Próba przebiegła bez problemów. Żadnych uderzeń.
Zauważyłem jeszcze coś ciekawego. Jadąc z rozgrzanym juz silnikiem z prędkośćią 70 km/h z zapietym IV biegiem i trzymając pedał gazu w jednej pozycji, auto po dojechaniu do prędkości 75 km/h "szarpie" i zaczyna zwalniać, po zwolnieniu o kilka km/h nagle "szarpie" i zaczyna przyspieszać do 75 km/h, "szarpie" i zaczyna zwalniać i tak sytuacja powtarza sie w kółko. Przypominam peadał gazu cały czas w tej samej pozycji, bieg włączony, droga róna - płaska. Tak myślę, że to może być jakiś czujnik. Zobaczymny wyniki z kompa. Jestem umówiony nba 15-ą.
[ Dodano: Pon Kwi 12, 2010 11:18 pm ]
Na i dalej nic nie wiem. Chociaż nie , coś sie wyjaśniło. Z całą pewnością nie jest to usterka tarczy sprzęgłowej, skrzyni biegów, krzyżaków na wale napędowym czy też poduszek pod silnikeim lub skrzynią biegów. Ale za te sugestie THX. Komputer nie wywalił nowych błędów. Był jakiś stary - czujnik spalania stukowego.O tym, że nie są to usterki wyżej wymienione okazało sie u elektryka. Przy podłączonym kompie zaczął online sprawdzać sondę Lambda. Przycisnął pedał gazu ręką, ustawił 2,5 tyś obrotów i obserwował wykres. I co się staó obroty spadły na 2 tyś,a za chwile skoczyły na 2,5 , i opadły na 2 i tak w kółko. A pedałem gazu nic elektryk nie ruszał. Trzymał go w jednej pozycji. Nastepnie odpiął od przepławki wtyczke . Silnik troszkę gorzej odpalił, troszke go trzęsło, ale jak mu zapodał 2,5 tys obrpotów trzymał je. Obroty nie pływały. Czyli jakby przepławka. Ale komputer nie wywalił jej błędu. !0 km od nas jest gość, który ma części so SUBARU. Miał przepływomierz od takiego samego S-Turbo, ale wyjęty on bl z rozbitka i przeleżał u niego 1,5 roku. Włoliśmy go ale nic sie nie zmieniło. Obroty dalej falowały.Może ten przepływomierz był niesprawny. Foresterek jedzie w środę do elektyka na głębsze grzebanie. Znajomy elektryka ma też s-Turbo. Ma przełożyć przepławkę na próbę z tamtego auta. Ale mam teraz pytanie: czy gdyby przepławka była walnięta auto by normalnie przyspieszało?
Nie mam pewności czy ta przepławka jest taka jak być powinnna. Jest na niej numer: C36 700 R92. Może to ktoś potwierdzić że jest właściwa ? Z tabliczki znamionowej: Engine type: EJ205NWZKB.