Ja poruszam się takowym bolidem tylko rocznik 2007 czyli nowsza buda. Jestem bardzo zadowolony z auta, chyba pod każdym względem.
Ta Impreza nie bulgocze tak jak te z turbo ponieważ kolektor jest innej budowy o ile można to tak nazwać. Ja wymieniłem tłumik końcowy na produkt BLITZ i środek na H&S. Dźwięk jest jak dla mnie super ale dalej nie bulgocze a jest bardziej rajdowy. Robię przymiarkę do kolektora H&S i wtedy będzie czad. Tylko ja mam wersję 2.0.
Koszty. Spalanie oczywiście różne, mi po mieście pali 14 l , na trasie 10 - 13. Ostra jazda 17 l.
Przeglądy robię w firmie obsługującej Subaru ale nie ASO i wychodzi tak że np przy 30 tyś (wymiana oleju , filtrów, czyszczenie przepustnicy, płyn hamulcowy) to koszt ok 1200 pln. Teraz robiłem hamulce z przodu i z tyłu z przeglądem przy 45 tyś to wyszło ok 2000 pln. To norma.
Samochód jest bezawaryjny, nigdy mnie nie zawiódł.
Cena jest chyba ok, ważne aby technicznie było jak najlepiej.
Powodzenia