Jump to content

kawiton

Nowy
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Skąd
    Białystok
  • Zainteresowania
    fizyka - antymateria

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jest okno jakieś 4 x 4 cm w korpusie silnika, patrząc z góry na silnik . Zaślepione czarnym plastykiem . To okno służy do rozłączenia silnika ze skrzynią biegów . Pokręcając wałem można odkręcić śrubę M 8 a jest ich tylko cztery na średnicy fi 300 mm. Patrzcie jak szybko spada siła na takim ramieniu , a przecież tam siedzi potężna moc 230 KM = około 170 kW Należy nałożyć klucz 12 na jedną z tych śrub , a drugą ręką pokręcić długą przedłużką czyli rurą zamocowaną na śrubie( chyba klucz 22) , która trzyma rozwarstwione koło pasowe . Śruba jest prawa , więc należy odkręcać w lewo. Dlaczego ta guma rozwarstwia się - być może nie wytrzymuje temperatury i mocy silnika . Uważam silnik, jeśli chodzi o osprzęt za porażkę . Przerost formy nad treścią . Jakiś zidiociały Japończyk wszystkie rurki rureczki i druciki przewodziki schował pod kolektor ssący powietrze . Wydał na niego pół huty aluminium tylko po to by ładnie zakryć silnik . Gdyby choć raz musiał zmontować silnik a potem zdemontować , to w życiu by czegoś takiego nie skonstruował . Powiem szczerze chciałbym jeździć samochodem formuły jeden , gdzie wszystko jest na wierzchu i łatwo w ciągu kilku sekund demontuje się . Jedyną zaletą SVXa jest to, że wszystkie śruby są ze stali nierdzewnej i odkręca się je bez walki wręcz "dwoma palcami".
×
×
  • Create New...