Skocz do zawartości

Rafał02

Nowy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Katowice

Osiągnięcia Rafał02

0

Reputacja

  1. Światła do jazdy dziennej mają własny, automatyczny układ elektroniczny do ich włączania i wyłączania, który działa po włączeniu zapłonu więc nie wpina się ich do instalacji innych świateł. Natomiast czy właściciel samochodu chce mieć przednie przeciwmgielne to już jego sprawa, bo nie są obowiązkowe. Ja ich nie używam, bo nie widzę różnicy w czasie jazdy we mgle, a nawet wydaje mi się że tylko pogarszają widzialność. Po odpięciu przednich przeciwmgielnych tylne nadal będą działać, gdyż spalenie żarówek z przodu nie powoduje wyłączenia tyłu pozdrawiam [ Dodano: Pią Lut 26, 2010 4:41 pm ] Dodam jeszcze, że nie oczekuję konstruowania oświetlenia dziennego przez producenta samochodu. a jedynie wyrażenia zgody na całkowicie nieinwazyjny montaż innych - homologowanych lamp diodowych mieszczących się w otworach już istniejących. Nie ma też potrzeby instalowania żadnych dodatkowych wyłączników. Jak już wcześniej napisałem światła dzienne włączają się automatycznie po wykryciu impulsu w instalacji elektrycznej, a wyłączają po włączeniu się świateł postojowych. Elektrycy w autoryzowanych serwisach nie widzą żadnych problemów
  2. Czy Subaru Polska ma zamiar zająć się tematem montażu dodatkowych świateł dziennych w samochodach na gwarancji, które nie były w takie światła wyposażone fabrycznie? Na zdrowy chłopski rozum zamiana przeciwmgielnych halogenów na okrągłe dzienne nie powinna stanowić problemu technicznego. Światła takie z homologacją są dostępne na rynku jednak Subaru nie zgadza się na przeróbkę i grozi utratą gwarancji. Problem jest poważny, bo jazda na wszystkich światłach w 35 stopniowym upale to czysty idiotyzm i konieczność częstej wymiany żarówek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...