Skocz do zawartości

PanMateusz13

Nowy
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Kraków
  • Auto
    Subaru Legacy Spec B

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PanMateusz13

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Dziękuje. Sprawdzę to na pewno, bo właśnie mam wrażenie, że jak ciśnienie w skrzyni podbije ostrzejszym traktowaniem to problem ustępuje.
  2. Dzięki za pomoc. Spróbuję faktycznie od zmiany oleju, chociaż według faktur był wymieniany zgodnie z książką. Mechanik mówił mi, że producent nie przewiduje potrzeby wymiany filtra skrzyni dlatego go nie wymienił. Czy z Waszego doświadczenia faktycznie tak jest i nie ma potrzeby wymiany?
  3. Statyczna. Na fakturze mam 4l oleju bez filtra.
  4. Tak, skrzynia zresetowana i przyuczona. Mechanik, który siedzi w Subaru to robił. Byłem nawet w ASO, zrobili wszystko jeszcze raz i stwierdzili, że oprogramowaniem nic więcej nie zrobią i ogólnie "jeździć-obserwować". Niestety poprawy brak.
  5. Cześć, Od jakiegoś czasu mam problem ze skrzynią 5eat w moim Spec B 2008. Problem pojawił się po zmianie oleju bądź po spadku temperatury na zewnątrz. Na zimnym silniku w chłodne dni zmiany biegów 1/2 oraz 2/3 są twarde i jakby bez wysprzęglenia. Po nagrzaniu problem ustaje między 1 a 2 zupełnie, lecz 2/3 potrafi okazjonalnie szarpnąć. 3/4 oraz 4/5 na zimnym i ciepłym bez zarzutu. Co ciekawe problem najbardziej wyczuwalny jest przy ręcznej zmianie biegów łopatkami. Jeśli zmienię kilka razy łopatkami, zmiana robi się bardziej miękka i problem ustaje. Następnie zmienię na D przejadę chwilę, wracam do łopatek i szarpanie znów się pojawia. Na trybie D na ciepłym silniku jest dużo lepiej i bardzo rzadko szarpnie. Czasem zupełnie to ustaje, czasem się nasila. Mam wrażenie, że im bardziej ostro jeżdżę tym lepiej skrzynia zmienia bieg z 2/3. Szarpnięcie objawia się wręcz stukiem z tylnej części samochodu. Coś jakby w manualu strzelić ze sprzęgła. Mój mechanik sugeruje, że przekładnia planetarna może się kończyć, ale mam wrażenie, że problem jest w braku płynnego "wysprzęglenia" między biegami. Olej w skrzyni wymieniony na oryginał Subaru, skrzynia zresetowana i przyuczona, błędów brak. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
  6. Hej, mój wyświetlacz również zaczyna padać. Mogę prosić namiar na elektronika?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...