Skocz do zawartości

kurzy79

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia kurzy79

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. ogarnąłem już problem szarpania przy dodawaniu gazu. Kiepskiej jakości paliwo powodowało spalanie stukowe. zalanie 98 i odpięcie aku na 10 minut wydaje mi się rozwiązało problem. Natomiast szarpanie przy nagłym odpuszczeniu gazu jest nadal
  2. Ale jeżeli by było coś nie tak z mapą czy przepływką to czy szarpanie też by sie pojawiało przy nagłym odpuszczeniu gazu ? Mapa jak by była źle napisana to chyba szwankował by silnik od początku, a nie po 50 tyś. -- Wt sie 10, 2010 5:59 pm -- zamawiając te spinki o co się pytać dokładnie ?? bo sprzęgło już zamówione ale jak już skrzynie wyjmę to chcę odrazu wszystko ogarnąć i składać z powrotem bo nie mam czasu na to żeby i auto stało.
  3. wszystko wskazuje na sprzęgło, pedał chodzi okropnie ciężko. od miesiąca chodzę z zamiarem wymiany ale nie wiem na jakie. Chyba skończy się na serii. edit: dziś pojawiło się też szarpanie autem przy nagłym odpuszczeniu gazu ( szczególnie to czuć na obrotach tak do 3 tyś )
  4. a czy ktoś z forum założył wzmocniony wkład do skrzyni i zwiększył moc silnika do interesujących mnie mocy ?? pytam gdyż wyczytałem na forum że podobno ten wkład wcale nie jest mocniejszy od serii a znowu według Polskiego sprzedawcy wystarcza do 450 KM. Na razie błądzę w temacie strasznie............proszę o rady, docelowo chcę podnieść moc do ok 330-340 KM i uzyskać wspomniany moment w okolicach 500Nm. Na razie "urodził" się temat wymiany sprzęgła jednak chciałem to zrobić biorąc pod uwagę przyszłe wzmacnianie silnika.
  5. mam identyczne zdanie ale już takiego kupiłem. jednak na wykresie z hamowni kreski ładnie moc i moment oddają. Może to szarpanie to wina dojechanego sprzęgła. Tak czy tak muszę go wymienić.skrzynia odpowiednio traktowana 500nm przeżyje gorzej ze sprzęgłem i dołem silnika ale to potem. Narazie oczekuję od was koledzy dorady w mądrym wyborze sprzęgła.
  6. wymienione części wydechu, rurka od turbiny i remap. wszystko sygnowane logiem prodrive wykonane w salonie subaru w krk ( komp wysyłany do prodrive na przestrojenie )
  7. Witam. Pomału zbliża się u mnie wymiana sprzęgła w foresterze 2,5XT. Samochód ma 125tyś na liczniku wiec już pora. Jako że wcześniej jeździłem mocnymi autami, forester mimo swych 260KM i 390Nm troszkę zamula i planuję go wzmocnić na tyle na ile skrzynia pozwoli. Jednak tak jak pisałem na dzień dobry chcę wymienić sprzęgło. Co proponujecie ?? Warunek: kultura jazdy jak na seryjnym sprzęgle, wytrzymałość w okolicach 500Nm, cena nie więcej niż 3500-4000 zł za kpl tarcza, docisk i łożysko ( koło planuję zostawić stare jeśli po oględzinach okaże się ok. ) Co by nie zakładać nowego wątku zapytam tu. Co może być przyczyną lekkiego szarpania autem w czasie delikatnego przyspieszania w okolicach 2500-3000 obr. szczególnie jadąc pod górę.
  8. witam wszystkich miłośników marki subaru. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...