemy z rdzewiejąca tylna klapą - też spóźniłem się o miesiąc z takim przeglądem (po roku użytkowania - nie przypomniano mi o tym na żadnym z 3 poprzednich przeglądach mechanicznych) i w trzecim roku na klapie wyszła ruda - oczywiście reklamacji nie uwzględniono... Moim zdaniem w przypadku perforacji blachy, powłoki lakierniczej itp.itd. gwarancja powinna działać w okresie na jaki jest przyznana bez zbędnych przeglądów (bo nie mają na nic wpływu), a wykryte wady powinny być usunięte przez Gwaranta - do tego zobowiązuje zwykła uczciwość/etyka handlowa - tak to rozumiem...
  6. Będę ale tylko na chwilę bo impreza rodzinna mnie czeka...
  7. Lepiej zdjęć z moim brudasem nie pokazuj...
  8. Ja kiedyś kupiłem pompę za 50zł na alledrogo (nawet nie wiem czy działała ), bo musiałem przełożyć właśnie koło ponieważ moje "się skrzywiło" . Ale jak jest możliwość kupienia nowego to oczywiście to najlepsza opcja...
  9. W takim razie czekam na dobre wieści...
  10. Też jestem ciekaw, bo chciałbym wymienic panel klimy w moim Bug'u z Us na Eu i nie wiem czy wystarczy przełożyć panel, czy jest jakas grubsza rzezba przez ten inny obieg. Czy po takim zabiegu klima bedzie działać w trybie auto?
  11. Co tam? Nic się u Nas nie dzieje?... Siedzę w szpitalu od tygodnia i myślałem, że przynajmniej coś poczytam co się dzieje, a tu nic... Przynajmniej może zdążę wyjść do jakiegoś spota
  12. Dzięki i wzajemnie - trochę się spóźniłem
  13. jcheba01

    kanapa

    Tak jak myślałeś, najpierw odkręć siedzisko i dostaniesz się do śrub z oparcia, a później ściągasz oparcie z zaczepów (podnosisz do góry)...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...