Skocz do zawartości

matfiey

Nowy
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia matfiey

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. auto już jest u mechanika okazało sie że silnik pod obciążeniem odbił w drugą stronę i przeskoczył na pasku o 4 ząbki
  2. Geneza usterki;) auto po kilku miesiącach odebrałem od blacharza po lekkiej kolizji przodem. Jeździłem nim tydzień od odbioru. W sylwestra cofałem po grubej warstwie śniegu na wolnych obrotach, auto zgasło (obciążony silnik) odpaliłem i drugi raz stało się to samo. Po trzecim uruchomieniu silnika zaświeciła się kontrolka criuse nastepnie zaczęła pulsować a w silnbiku było9 słychać spalanie stukowe na obrotach do zakresu 3,5tyś. Podczas jazdy zaświecił się checkengine sporadycznie migał 13, 9 i 5razy. silnik na 3biegu przy obrotach 5tyś chodzi czasami normalnie przy hamowaniu zaczyna się spalanie stukowe, na 1wszym i 2gim biegu nie ma siły musze ruszać na reduktorze. Wczoraj pojechałem do znajomego podpieliśmy komp pod gniazdo obd wyświetliło informacje że silnik nie działa prawidłowo na 1 i 3 cylindrze i jest usterka wiązki lub czujnika wałka. średnie spalanie po wystąpieniu usterki 25-50l/100km. po zresetowaniu checkengine kontrolka cruise dalej pulsowała praca silnika bez zmian spalanie spadło o 3 l . Dzisiaj rano usterka wróciła świeci się check + cruise auto chodzi jak traktor, na wysokich obrotach ma chęć jechać normalnie spala wtedy okolo 13l/100 po odpuszczeniu gazu spalanie wskakuje na poziomie 25-35l czasami 50l przyśpieszenie porównywalne do malucha, generalnie masakra. sprawdziłem wiązke jest ok czujniki też wydają się ok. Ma ktoś jakiś pomysł co to może być? Silnik 2l 2006r 156km, brak przewodów wysokiego napięcia cewki na świecach -- 5 sty 2011, o 00:49 --
  3. Witam odpaliłem;) musiałem poskładać silnik po "specjalistach". Przyczyną usterki był brak elektrolitu w akumulatorze, silnik się kręcił powolutku zalewając się, dzięki kolego za odpowiedz. podładowałem akumulator i odpalił kompresja wróciła;) Ps. 3 mechaników znających się na subaru stwierdziło że poleciał pasek, jeden stwierdził że poleciały koła zmiennych faz rozrządu. rozebrali pół silnika na szczęście nie potrafili odkręcić koła pasowego na głównym wale;D Jak nielubicie kogoś kto ma subaru moge podesłać namiar na tuper specjalistów hhhehe;) pozdrawiam
  4. Rano przestawiłem samochód 5m z podjazdu do garażu, po kilku godzinach chciałem nim gdzieś pojechać przekręcam kluczyk i słysze że silnik kręci się bez kompresji, jakby ktoś wykręcił świece, lub jakby strzelił pasek
  5. Witam serdecznie mam problem z subarakiem silnik 2L 2006r. 160KM podczas uruchamiania silnika auto nie wykazało chęci do odpalenia. Przebieg wg wskazań zegara 100490km padło podejrzenie na pasek rozrządu, na słuch i opinie kilku mechaników silnik nie ma kompresji. Sprawdziliśmy pasek - jest ok kolejna opinia poszły koła zmiennych faz rozrządu. Na dzień dzisiejszy silnik nie odpala nie ma kompresji rozrząd jest ok , nie przestawiony, pasek niezerwany. Ma ktoś pomysł co mu może dolegać? Koła zostały odpowietrzone też nic nie pomogło. Czekam na jakieś wskazówki [ Dodano: Sob Kwi 03, 2010 3:41 pm ] głowice są całe nie ma wycieków spod uszczelek, olej też jest czysty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...