Czyli jak rozumiem wiskoza ma wpływ na rozdział napędu? Może zatem zaistnieć sytuacja za sprawą wiskozy że napęd na przód będzie większy aniżeli na tył ? Na równej prostej drodze jest zatem 50% na 50%
[ Dodano: Sro Mar 03, 2010 2:31 pm ]
Czyli jak rozumiem wiskoza ma wpływ na rozdział napędu? Może zatem zaistnieć sytuacja za sprawą wiskozy że napęd na przód będzie większy aniżeli na tył ? Na równej prostej drodze jest zatem 50% na 50%
tak :smile:
przy okazji, skoro jestes nowy, witamy się tutaj: :wink:
http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... start=7450
Dzięki za odpowiedź, jak rozumiem wiskoza w tym przypadku nie występuje?? ps. faktycznie pomyliłem dział (przywitanie) :wink:
Witam wszystkich szanownych posiadaczy Subarynek sam mam zamiar dołączyć do Waszego grona. Interesuje mnie Forester roczniki 1999 max do 2001 z silnikiem 2.0 turbo skrzynia manualna. Doczytałem juz na forum ,że wersje z turbo nie mają niestety reduktora. Moje pytanie; jak jest przekazywany napęd (w wersji o której pisałem wyżej) stale po 50% na przód i tył czy jest tu sprzęgło wiskotyczne które reguluje siłę między osiami?? Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.