Skocz do zawartości

filemon77

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Auto
    Forester MY98 2.5 DOHC AT(USA)

Osiągnięcia filemon77

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki za info. Uszczelki wymienione i wszystko hula do "zamknięcia szafy". Zero ubytków i problemów. Na lewej uszczelce widać było lekkie wgniecenia przy kanale wodnym. Planowanie głowicy i nowe japońskie uszczelki Stone załatwiły sprawę. Przy okazji okazało sie że napinacz hydrauliczny był do wymiany więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Koszt z częściami japońskimi 1700zł (podaję jak by ktoś sobie szacował taką operację).
  2. Hejka, Ja w moim Foresterze 2,5 A/T DOHC MY98 mam to samo czyli ubywający płyn i odbywa się to tak: - przy prędkościach 0 - 110km/h i przy delikatnym używaniu pedału gazu wszystko z temp. i płynem jest ok, -przy prędkościach 110-210km/h (lub kilka godzin w korku) jest praca pod dużym obciążeniem i wywala płyn zbiorniczkiem wyrównawczym mimo wymiany korka na 1,1 bara. Wniosek prosty - uszczelka pod głowicą jest nieszczelna i gotuje płyn który ucieka zbiorniczkiem co powoduje natychmiastowy wzrost temp. Po ostudzeniu silnika dolewka i wszystko jest ok. Jeżeli macie jakiekolwiek ubytki nie spowodowane interwencją człowieka (wymiany warsztatowe etc.) nie czekajcie tylko wymieniajcie uszczelki. Aha i mam pytanko Czy znacie jakiś dobry warsztat w Warszawie lub Garwolinie który może przeprowadzić w miarę dobry test na CO2??
  3. Hejka, ponawiam pytanie: "czy znacie jakiś dobry warsztat w Warszawie lub Garwolinie który może przeprowadzić w miarę dobry test na CO2??
  4. Kochani, Dzięki za porady. Wymieniłem też korek chłodnicy na 1,1 bara i dalej wywala więc raczej na pewno uszczelka głowicy. Co do kosztów części to pikuś bo akurat handluję częściami do japończyków i koreańczyków więc to najmniejszy problem bo mam je za grosze ale czy znacie jakiś dobry warsztat w Warszawie lub Garwolinie który może przeprowadzić w miarę dobry test na CO2?? Pozdrawiam, Maciej
  5. Witam, Kochani mam taki problem że przy wyższych prędkościach rzędu 110km/h w wzwyż i przy dłuższym utrzymywaniu tej prędkości wyrzuca mi płyn z układu chłodzenia po czym następuje szybki wzrost temperatury w układzie. Moje auto to Forester 2,5 DOHC AT MY98. Wszystkie słabe punkty zostały już sprawdzone tj; -termostat - ok, -chłodnica - ok, -przewody chłodnicze -ok, - wentylatory -ok, Nadmienię że problem pojawił się po wymianie oleju w automatycznej skrzyni biegów w zeszłym roku. Wcześniej śmigałem na max i wszystko było ok. Moje pytanie: - czy rodzaj oleju do tej skrzyni musi byś jakiś szczególny?/ (zalany Gulf Dextron III). Wydaje mi się że ten nieodpowiednio chłodzi skrzynię (po dłuższym przejeździe z większą prędkością jak zaglądam pod auto to widać jak skrzynia "paruje"). Skrzynia jest chłodzona płynem z silnika. Co robić i czy ktoś miał podobny przypadek? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Maciej Na 99% jestem pewien że problem leży gdzieś tu bo mogę jechać 500km prędkością 100km/h i nic się nie dzieje ani płynu nie ubywa, ani układ się nie grzeje.
  6. filemon77

    LPG w Subaru

    Witam, tak jak mówiłem dziele się wynikami spalania. Moja żona osiąga 11l/100 (sic!) czyli spalanie tak jak na benzynie. Auto nie ma "przykręconej" instalki. Ustawione u Jako fabrycznie. Nie mam pytań.
  7. filemon77

    LPG w Subaru

    Witam, Dołączyłem do grona "zagazowanych" ;p przez JAKO i oczywiście również jestem mega zadowolony. Przejechałem co prawda niewiele ponad 500km z nową instalką ale tak jak pozostali nie widzę powodów do niepokoju. Auto praktycznie bez zmian jeżeli chodzi o pracę benzyna/LPG. Co prawda udało mi się spalić 25l/100km gazu ale testy wymagają poświęceń ;p. Jak tylko zacznę jeździć normalnie to podzielę się wynikami.
  8. filemon77

    LPG w Subaru

    Witam, Userki podrzuci któryś numer tel. do Jako bo chce instalkę LPG zrobić. Na GG 7380250 lub PW. Dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...