Skocz do zawartości

Wiktor7

Użytkownik
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    BMW e34 520, BMW e39 540i, BMW 750iA

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wiktor7

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Wybierasz się Vasquez do KRK? może w końcu koszulkę bym odebrał
  2. Mi pasuje Postaraj się więcej nie zalewać samochodów
  3. W Tychach jest dużo dłuższy tor
  4. Dobra już nie ściemniaj Na 100% jechałeś lepsze okrążenie na dwójce bo pamiętam, że Ty w pierwszej rundzie jechałeś na 6 a ja na 2 a w drugiej na odwrót i w obydwu przypadkach wychodziło, żekart nr 2 był o 0,5s szybszy Czyli następne karty dopiero za miesiąc 13 sierpnia?
  5. Ja również potwierdzam swoją obecność, wybaczcie że tak późno Będę pod M1 tylko napiszcie czy o 19:30 czy o 20 czy kiedy
  6. 1.eMTe 2.GeFo555 3.Vasquez 4.macuser 5.ptkrally 6._misiek_ 7. Dziedzic_Pruski Na razie 50/50 8.Giechu- również 50/50 9.luk skywalker 87kg + Arletka kibic 10. Wiktor7
  7. http://www.paintfixpro.pl/uslugi.html Tutaj też się chyba zajmują takim wyciąganiem
  8. Check nie zniknie bo mam jeszcze problem z wypadaniem zapłonu, w czwartek jadę na wymianę świec przy okazji podepniemy zobaczymy, nie chce mi się aku odpinać bo potem trzeba zegarek nastawiać i stacje radiowe na nowo ustawiać
  9. Dzięki za rady Podniosłem auto i znalazłem wtyczkę z urwanym jednym kabelkiem, rzeczywiście miejsce w jakim jest i sposób jej izolacji (a raczej braku) aż prosi o jej uszkodzenie także posiadaczom Imprez zalecam profilaktyczne zaizolowanie tej wtyczki zanim zapali się denerwujący "check engine" Lada dzień podłącze pod kompa i upewnię się czy problem zniknął
  10. Dzięki za odpowiedź, ten pochłaniacz oparów jest za prawym tylnym kołem i dostęp do niego jest od spodu czy jest to jakoś inaczej?
  11. Dokładnie ten błąd wygląda tak: P0447 Układ odprowadzania par paliwa, obwód ster.went. - przerwa Wujek google i forum podpowiadają kilka rzeczy: http://www.scoobymods.com/archive/p0447 ... t4136.html viewtopic.php?f=21&t=128775&start=0 i w związku z tym zastanawiam się od czego zacząć, korek na pewno jest dobrze zakręcony ale nie wiem jak sprawdzić jego szczelność? Podjechałem ostatnio na stację i przy odkręcaniu nie było charakterystycznego pssst... Ale z drugiej strony wtedy błąd by występował chyba inny niż przerwa w obwodzie, poza tym błąd rejestruje się w ok 2 sekundy po uruchomieniu silnika także jest raczej ciągły i nie wydaje mi się żeby przy nieszczelnym korku tak szybko komp to wyłapywał?
  12. Witam, zaświeciła mi się jakiś czas temu kontrolka "check engine", ostatnio nawet kilka razy mrugnęła podczas jazdy. Po podpięciu kompa wyskoczyły dwa błędy: - wypadanie zapłonu na 2 cylindrze - przerwa w obwodzie zaworu odprowadzającego opary paliwa O ile z tym pierwszym mniej więcej wiadomo jak walczyć (zamiana miejscami cewek, wymiana świec itd.) to ten drugi jest dla mnie wielką niewiadomą, czy ktoś już się z czymś takim spotkał? Dodam jeszcze, że ostatnio troszkę częściej strzela z wydechu przy zmianie biegu Auto to WRX ze Stanów rocznik 2004 z silnikiem z Forka XT 2006 (2.5)
  13. Wiktor7

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam Subarki spotkane wczoraj w Zakopcu niebieskiego klasyka na rej KTT spotkanego wczoraj przy Jaszczurówce oraz srebrnego klasyka którego pozdrawiałem na piechotę przed rondem przy Drodze na Bystre oraz białe EVO X które jechało za mną od Rabki do Mszany
×
×
  • Dodaj nową pozycję...