Skocz do zawartości

M4RQS

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia M4RQS

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Czesc. danny007 dziki za opinie, jesli znajdziesz chwile to napisz cos wiecej o BC, np jak dlugo je uzytkujesz, moze cos na temat roznic w ustawieniach soft/hard. Myslalem bardziej o KW ale jeszcze nie zdecydowalem, nie ma sie co spieszyc Moze ktos jeszcze 'dorzuci' swoje spostrzezenia. Pozdrawiam.
  2. Czesc;) Witam wszystkich serdecznie bo jestem tu prawie nowy i potrzebuje pomocy. Chodzi o zawieszenie do WRX Prodrive (blobeye), nie wiem co wybrac. Goglowalem, czytalem rozne opinie i wciaz malo, moze Wy mi cos poradzicie. Glownie chodzi mi o zredukowanie przechylow karoseri, i zwiekszenie predkosci w pokonywanych zakretach. Nie jezdze na 'trackdays' i nie chce totalnej deski, glownie miasto, moje wybory to: BC Racing BR - dobra cena, pelno ustawien, pozytywne opinie ale niestety Taiwan; KW V1 - drozsze, nie ma tylu ustawien co BC choc moze to nie minus bo skoro spece dobrali parametry wiec chyba zrobili to dobrze, wieloletnie doswiadczenie; WEITEC Hicon gt - ,,, podobno to tansza wersja KW, czyli pozytyw ,, do mich wieczornych przejazdzek wystarczy a zaoszczedzone kaske wloze w cos innego. Przyblizone Ceny to okolo: BC-630; KWv1-990; Weitec-750. Oczywiscie wiem ze decyzja nalezy do mnie ale dzieki za wszelka pomoc i opinie . Pozdrawiam.
  3. Dzieki T8LEK. Zdecydowalem ze napewno Subarka, teraz tylko cierpliwie szukac (za bardzo sie napalilem i chcialbym juz) az znajde cos godnego uwagi . Zastanawim sie tylko jeszcze czy nie doloze z 2k i cos mocniejszego od stand STI np. jak wspomniales wczesniej, musze to dokladnie przemyslec i cierpliwie sie rozgladac w mojej okolicy. Dziekowa i do uslyszenia.
  4. Dzieki za wasze opinie, bardzo sympatyczne zreszta Jestem z okolic Leeds, jesli ktos nie zna to nie tak daleko od Manchesteru. Nie ukrywam ze ciagnie mnie bardzo do subarki,w zwiazku z czym mam kolejne pytanko,mianowicie: Czy 50k miles to duzo? 2005, sti uk, bez modyfikacji, 1 wlasciciel, fssh co roku, co 10k w tym samym warsztacie.Ostatni servis rok temu przy 43k,czyli service na dzien dobry z wymiana paska ,jekie to koszta?(pasek) Szkoda ze zaraz po zakupie bo tu jeszcze wakacje sie klaniaja itp itd heh Wyglada na bardzo zadbana z zewnatrz i wew, ma slady 'make up' w okolicach lusterka hehe . Przyznam ze chcialem cos nie wiecej niz 40k przejechane. Znalazlem tez -36 k 2004 ale 2 wlascicieli czesto widze oferty ze 3 wlascicieli i raczej mnie to zniecheca, chyba lepiej brac z nieco wiekszym przebiegiem od pierwszego ?!jak myslicie? Tak na marginesie to te z mniejszym przebiegiem i serwisem 2k temu, maja olej czarny a ta pierwsza (serwis rok temu )a olej ciemny brazowy. Znalazlem tylko jeden mimus w niej nie pasujacy mi niski poziom plynu hlodniczego (pod kreska min.)? No i odwieczne pytanie hehe, czy jest cos szybszego w serii w tym przedziale ?! co mnie objedzie poza m-power i miskiem evo ? NIe mowiac o porshe i innych gtr, lambo itp. Dzieki, pozdrawiam.
  5. Czesc Wszystkim. Jestem tu calkiem nowy ale pomyslalem ze sie podlacze do tego tematu bo w UK:) Od jakiegos juz czasu zastanawiam sie nad jakims fajnym,sportowym autkiem i stad moja wizyta tu na forum. Pierwsa moja mysl to bylo cos uniweralnego z miejscem z tylu ,na co dzien i do zabawy tu myslalem o Civicu Type R. Po miesiacu rozmyslan stwierdzilem ze mam juz w sumie normalne auto wiec moze cos konkretniejszego i tu w szranki staje Subaru Impreza WRX STI vs Nissan 350Z. Wiec scooby, nissan a moze cos innego? Moje najwazniejsze kryterium to wytrzymalosc i niezawodnosc . Wiem ze to zupelnie inne auta ale dlatego pytam bo nie umie sie zdecydowac interesuje mnie ktore lepiej jezdzi, szybciej, sprawniej itp czyli performance, to moje 2 gie kryterium. Moze w przyszlosci jak juz mi bedzie malo chcialbym zrobic jakis maly tuning do 320-350 km ale niekoniecznie. Czy sti to wytrzyma? Jesli ma to byc okupione jakimis problemami, to wole cieszyc sie tym co dala fabryka i nic nie kombinowac, bo zawsze zostaje jakis margines bezpieczenstwa. aa i ostatnie pytanie czy sti nadaje sie na dluzsza jazde czy to total glupota? (wygoda ,itp i jak to autko znosi dluga jazde?) 'Ten' samochodzik ma byc dla mnie odskocznia ,moze pozwoli mi poznac nowych ludzi itp itd. Dodam jeszcze ze autko chce z roku 2005. Z gory dzieki za wszelkie opinie i uwagi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...